Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
- krasengn
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
На 21.4.16г. смених задни накладки brembo 46лв, задни дискове nipparts (с покритие) 130лв. Доволен съм. Трудът излезе 64лв заедно със смяна масло, м.ф. и г.ф. Сега обаче стържат феродо и предните. Предлагат ми дискове Бош 90лв и накладки ТРВ 68лв.
			
									
						Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
						Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Добър вечер!
Наскоро се сдобих с количката от подписа. Впечатленията ми са повърхностни за толкова кратък период от време(седмица), но ще ги споделя.
А те са - добра сглобка(моята е английска), стабилно пътно поведение, запазен интериор и екстериор за годините си(забележките са счупена вратичка на жабката на централната конзола и леко обелено покритие на топката на скоростния лост). Возията е твърда, но комфортна за такъв клас автомобил. Двигателя е доста скопен и трябва да се вкара в обороти за да ускори сравнително добре. Видимостта е прилична(формата на огледалата за обратно виждане не е изпипана). Вградената аудиосистема е доста слабичка. Осветеността на таблото е смешна. Автоматичният климатик върши чудесна работа(SOL е изпълнението). Скоростният лост е леко напред и леко нагоре, което създава минимално неудобство. Седалките са тясни и твърди, но не създават дискомфорт при кратки пробези. Предните предпазни колани са неестествено стегнати, отдалечени и идващи прекалено високо за водача и пътника дори и при най-ниско разположение. Багажното отделение е прилично и добре оформено. Двигателният отсек е отлично конструиран. Голям плюс са евтините резервни части(въпреки че са качествени) като Т.А., TRW, Контитек и други. Оригинален съединител може да се намери за 200 български левчета, което като цена е смешно в сравнение с други неяпонски марки. Слабите места предполагам си ги знаете - съединител, биалетки и до тук.
 Слабите места предполагам си ги знаете - съединител, биалетки и до тук. 
Лека вечер!
			
									
						Наскоро се сдобих с количката от подписа. Впечатленията ми са повърхностни за толкова кратък период от време(седмица), но ще ги споделя.
А те са - добра сглобка(моята е английска), стабилно пътно поведение, запазен интериор и екстериор за годините си(забележките са счупена вратичка на жабката на централната конзола и леко обелено покритие на топката на скоростния лост). Возията е твърда, но комфортна за такъв клас автомобил. Двигателя е доста скопен и трябва да се вкара в обороти за да ускори сравнително добре. Видимостта е прилична(формата на огледалата за обратно виждане не е изпипана). Вградената аудиосистема е доста слабичка. Осветеността на таблото е смешна. Автоматичният климатик върши чудесна работа(SOL е изпълнението). Скоростният лост е леко напред и леко нагоре, което създава минимално неудобство. Седалките са тясни и твърди, но не създават дискомфорт при кратки пробези. Предните предпазни колани са неестествено стегнати, отдалечени и идващи прекалено високо за водача и пътника дори и при най-ниско разположение. Багажното отделение е прилично и добре оформено. Двигателният отсек е отлично конструиран. Голям плюс са евтините резервни части(въпреки че са качествени) като Т.А., TRW, Контитек и други. Оригинален съединител може да се намери за 200 български левчета, което като цена е смешно в сравнение с други неяпонски марки.
 Слабите места предполагам си ги знаете - съединител, биалетки и до тук.
 Слабите места предполагам си ги знаете - съединител, биалетки и до тук. Лека вечер!

Toyota Corolla 1.4 VVT-i /2005/ //3 doors hatch//
						Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Здравейте колеги!
От няколко дни и аз съм официално с Корола е12 2005г. 97к.с. седанова,бензин,сол,ръчна скоростна кутия.Добри впечатления като за начало имам от колата,купих я от човек,който я има от магазина сервизна книжка показва 150 000км.Имам само няколко въпроса:
1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно ?
 ?
2-Има ли възможност да си увелича светлината на таблото защото на светло нищо не се вижда?
3-На студен мотор сутрин на няколко пъти пали и веднага след като бръмне мотора и вдигне оборотите ги сваля рязко и гасне.Жената днес се качи за 1 път да я кара и ми се обажда 15 минути мъка докато я запали.Някакви идеи за какво иде реч?
			
									
						От няколко дни и аз съм официално с Корола е12 2005г. 97к.с. седанова,бензин,сол,ръчна скоростна кутия.Добри впечатления като за начало имам от колата,купих я от човек,който я има от магазина сервизна книжка показва 150 000км.Имам само няколко въпроса:
1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно
 ?
 ?2-Има ли възможност да си увелича светлината на таблото защото на светло нищо не се вижда?
3-На студен мотор сутрин на няколко пъти пали и веднага след като бръмне мотора и вдигне оборотите ги сваля рязко и гасне.Жената днес се качи за 1 път да я кара и ми се обажда 15 минути мъка докато я запали.Някакви идеи за какво иде реч?
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
На 2 и 3 въпрос открих отговорите остава само маслото на скоростите  
			
									
						
- slowtraveler
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Подлежи на смяна маслото... (ако не се лъжа бе на 75х.км)...
Обаче дали това е причината за 5-та - не знам... Доколкото се сещам имаше някакъв проблем с износване на 5-та предавка...
			
									
						Обаче дали това е причината за 5-та - не знам... Доколкото се сещам имаше някакъв проблем с износване на 5-та предавка...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
						Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Akima
- Мнения: 7511
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 125 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
95 к км първа смяна, последващи правя на ~60 к.
Проблемът не е от маслото според мен - трябва да се погледне.
- slowtraveler
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Може и да е на 95   Аз съдих по Т22, където бе на 75х.км. по документи....
 Аз съдих по Т22, където бе на 75х.км. по документи....
			
									
						 Аз съдих по Т22, където бе на 75х.км. по документи....
 Аз съдих по Т22, където бе на 75х.км. по документи....Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
						Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Toyota Corolla 1.4D4D - обороти-мигащи светлини-въпроси
Здравейте колеги,
Имам отскоро Toyota Corolla 1.4D4D 90 кс - ръчни скорости- 08/2006 г и имам няколко въпроса към вас.
1.
Снощи забелязах, че при загрял двигател на място, като подам газ и оборотите паднат на последната черта преди 1 000 - където си стоят при загрял двигател, след няколко секунди късите светлини премигват за секунда - намалява им силата - и след това светлините са ОК. Вижте от линка видеото - https://youtu.be/cwoQbO20nFE
Загледайте внимателно светлините след пада в оборотите.
Парното също работи във въпросното видео.
Също при изключени светлини и пускайки само габарити двигателят се чува, че се товари, а като ги изключа става по-безшумен.
От документите с които взех колата( която е от Германия) се вижда, че е сменян алтернатор миналата година - като е сложен Reman и на самият алтернатор пише Denso-Toyota.
Четох по форума, че е нормално при студена кола като се пусне парното да се вдигнат малко оборотите и след това да се стабилизират при загрят двигател, но не намерих инфо за моят случай.
Какъв може да е проблема или това не е проблем и е нормално?
Ако има проблем според вас къде да се търси и към кой в София разбиращ от електрическите неща по колата да се обърна- Механика занимава ли се с това?
Не ми се ходи по разни сервизи, които тепърва да изучават Тойота.
2.
При първи студен старт - минус 6 гр - се усеща леко нестабилна работа първите минути - 2-3 може би и двигателят е доста по-шумен спрямо като е загрял. И съотвтено му е нужно да завърти повече, за да запали.
Нестабилната работа се изразява в това, че вибрациите са по-големи и все едно тръгва да гасне.
Има ли причина за притеснение?
 
Отново къде да се насоча към сервиз/ човек в София, който може да прегледа професионално всичко?
Знам, че Механика се препоръчва от форума - той ли трбява да е човекът? Занимава ли се с диагностика - в смисъл да се видят дюзи, турбо, компресия и т.н.?
Мерси предварително!
			
													Имам отскоро Toyota Corolla 1.4D4D 90 кс - ръчни скорости- 08/2006 г и имам няколко въпроса към вас.
1.
Снощи забелязах, че при загрял двигател на място, като подам газ и оборотите паднат на последната черта преди 1 000 - където си стоят при загрял двигател, след няколко секунди късите светлини премигват за секунда - намалява им силата - и след това светлините са ОК. Вижте от линка видеото - https://youtu.be/cwoQbO20nFE
Загледайте внимателно светлините след пада в оборотите.
Парното също работи във въпросното видео.
Също при изключени светлини и пускайки само габарити двигателят се чува, че се товари, а като ги изключа става по-безшумен.
От документите с които взех колата( която е от Германия) се вижда, че е сменян алтернатор миналата година - като е сложен Reman и на самият алтернатор пише Denso-Toyota.
Четох по форума, че е нормално при студена кола като се пусне парното да се вдигнат малко оборотите и след това да се стабилизират при загрят двигател, но не намерих инфо за моят случай.
Какъв може да е проблема или това не е проблем и е нормално?
Ако има проблем според вас къде да се търси и към кой в София разбиращ от електрическите неща по колата да се обърна- Механика занимава ли се с това?
Не ми се ходи по разни сервизи, които тепърва да изучават Тойота.
2.
При първи студен старт - минус 6 гр - се усеща леко нестабилна работа първите минути - 2-3 може би и двигателят е доста по-шумен спрямо като е загрял. И съотвтено му е нужно да завърти повече, за да запали.
Нестабилната работа се изразява в това, че вибрациите са по-големи и все едно тръгва да гасне.
Има ли причина за притеснение?
Отново къде да се насоча към сервиз/ човек в София, който може да прегледа професионално всичко?
Знам, че Механика се препоръчва от форума - той ли трбява да е човекът? Занимава ли се с диагностика - в смисъл да се видят дюзи, турбо, компресия и т.н.?
Мерси предварително!
					Последно промяна от Akima на 15 Фев 2017 14:47, променено общо 1 път.
					
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
			
						Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
- Akima
- Мнения: 7511
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 125 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Първо честито.
Второ моля да ползвате търсачката и да не разводнявате форума!
			
									
						Второ моля да ползвате търсачката и да не разводнявате форума!
Алтернатор, ремък, ел. система...
Reman = Remanufactured
Сам сте си отговорил:
Да.
Май ви е първа дизелова кола...
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Акима мерси за отговора.
Темата наистина е за Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.- благодаря, че си я преместил - от телефона нещо не ми се получи.
Целта ми не е да разводнявам, а да си помогнем - все пак е форум и уважавам много хората в него!
Аз не можах да намеря подобна тема - ако има, моля да ми изпратиш линка.
Не ми е първата дизелова.
Поздрави
			
									
						Темата наистина е за Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.- благодаря, че си я преместил - от телефона нещо не ми се получи.
Целта ми не е да разводнявам, а да си помогнем - все пак е форум и уважавам много хората в него!
Аз не можах да намеря подобна тема - ако има, моля да ми изпратиш линка.
Не ми е първата дизелова.
Поздрави
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
При не загрял мотор и пуснато парно оборотите са малко по-високи и това е нормално.Дори да загрее мотора, ако седиш на място много бързо изтива, особенно ако вентилатора е на 2 -3 и тн.Съответно оборотите пак ще се покачат. Това също е нормално за дизел.
			
									
						Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
По книжка пише първа смяна на 120 000 км., въпреки че в повечето официални сервизи правят едно голямо обслужване на 105 000 и тогава сменят и маслото в скоростите.Bagera написа: 1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно ?
Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
						Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
При мен на 75к км и малко трудно влизат скоростите, така че мисля още при следващото сервизиране, да го сменя.
			
													
					Последно промяна от Akima на 15 Фев 2017 17:22, променено общо 1 път.
					
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
			
						Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
Toyota Corolla (E120) England
Toyota Corolla (E150) Japan
						Toyota Corolla (E150) Japan
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Не съм сигурен, че проблема ти е от маслото. Моята в момента е на почти 220 хил.км. (маслото е сменяно веднъж на 120 хил.км.) и за сега нямам проблем с включване на скорости. Сигурен ли си, че колата ти е на 75 000 км.?
			
													
					Последно промяна от Akima на 15 Фев 2017 17:22, променено общо 1 път.
					
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
			
						Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
						Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
- 
				Corolla_E12_hs
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Моята е на 135к, преди 5-6к км е сменено маслото на скоростите, обаче зимата се усеща, докато не загрее хубаво колата, как не включва като хората. Колата е отвън и на -20.. Решиш да включиш 3-та и сякаш има стена и колкото и да буташ не влиза. Пускам съединителя, пак натискам и всички си влиза като хората. Случва се на 1-ва, 2-ра и 3-та. В тоя случай май си е синхронизатор. Принципно преди тръгване разкарвам лоста (при натиснат съединител) по 5-6 пъти през всяка скорост, след това е малко по-добре. 
Но почни с маслото, може пък да е карана много градско и да е за смяна. Ако след това продължи вече търси проблема в друг елемент от системата.
			
									
						Но почни с маслото, може пък да е карана много градско и да е за смяна. Ако след това продължи вече търси проблема в друг елемент от системата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост




