Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
mapamop
Мнения: 4255
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 100 пъти
Получена  благодарност: 332 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от mapamop » 16 Ное 2023 12:13

nov,
Дойдохме си на думата.
Изпляскай едно битумно покритие отдолу, напълни я със антикорозионна вакса по кухините на купе и мостовете, огледай около успокоителните тампони на полуоските дали има следи от ръжда и ги адресирай и ще те погребе тая кола.
Това ако няма да я риташ след 2-3 години.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 17 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 16 Ное 2023 14:03

Отдавна вече съм го направил, като превенция - макар и не цялостно, а частично, където съм сметнал, че би могло за в бъдеще да има проблем - тази операция, по почистване, обезмасляване, ръждопреобразуване и впоследствие мазане ме върна във врмената на първата ми кола и точно това най-много ме дразни................
Но да, мисля да я оставя - имам проветрив гараж, качвам я на трупчета, няколко капана за мишки, откачвам акумулатора и ще седи за тамазлък, ако я продам само ще загубя.
И да уточня - ръжда нямам никъде освен по носачите, което както се разбра не било никакъв проблем, така, че ще спя спокойно, иначе и аз като Дракона така превантивно я мазнах..да има, не е като да няма :) drunk.gif

r34c7
Мнения: 254
Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
Местоположение: Дупница
Автомобил: AT220 4A-FE
Благодарил/а: 33 пъти
Получена  благодарност: 51 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от r34c7 » 16 Ное 2023 14:15

Ако вземе много да ти пречи пиши едно лично :cheers:
Баба Яга - Изображение

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 17 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 16 Ное 2023 14:22

А бе .................. замислям се, ама като знам, че всичко друго различно от Тойота или Хонда, което ще взема няма да има и 50% от надеждността им...............
Пък и личните си коли, които ги продавам са много скъпи, не ги давам евтино и предпочитам да си спестя анализите на клиентите, че видиш ли имало обяви с над 40% разлика в цената спрямо моята и така..................но ще те имам предвид. :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3725
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 9 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 28 Ное 2023 02:28

nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Обосновах се защо, чети внимателно предните ми коментари, дебелината на ламарината има друго отношение, което ти така или иначе въобще не схвана.няма да влизам в полемики и злишни обяснения, чети назад и се образовай.
Няма какво да се образовам, аз цитирам само твоите мнения. Ако имаш различно написано мнение, дай цитата. Иначе си противоречиш напълно самият ти в това,ковто пишеш.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Чети,чети и анализирай - ти си функционално повтарящ едно и също без смисъл в изказванията си.
Това може да го каже всеки ,който няма аргумент. Ти нямаш аргумент, в противен случай той трябва да бъде цитиран и изложен.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 чети,чети и анализирай - дотук функцията на логическото ти мислене е OFF
Напротив, ти напълно си противоречиш,това са твои цитати,а ти даваш оценка,която е твое мнение и не се обосновава.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 И като кара Тигана как се усеща спрямо РАВЧИКА, можеш ли да направиш, демек способен ли си на такъв анализ, и кво , като е от Кади таблото на мен ми допада, пластамасата осезаемо е по-качествена, ако това не си забелязал...........
Пластмасата на Тигуан е осезаемо по-некачествана, съшата пластмаса като в Кади. А по-некачествена пластмаса от Кади няма дори и Дачия.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Напротив, човека е честен и си казва, а ти създаваш излишни интриги.Освен това никой не е длъжен да е съгласенс мнението ми, нещо което казах още в началото и , че тези впечатления са лично мои, но ти понеже си функционално грамотен леко четеш избирателно.
Не думай, а ти как четеш? Защо не коментираш ръждавелниците мерцедеси,бмв-та,аудита?
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 А и както виждаш не само аз споделям тези мои впечатления, за съжаление има и други, като мен НЕФАНАТИЗИРАНИ ФЕНОВЕ на марката, а реалисти, но както казах по-горе чети,чети.....
Да де,ама той казава обратното на това,което ти казваш. И е НЕФАНАТИЗИРАН фен на марката преедполагам. Защо реши,че ти си прав,а не той и аз.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Тръгнал си да ми обясняваш неща, които ти самия не разбираш, но въпреки това даваш определения - типична Българска черта..................
Аз ти предлагам вместо огромния спам,който изписваш, без да казваш нищо по същество,н,нито да се обосновеш, да започнеш първо да мислиш какво пишеш. Защото самият ти в две различни свои мнения пишеш в първото,че РАВ4 му е недостатък,че му е тънка ламарината,а във следващото си мнение след моя въпрос има ли връзка с корозията и ти, и още един колега, трябва да видя кой споменахте,че това няма отношение към ръждата,а е важно анти-корозионното покритие.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Аз съм виждал тойота с изгнил под, Лендкруизери с изгнили прагове, ама те пък нали са карани яко офроуд та затова.Съжалявам, че не снимах, дори както и преди няколко страници писах скъса се дясна полуоска на Е12 в движение до Румънското посолство, съжалявам, че не снимах тогава върховния гнилоч, единичен случай????????????????
Това може да се случи с ВСЯКА кола. Коментирай защо G Класата е ръждясала след 9 години, а струва 200 000 лв. Това германците го казвал, цитирал съм ги! Твоето са някакви кафеджийски приказки, видял чул с трима познати и генерални заключения прави. Така може да ти вярват в махалата.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Ама разбира се, няма как да промениш неща, които лично съм забелязал и видял и пак да кажа ФУНКЦИОНАЛНИ, които НА МЕН (обръщаш ли внимание на главните букви) не ми харесват, ти да ми твърдиш, че са ок и видиш ли аз бъркам.
Очевидно,че това е твое мнение и твой проблем, а не конструктивен! Щом в баничарки се използва същото отваряне,когато там колите се отварят по 30 пъти на ден тия врати,значи конструкторски е издържано.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Задай си го този въпрос на себе си, към теб съм адресирал пояснението, ако не разбираш - лошо, ставаш обратното на острото.
Да ми кажеш,че съм тъп е много по-достойно, отколкото да се чудиш как да го завоалираш с бедния си речник и въображение! Какво доказва това, един случай доказва милиони така ли, от изключението правиш правило. Толкова ти е акъла.
nov написа: 15 Ное 2023 17:39 Явно не е излишна и човекйа се грижи за колите си, но случая с новата корола на моя приятел тотално доказва, че колегата правилно извършва превантивната мярка.Аз за друга марка автомобили не съм чувал да предупреждават така, за никоя друга.
Кой предупреждава? Той по своя инициатива на всички марки,които си купува ги обработва. Негова работа. Напълно излишно. Лексус с изгнил под... няма такъв. Особено под половин милион или милион километра.
Последно промяна от LEXUS на 28 Ное 2023 04:33, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3725
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 9 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 28 Ное 2023 02:30

nov написа: 15 Ное 2023 20:37 Пичове, вие го казвате не аз, препращам към Лексотаня ама той врЪти едно и също, като развален ролков магнетофон.
Изключително много се радвам, че има обективно мислещи хора в този форум.
Тараторе виждам, че се кефиш на бих казал примитивната дискусия, за мен няма абсолютно никакъв проблем, а и те хората един по един вече показват доказателствените материали, дори така си почивам.
P.S. ама вие откъде извадихте тия снимки с ръжда бе хора, според Лексотаня това ше е некъв фотошоп
Кои хора бе момче. mirott дори не кара Тойота, той критикува Тойота и хвали немскитеот 10 години назад, ти откога си в тоя форум. Експерта от Вършец, сега и ти новия специалист ,видяли по 3 коли и генерални изводи правят.
mapamop написа: 15 Ное 2023 22:33 Факт е че всички кенефи след 2000 година гният доволно
Тогава защо nov и mirott твърдят,че Тойотите са ръждавелници, което , разбира се, не е вярно? Аз същото казвам такива снимки с изгнили прагове и вежди,каквито ти си пуснал, може да се намери за всяка марка кола, това означава ли,че всички коли са ръждавелници?
nov написа: 15 Ное 2023 20:39 Лексотане, моля те след тия снимки да не си прережеш вените ритуално, понеси го мъжки - това са изключения и не е ръжда, Тараторя ги е минавал тия тенекии с четката с ръждива боя ефект за да разпали дискусията.....
А дупката под радиатора на снимката е лепенка 3Д , ама то там как беше не е технически отговорен детайл ли как беше твоя "изказ" ?Определение за появата на ръжда, тя и тази е повърхностна не е проблем може и така да се кара, ама с тия ръжди как ли ще понесе удар клетката конструктивно или шсе сгъне, като кашкавал от 12 лева килото?
Такива снимки може да се постнат за коли от всяка марка, въпросът е,че единични случаи не дават основание за генерални изводи. Тази е грешката,която правиш от някакъв хъс, емоционален и безсмислен инат.Много често инатът е резултат от упорство,съчетано със силно емоционална необходимост от налагане на мнение, което е породено само от конкретни случаи,които потвърждават убеждението на спорещия, докато тези,които не го потвърждават, не се вземат под внимание, въпреки тяхното превъзходство. В психологията това поведение се нарича Склонност към потвърждаване, където устойчивостта на нагласите се запазва, въпреки че отчита само доказателствата,свързани със собствената представа, друго условие,както съм ти споменавал, е ирационалността в мисленето, аз използвах названието функционална неграмотност. Тази ирационалност/склонността към потвърждаване/ се състои в нелогичното тълкуване на аргументите в спора и ирационално пристрастие към собствената позиция. Проблемът с ирационалността при излагането на теза се изразява в различни от рационални, логични механизми за обработка и синтез на получената информация и нейното повърхностно и пристрастно интерпретиране.
Последно промяна от LEXUS на 28 Ное 2023 04:35, променено общо 2 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3725
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 9 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 28 Ное 2023 04:44

mapamop написа: 15 Ное 2023 18:12 На Авенсис Т25, 06.2007 German import, 400 000км пробег беше изгнила ивица от тавана над предното стъкло около 2 педи на ширина. Пиши я номер 4.
Защо да не изгние, ако там са удряли камъчета и не е обработена и боядисана, тоест възстановена заводската обработка,за да не корозира.
mapamop написа: 15 Ное 2023 18:12 Така завита, при лек летен дъжд през Юни, 8 часа по-късно всичко шкурено беше кафяво
А какво странно има кола със свалена боя и анти-корозионно покритите да започне да ръждясва. Не е необходимо да я вали пряко върху нея, необходима е само висока влажност на въздуха.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3725
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 9 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 28 Ное 2023 05:09

mapamop написа: 15 Ное 2023 20:13
Офтопик
chukich написа: 15 Ное 2023 17:36Модератори
Искам да видя до какви нива могат да стигнат агресията, слюнките, сълзите и сополите. Темата е за ключ от 2 дни мисля.
Аз пък не разбирам защо нормалния спор между двама несъгласни хора да се представя като агресия и т.н. оценки? Форумът не е стерилна среда,както отношенията между хората, в крайна сметка ние спорим по същество,а не се псуваме като в кръчма. Напротив, склонността към модериране на свободно изразявани становища е интересна като феномен. Да, според мен той е функционално неграмотен, според него аз съм тъп. Какъв е проблемът, като това е солта на спора, абсолютно овладяният и неемоционален спор превръща дискусията в суховат наратив. А и това е свободен форум,а не научна конференция. И изобщо не мисля, че съсредоточаването в няколко епитета трябва да подмени същността на дискусията,която е в оста сблъсък на мнения, и аз уважавам такъв сблъсък,но когато се представят потвърждения на тезата,а не само оценки към несъгласния.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 17 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 28 Ное 2023 07:36

Айде бееееееееееееееееееееееееееее...................наЙш откогИ те чакам, много се радвам на упоритостта ти, железен си. ииииииииии започвамвееееее.................
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:28 Няма какво да се образовам, аз цитирам само твоите мнения. Ако имаш различно написано мнение, дай цитата. Иначе си противоречиш напълно самият ти в това,ковто пишеш.
нямам намерение да се повтарям или по-точно потретвам или попетвам.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:28 Пластмасата на Тигуан е осезаемо по-некачествана, съшата пластмаса като в Кади. А по-некачествена пластмаса от Кади няма дори и Дачия.
Ти насаждаш собственото си виждане или кво? Пластмасата в първия Тиган е ПО-КАЧЕСТВЕНА от РАВЧИК от съответната година, а във всяко следващо поколение отново е по-качествена спрямо същата година РАВЧИК, този уикенд имах възможността да покарам последния РАВ - изключвайки дизайна отзад, който прилича на един Jeep, не се сещам за модела, вътре с пластмасата са се изложили доста, имаше пред очите ми по случайност и Тиган 2016, освен, че Тиганя ми харесва пъти повече на дизайн отвън, вътре са го барнали доста.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:28 Не думай, а ти как четеш? Защо не коментираш ръждавелниците мерцедеси,бмв-та,аудита?
Е ама...........ти на голко години си, да не си пъпчив тийн открил ръкоблудието наскоро, нали преди няколко страници ми обясняваш, че Волво е премиум, сег ащо не коментирам Мерцове и БеНвета - те в Тойотовския сегмент ли са? Айде изясни за себе си какво искаш, че вече ме объркА?
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:28 Аз ти предлагам вместо огромния спам,който изписваш, без да казваш нищо по същество,н,нито да се обосновеш, да започнеш първо да мислиш какво пишеш. Защото самият ти в две различни свои мнения пишеш в първото,че РАВ4 му е недостатък,че му е тънка ламарината,а във следващото си мнение след моя въпрос има ли връзка с корозията и ти, и още един колега, трябва да видя кой споменахте,че това няма отношение към ръждата,а е важно анти-корозионното покритие.
Не си човека, който да ми казва какво да спра или какво да правя, хайде, като си толкова отворен да направиш следния експеримент - вземаш една ламарина 0,3 мм или 0,5 и една 3 мм и ги оставяш на атмосферните условия 9разбира се и двете БЕЗ антикорозионна защита) - искам да ми кажеш, коя ще получи не само повърхностна, но и дълбока ръжда?
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:28 Кой предупреждава? Той по своя инициатива на всички марки,които си купува ги обработва. Негова работа. Напълно излишно. Лексус с изгнил под... няма такъв. Особено под половин милион или милион километра.
Оставам с убеждението, че си функционално неграмотен, както ти се изразяваш интелигентно - ама чети...............
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 Кои хора бе момче. mirott дори не кара Тойота, той критикува Тойота и хвали немскитеот 10 години назад, ти откога си в тоя форум. Експерта от Вършец, сега и ти новия специалист ,видяли по 3 коли и генерални изводи правят.
Ама що д ане я критикува бе момче, кво, като е Тойота да не са хванАли Господ за шлифера?Ако беше така в света щеше да се кара САМО Тойота, с това сектанство, че ставаш смешник.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 Тогава защо nov и mirott твърдят,че Тойотите са ръждавелници, което , разбира се, не е вярно? Аз същото казвам такива снимки с изгнили прагове и вежди,каквито ти си пуснал, може да се намери за всяка марка кола, това означава ли,че всички коли са ръждавелници?
Огромни ръждилници при това, ти снимките гледА ли ги или се правиш на философ - изгнили са по пода, изгнили са отстрани ОТВЪТРЕ!!!!! по купето, за бомбета на амове дори не говорим, никой дори не говори за вежди и прагове САМО, а директно за конструктивно гниене на целата кола - виж практиката хората снимки ти показват, а не да ми вадиш линкове от секви сайтове.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 въпросът е,че единични случаи
Айде да се спрем с избирателното четене ..................единични случай, бухахахахахаххахахаахахахаха забавляваш ме.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 Такива снимки може да се постнат за коли от всяка марка
Да речем .......................................
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 Тази е грешката,която правиш от някакъв хъс, емоционален и безсмислен инат.Много често инатът е резултат от упорство,съчетано със силно емоционална необходимост от налагане на мнение, което е породено само от конкретни случаи,които потвърждават убеждението на спорещия, докато тези,които не го потвърждават, не се вземат под внимание, въпреки тяхното превъзходство.
Няма как да ми се докажеш с каквото и да било, дори и с психологическите си похват (надявам се да НЕ СИ психолог - жалко за пациентите ти), в горе изказаното твърдение се самоописваш само и единствено ТИ.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 04:44 ако там са удряли
ако,ако,ако....................ако ама САМО предположение, да изгние на тавана бате, където няма досег със сол и препарати, ааааааааааааааааааа ама чакай може да са я удряли камъчета, верно, минавали са Петрохан и от някоя скала са се отронили камъчета, замазали са положението и тя там ръждясала, ммм да, ясно, как пък не се сетИх, ама то няма и друг случай такъв (няма линкове за доказателство), значи е единичен случай.................да ясно.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 04:44 А какво странно има кола със свалена боя и анти-корозионно покритите да започне да ръждясва. Не е необходимо да я вали пряко върху нея, необходима е само висока влажност на въздуха.
Ама разбира сееееееееееееееееееее, аз друг отговор не съм очаквал, бухахахахахахахахахахахахахах :thumbsup:

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 17 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 28 Ное 2023 07:43

LEXUS написа: 28 Ное 2023 05:09 която е в оста сблъсък на мнения
Аз сблъсъци нямам, незнам какво е в твоята глава,но аз се забавлявам.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 05:09 Какъв е проблемът, като това е солта на спора, абсолютно овладяният и неемоционален спор превръща дискусията в суховат наратив
Вече ми е ясно какво търсиш в темата - нямаш грижи получаваш го доволно, изразяването с "купешки" приказки, като "наратив" или други философски твърдения не дава на изказа ти достоверност............., както сам казваш не сме на научна конференция драги ми ПСИХОЛОГ и Древно Гръцки Философе на японската автомобилна школа.

Аватар
mapamop
Мнения: 4255
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 100 пъти
Получена  благодарност: 332 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от mapamop » 28 Ное 2023 09:17

LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 Тогава защо nov и mirott твърдят,че Тойотите са ръждавелници, което , разбира се, не е вярно? Аз същото казвам такива снимки с изгнили прагове и вежди,каквито ти си пуснал, може да се намери за всяка марка кола, това означава ли,че всички коли са ръждавелници?
Разбира се че е вярно, освен ако не са карани в южна Италия, пустинята и в шоурума без да излизат навън. За другите марки, има и такива на които не им гният веждите.

LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 Такива снимки може да се постнат за коли от всяка марка, въпросът е,че единични случаи не дават основание за генерални изводи
Колко Тойоти си видял разкостени до голо купе и купето да е нарязано? От други марки?
При мен Авенсисите които съм виждал нарязани са доста повече от 1, внасяни са от различни места. Корола-Версо до 2007 (всъщност една 2005 и една 2007). Виждал съм нарязано Пежо 607, повече от една бройка, и там ръждата по купето почти я няма. Мерцедес А170 - повече от една бройка, едната от Англия, другата от Германия - гнилоч. 1бр. Сеат Алтеа XL - почти нямаше ръжда. Рено Лагуна 1 - корема на купето го нямаше.
Това са разглобени нарязани купета, не са просто огледани на паркинга. Специфично съм ти пуснал снимки от Авенсис няколко бройки, че да няма сълзи и сополи за единични бройки. Ако очакваш да ти снимам всеки Авенсис по света - няма как да стане. Вероятно е при това количество което съм видял и другите да са нисколетящи топки ръжда.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 04:44 Защо да не изгние, ако там са удряли камъчета и не е обработена и боядисана, тоест възстановена заводската обработка,за да не корозира.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 04:44 А какво странно има кола със свалена боя и анти-корозионно покритите да започне да ръждясва. Не е необходимо да я вали пряко върху нея, необходима е само висока влажност на въздуха.
Боята беше свалена защото под нея имаше ръжда. Не знам кое камъче стига до ъгъла на купето между Ц-колонката и стопа отгоре, и как се завърта че да удари ъгъла. Ако ламарината беше поне малко пасивирана нямаше да кипне за няколко часа. Факт е че са ползвали възможно най-тънката и гадна ламарина, за да е евтино, при това без да се вживяват в последващата обработка. "Нали ще има грунд и боя - няма да изгние в склада или шоурума". На пейзана, които ще я купи - майната му.
Моята защо не е със изнила ивица все още над стъклото - и нея са я били камъчета. И става дума за Авенсис Т22 и Авенсис Т25 след фейслифта.

Напълно съм съгласен че двигателите на Тойота са относително здрави, но откъм боя,ламарини и електроника са тотална щета. Всичко е правено със замисъла да е брутално евтино. Каквото се сетиш - спестена боя в купето - почти навсякъде вътре е само грунд или нищо. Чукне ли я камъче есента и е втасала за няколко часа - няма как да я предпазиш от камъчета и храсти. За електрониките - ако не бяха сместили 3-4 датчика, още един процесор или контролер за да се чете климатика и мотора в частта му по резервоара (налягане на горивото, налягане/дебит във проветрението на резервоара) вместо да играят на твърди стойности с малък допуск, и/или да ги следят индиректно по другите датчици тия неща щеше да е прекрасно. Но уви си е посредствено евтинярско изпълнение, и има още много примери.

Имам чувството че се опитваш да се държиш като сектант с тая марка - името на марката е свято, и не бива да се критикува. Това въпреки че очевидно правят глупости, за да бият цената на производството (НЕ ТАЗИ В МАГАЗИНА!), до части от цента. Не съм съгласен и никой не може да ме убеди че ИЗОБЩО не гният - имам доста кисел и като количество опит. Съгласен съм единствено със 2 факта:
- гният по-малко, сравнени с другите оризарски кашони (Хонда, Мазда предимно)
- гният благородно на места на които потребителя не ги вижда, за да не се стресира, и да не пада реномето на марката, за да могат да надуват цената до нереални стойности.

Това не го казвам защото мразя марката като цяло, но и не бих казал че я обожавам до "сектантски нива". Нека бъдем реалисти - не е съвсем това което се опитваш да ме убедиш че са тези коли.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 05:09 И изобщо не мисля, че съсредоточаването в няколко епитета трябва да подмени същността на дискусията,която е в оста сблъсък на мнения, и аз уважавам такъв сблъсък,но когато се представят потвърждения на тезата,а не само оценки към несъгласния.
Не ми харесва резкия тон който изби в темата. Може и да е плод на възпитанието ми, да си сдържам страстите "пред чуждите хора". Това въпреки че имам много нисък праг на търперние и толерантност към околните, и в живота съм предимно "самотен ездач".
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 17 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 28 Ное 2023 09:53

Тараторе, напразно е - тук си говориш все едно с радио точка.Ей сега ЩИ засили няколкко линка да видиш как си в грешка и как той е прав, сектант е меко казано, вероятно може да е на % .
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 но откъм боя,ламарини
Боя и ламарини - явно са си сменили приоритетите, моя майстор има две Камрита едното 88-ма, другото мисля е 90-та - точка ръжда нямат, но..............като чукнеш калници и врати и въобще навсякъде по купето са ПОНЕ 2 или 3 пъти по-дебели от моите на кола 2012-та (айде Лексусе ти си батко - корелацията между дебелина на тенекия и корозия, почвай), значи са могли, сега са за тотален кашмер - ръждясала рама на хайлукс 2020 (ама тя не е конструктивна беееееееееееееееееееееееееееее, тя повърхностна).
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Колко Тойоти си видял разкостени до голо купе и купето да е нарязано?
Аз ше ти кажа - николко, гледал е сайтове в нета и вади линкове да пуска, ама ние сме фенове на фау ве затова така говорим :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Рено Лагуна 1 - корема на купето го нямаше.
Лагуна 1 не може да се сравнява с Т25, най-малкото едното е доооооооооооооооооооооооооста по-нова разработка, вземи Лагуна от същите години и тогава да тръгне да ми търси ръжди.
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 пустинята и в шоурума без да излизат навън
Това е по-вероятното.
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 има и такива на които не им гният веждите.
Веждите е мнооооооооооооооооооооого по-малкия проблем, видно от снимките, че са греди носещи и вътре самото купе от ВЪТРЕШНАТА страна, ама некои хора се правят, че не е така.
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Боята беше свалена защото под нея имаше ръжда
Мълчи бе,не е верно това е единичен случай........................ :censored: :censored: :censored: :D
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Напълно съм съгласен че двигателите на Тойота са относително здрави, но откъм боя,ламарини и електроника са тотална щета.
За електрониката силно се надявам да НЕ СИ прав, защото в противен случай не би останал аргумент пред, който да предпочета Рено например, но ръчните скоростни кутии също не са им силна страна и това го знам от човек правил десетки такива в оторизиран сервиз на Тойота, но то пак няма линкове -единични случай са и т.н. стихотворението ни е ясно, и говоря з анови коли в гаранция особено Т25 и особено рав 4 от 2006 насам.
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Имам чувството че се опитваш да се държиш като сектант с тая марка
Той не се опитва - той е такъв, лошо няма , но да си запази мнението за себе си, не да убеждава хора виждали доста различни неща от него на живо, не из нетЯ
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Нека бъдем реалисти - не е съвсем това което се опитваш да ме убедиш че са тези коли.
Той е убеден за себе си, мен също не може да ме убеди, а и казваш за цената - Тойота хич не са евтини коли на фона на другите конкуренти в класа си - Опел,Пежо,Форд,Шкода,Рено,Ситроен - умишлено не слагам фау ве защото те се опитват да влязат в премиум сегмента и на мястото на едновремешните фау ве нишата я завзе Шкода.
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Нека бъдем реалисти
Ти пък сега - няма как всички да мислим еднакво............
mapamop написа: 28 Ное 2023 09:17 Това въпреки че имам много нисък праг на търперние и толерантност към околните, и в живота съм предимно "самотен ездач".
не е нужно да даваш такива подробности от личен характер, аз съм свикнАл, с интелигентните - интелигентно, с простака и глупака - реЗко с бутонките.С упорития колега Лексус - упорито и бавно, не бързам дори ми доставя удоволствие.Надявам се колегата Лексус да харесва автоматични часовници - можем да създадем една тема в ОФФ топик и да се развихрим и там, както и писалки, че са ми страст............

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 17 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от nov » 28 Ное 2023 11:01

LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:30 Такива снимки може да се постнат за коли от всяка марка, въпросът е,че единични случаи не дават основание за генерални изводи.
Абсолютна грешка, повечето Тойоти гният там, излез от нетЯ и влез в реалния живот.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:28 Да ми кажеш,че съм тъп е много по-достойно, отколкото да се чудиш как да го завоалираш с бедния си речник и въображение! Какво доказва това, един случай доказва милиони така ли, от изключението правиш правило. Толкова ти е акъла.
Всичко негативно за Тойота е изключение, всичко положително е правилно..............ти верно си в яслата, дали ми е беден речника или не точно ти не си никакъв коректив за това.
LEXUS написа: 28 Ное 2023 02:28 Очевидно,че това е твое мнение и твой проблем, а не конструктивен! Щом в баничарки се използва същото отваряне,когато там колите се отварят по 30 пъти на ден тия врати,значи конструкторски е издържано.
Момче, започни да си сменяш хапчетата поетапно, не изведнъж, нека потретя - при тия баничарки задните врати, които се отварят настрани се отварят на ДВЕ ЧАСТИ, при другите са с амортисьори и се отварят нагоре (като нормалните СУВОВЕ), при РАВ вратата е ЦЯЛА и се отваря в ЕДНАТА посока (вместо нагоре, като всички други СУВ-ве без любимата ти Г класа или при Лендкруизер и т.н.), което както разбра и от друг юзър тук е адски НЕФУНКЦИОНАЛНО, НЕУДОБНО и т.н.Аз я карам тая кола една година, ти нямаш такава, но въпреки това ми обясняваш видиш ли как било практично и започваш да ми казваш как било при Гегата, мен Гегата не ме интересува и там е неудобно, интересува ме моята , защото я притежавам и всеки ден ми се налага да си отварям ш...я багажник и всеки ден псувам този, който е решил тази ш...на врата да се отваря по този ш..н начин, защото ми причинява неудобство и дискомфорт в ежедневието, но ти НЯМА КАК да изразиш МЕРОДАВНО мнение по въпроса, защото не се налага да се СБЛЪСКВАШ ежедневно с тази недомислица. Кажи ми ако нещо не ти ясно от горния текст, ще ти го обяснЯ отново, не е проблем.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3725
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 9 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от LEXUS » 28 Ное 2023 14:13

nov написа: 28 Ное 2023 11:01 Момче, започни да си сменяш хапчетата поетапно, не изведнъж, нека потретя - при тия баничарки задните врати, които се отварят настрани се отварят на ДВЕ ЧАСТИ, при другите са с амортисьори и се отварят нагоре (като нормалните СУВОВЕ), при РАВ вратата е ЦЯЛА и се отваря в ЕДНАТА посока (вместо нагоре, като всички други СУВ-ве без любимата ти Г класа или при Лендкруизер и т.н.), което както разбра и от друг юзър тук е адски НЕФУНКЦИОНАЛНО, НЕУДОБНО и т.н.Аз я карам тая кола една година, ти нямаш такава, но въпреки това ми обясняваш видиш ли как било практично и започваш да ми казваш как било при Гегата, мен Гегата не ме интересува и там е неудобно, интересува ме моята , защото я притежавам и всеки ден ми се налага да си отварям ш...я багажник и всеки ден псувам този, който е решил тази ш...на врата да се отваря по този ш..н начин, защото ми причинява неудобство и дискомфорт в ежедневието, но ти НЯМА КАК да изразиш МЕРОДАВНО мнение по въпроса, защото не се налага да се СБЛЪСКВАШ ежедневно с тази недомислица. Кажи ми ако нещо не ти ясно от горния текст, ще ти го обяснЯ отново, не е проблем.
Аз както съм ти казал, според мен си функционално неграмотен, защото колкото и пъти да ти се повтаря едно нещо, ти не разбираш за какво ти се говори. Аз не ти казвам,че вратата е удобна и че на теб трябва да ти е удобна, не казвам,че е практично, но твоите проблеми с вратата и псувни идват от твоя индивидуален избор, тоест на теб не ти харесва, това не прави автоматически решението грешно конструктивно, защото не е конструктивно некоректно. Всеки има право на избор да избере врата,каквато му е практична и удобна, ти умишлено си избрал този СУВ заради други предимства, на теб вратата ти е непрактична, тя действително може да е непрактична за едни клиенти, но не и за други, иначе производителите нямаше да използват това решение,ако всички клиенти мислеха като теб. Аз не оспорвам,че за вас двамата или колкото и да сте е непрактично, аз просто оспорвам заключението ти,че е конструкторска грешка.
nov написа: 28 Ное 2023 11:01 Всичко негативно за Тойота е изключение, всичко положително е правилно..............ти верно си в яслата, дали ми е беден речника или не точно ти не си никакъв коректив за това.
Черно-бяло мислене типичн за човек с беден речник и бедно въображение и с много предразсъдъци. Ти даваш изключенията като правило и генерални изводи, но не коменираш други такива случаи с други марки и от тях не правиш генерални изводи. Никъде не пиша,че всичко положително е правилно за тойота. Напротив оспорвам изключително тесногръдите ти обяснения,които нямат никаква доказателствеан стойност,а са просто предубеждения.
И аз не искам да съм ти коректив, а само наблюдател. Нетренираната познавателна или когнитивна способност е слабо достъпна по отношение на самокритика, критично мислене и способността да приемаш такова против изградените си стереотипи. Важна характеристика на познавателната способност е възможността за аргументация и вследствие на валидни умозаключения да се достигне до извод. Важна част от достигането до извод чрез разсъждение е последователност на съжденията, която в твоите мнения не забелязвам.
nov написа: 28 Ное 2023 11:01 Абсолютна грешка, повечето Тойоти гният там, излез от нетЯ и влез в реалния живот.
LEXUS написа: ↑Вто Ное 28, 2023 2:28 am
Ти в реалния живот колко точни бройки си видял да гният там,че направи поредния генерален изод?
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 нямам намерение да се повтарям или по-точно потретвам или попетвам.
Как да се повториш и потретиш,като нищо не си казал, само си противоречиш.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Ти насаждаш собственото си виждане или кво? Пластмасата в първия Тиган е ПО-КАЧЕСТВЕНА от РАВЧИК от съответната година, а във всяко следващо поколение отново е по-качествена спрямо същата година РАВЧИК, този уикенд имах възможността да покарам последния РАВ - изключвайки дизайна отзад, който прилича на един Jeep, не се сещам за модела, вътре с пластмасата са се изложили доста, имаше пред очите ми по случайност и Тиган 2016, освен, че Тиганя ми харесва пъти повече на дизайн отвън, вътре са го барнали доста.
Аз защо не приемеш,че ти се опитваш да си наложиш мнението?

Не , Тигуан е грозен СУВ според мен, и с много по-некаествена пластмаса от Рав4., за тези години, за които е твоя и конкурентен Тигуан.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Е ама...........ти на голко години си, да не си пъпчив тийн открил ръкоблудието наскоро, нали преди няколко страници ми обясняваш, че Волво е премиум, сег ащо не коментирам Мерцове и БеНвета - те в Тойотовския сегмент ли са? Айде изясни за себе си какво искаш, че вече ме объркА?
Така с функционалната неграмотност. Не разбираш смисъла на написаното. Волво е премиум, но тук не сравеняваме шум в купето и екстри,а ръжда, която е още по-лошо, когато е по премиум автомобил. Защо ен коментираш тези работи,а си едностранчиво заслепен само срещу Тойота? Това твоето е едностранчивост,а не моето поведение.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Не си човека, който да ми казва какво да спра или какво да правя, хайде, като си толкова отворен да направиш следния експеримент - вземаш една ламарина 0,3 мм или 0,5 и една 3 мм и ги оставяш на атмосферните условия 9разбира се и двете БЕЗ антикорозионна защита) - искам да ми кажеш, коя ще получи не само повърхностна, но и дълбока ръжда?
А какъв е смисъла да махаш от ламарината анти-корозионната защита, след като конструктивно е предвидена да е там. Производителят е конструирал автомобила с анти-корозионна защита.
И не бъркай призива с императив.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Оставам с убеждението, че си функционално неграмотен, както ти се изразяваш интелигентно - ама чети...............
Отново общи приказки.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Ама що д ане я критикува бе момче, кво, като е Тойота да не са хванАли Господ за шлифера?Ако беше така в света щеше да се кара САМО Тойота, с това сектанство, че ставаш смешник.
Твоето сектантство,че от 3-ма човека, критици на Тойота във форума, ти едва ли не генерализираш, че повечето така разсъждават, от изключението не можеш да правиш правило. Няма как да съм сектант, след като се радвам на дискусия и с несъгласните с мен. Аз аз съм въвъ форума Тойота,защото, колкото и да ти е странно харесвам Тойота, повечето хора са тук заради това. Твоето е сектантсво да взелезш във форум Тойота и да искаш всеки да е съгласен колко недостатъци има Тойота, които според теб са пълна истина и който е несъгласен го обявяваш за сектант.

Това е все едно аз сега да влеза във форум на Волво,Фолсваген или Пежо и да започна да ги обявявам за сектанти,защото са си купили и карат коли, които дават над средния процент дефекти, защото спред мен това са недостатъци, или пък че са грозни или технически усложнени, с дървени интериори като Фолксваген и т.н. Но това е признак на особено ниска култура и ти не можеш да го разбереш. Твоето мнение и това на всеки е уважавано дотогава, докато не стане нахално, натрапчиво, правещо опит за неаргументирано налагане.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Огромни ръждилници при това, ти снимките гледА ли ги или се правиш на философ - изгнили са по пода, изгнили са отстрани ОТВЪТРЕ!!!!! по купето, за бомбета на амове дори не говорим, никой дори не говори за вежди и прагове САМО, а директно за конструктивно гниене на целата кола - виж практиката хората снимки ти показват, а не да ми вадиш линкове от секви сайтове.
От практиката на други хора мога да ти предоставя снимки да ръждиви цели купета,прагове, врати и т.н. Волво,Мерцедес,БМВ, Фолксваген. И какво ще докажа, че именно за всяка марка могат да се представят такива коли.
А твоето е избирателност - ти си се насочил само срещу Тойота.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Няма как да ми се докажеш с каквото и да било, дори и с психологическите си похват (надявам се да НЕ СИ психолог - жалко за пациентите ти), в горе изказаното твърдение се самоописваш само и единствено ТИ.
Напротив, превъзходството на случаите е против твоите твърдения, ти използваш твърдения на 3-ма човека и изграждащ извод, но отхвърляш писанията на други колеги,които ти дават примери отново с единични случаи за други марки със същите проблеми, ръжди и т.н. Това е избирателност.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 ако,ако,ако....................ако ама САМО предположение, да изгние на тавана бате, където няма досег със сол и препарати, ааааааааааааааааааа ама чакай може да са я удряли камъчета, верно, минавали са Петрохан и от някоя скала са се отронили камъчета, замазали са положението и тя там ръждясала, ммм да, ясно, как пък не се сетИх, ама то няма и друг случай такъв (няма линкове за доказателство), значи е единичен случай.................да ясно.
Може да не съм разбрал точно къде е ръждата, разбрах че е до челното стъкло:, а покрива не започва хоризонтално след челното стъкло а е леко завит напред, тоест има достъп на камъчета както към челното стъкло,така и към челната част на покрива.
nov написа: 28 Ное 2023 07:36 Ама разбира сееееееееееееееееееее, аз друг отговор не съм очаквал, бухахахахахахахахахахахахахах
Твоето очакване с какво променя правилността на написаното? И какво значение има,като колата е конструирана да се управлява и да няма проблеми с корозията само ако е анти-корозионно покритите и боя.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
WoLF
Мнения: 2758
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 305 пъти
Получена  благодарност: 141 пъти

Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE

Мнение от WoLF » 28 Ное 2023 14:37

Направете си отделна тема и да Ви засилят там спора... Това не е полезно на никой, влязъл по името на текущата тема drunk.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: zorbata и 15 госта