Страница 6 от 7
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 05 Фев 2014 20:50
от Japanese_fever
Според мен има някакво забавяне в работата на двигателя. Не се форсирва веднага като натиснеш дросела, а с известно закъснение. В началото нещо не му достига или гориво или се дави. Може да смениш горивния филтър и да видиш после как ще е. Твоята кола с MAP или МАF сензор е? Ако е с MAF свали го и го почисти.
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 05 Фев 2014 21:15
от Airfan
Може да измериш налягането на бензина на празен ход, в обороти и при такова форсиране дали не спада и да не му стига бензин. Ако се погледне и на тестер ще покаже какво не му стига - бензина или въздуха. Всъщност ако идеш на сервиз за инжекционни системи ще ти решат проблема.
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 05 Фев 2014 23:02
от iwan33
Airfan можеш ли да ми препоръчаш сервиз в Пловдив, в който да я закарам? Ако си запознат разбира се. И предвид на това, че проблема не е постоянен, а ту го има ту го няма, ще може ли да се диагностицира нещо?
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 06 Фев 2014 00:12
от jim_beam
ако мислиш,че може да се локализира с елкон,отивай в кючука при велко,до търговиите.много кадърен мъж,при друг не ходя в пловдив!
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 06 Фев 2014 09:18
от Airfan
iwan33 написа:Airfan можеш ли да ми препоръчаш сервиз в Пловдив, в който да я закарам? Ако си запознат разбира се. И предвид на това, че проблема не е постоянен, а ту го има ту го няма, ще може ли да се диагностицира нещо?
На мен лично същия проблем ми го решиха в автосервиз Формула на бул.Южен. Само че търси Дидо Делчев (за фамилията не съм 100% сигурен) там, той е разбирачев и само при него съм си правил още карбураторните коли.
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 06 Фев 2014 18:52
от iwan33
Благодаря ви, и за двете места съм чувал и чел добри отзиви. Сега остава да намеря време да закарам колата, освен ако не се стопли до тогава и проблема да се реши от само себе си...
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 06 Фев 2014 19:23
от LEXUS
Като че ли заглъхва първоначално. Най-добре в сервиз я закарай за диагностика.
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 06 Фев 2014 19:32
от iwan33
Точно така, само първоначално го прави, когато е студена и то не винаги. Аз затова си мислех, че може да е от някой температурен датчик или нещо от сорта. А за сервиз просто нямам време, вероятно ще се наложи да има я оставя за да могат да я прегледат когато е студена. Пък колата ми трябва всеки ден...
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 07 Фев 2014 04:38
от Japanese_fever
iwan33 написа:Благодаря ви, и за двете места съм чувал и чел добри отзиви. Сега остава да намеря време да закарам колата, освен ако не се стопли до тогава и проблема да се реши от само себе си...
Толкова ли нямаш време да закараш колата на сервиз?!?
Щом я ползваш всеки ден, значи от нея ти зависи работата.
Ще чакаш да се стопли, то сега е средата на зимата?!?

От самосебе си или, както казва на баща ми един приятел "То ще се оправи в карането." е валидно само за Балканче 50 сс. biggrin.gif
Re:
Публикувано на: 26 Апр 2014 20:36
от iwan33
iwan33 написа:Наясно съм, че това, което ще попитам е маловажно но така или иначе вече съм направил тая тема та да си я ползвам.

Това на снимката е тази пластмаса (уплътнител може би) която е около задното стъкло. Както се вижда е доста изгоряла от слънцето и от времето (а от другата страна е и по-зле) и много ме дразни с вида си. Искам да отбележа, че това наистина е единственият недостатък по външният вид на колата. Очаквам предложения как да реша "проблема". Мина ми през ума да взема един макетен нож и да изрежа този ръб от край до край ама ми се вижда много крайна мярка и не ми стиска...
И още нещо. може ли на тази кола да се сложи багажник на покрива и какъв трябва да е? Понякога ми се налага да превозвам дълги и леки неща и много трудно ги побирам в купето...
Ще се наложи да се самоцитирам. Тоя уплътнител се рони все едно е от захар, да му се не види, хептен зле стана. Някой има ли идея от къде да го търся, как се сменя, със стъклото ли е, отделно ли...
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 16 Дек 2014 06:38
от iwan33
Чудех се дали да пусна нова тема или да "възкреся" тази. :-) Вчера, на ГТП, ми казаха, че ми е скъсан единия маншон на външното каре. Та въпроса ми към знаещите е има ли нещо специфично при смяната му? Вършил съм тази работа на старата ми кола, Голф, там карето се държеше на един пружинен пръстен и се сваляше и поставяше много лесно. Така ли е и при Тойота? Четох в един руски форум, че за да се смени този маншон, трябвало да се свали полуоската защото всичко излизало от страната на вътрешното каре. Така ли е наистина?
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 16 Дек 2014 13:03
от zi_zi_top
Точно така! Сваля се полуоската и е препоръчително да се сменят и двата маншона. Десен външен го сменяха на моята. Като търсих маншон, не успях да намеря алтернативни, само оригинални имаше и то в комплект с греста и скобите. Дано съм бил полезен.
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 16 Дек 2014 14:08
от iwan33
Полезен си ми и то не само в тая тема, благодаря! ;-) Но май ще се ходи в сервиз, свалянето на полуоската ме притеснява...
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 16 Дек 2014 15:51
от saho
Патилата няма да свършат. Новия, който ще ти монтират в сервиза ще изкара в най-добрия случай 2 години. Не искам да те отчайвам но е така.
Re: Проблем с Корола
Публикувано на: 16 Дек 2014 16:06
от iwan33
Не ме отчайваш. То не се знае аз дали ще изкарам две години, ти ми говориш за парче гума...:-) Все пак карам кола, която някой отдавна е изхвърлил...