Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувай отговор
Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Яну 2011 04:17

Глупости цената му е по-малка от средна S класа или А8-ца . А екстрите .....................
А и продажбите мисля , че въобще не са малко за този клас автомобили , като се има предвид , че 99% се стремят да карат МБ .

Аватар
Akima
Мнения: 7175
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 40 пъти
Получена  благодарност: 80 пъти

Мнение от Akima » 20 Яну 2011 04:29

Колко хора в БГ от 10% процента с доходи на глава от семейството над 3000 лева могат да си купят кола за 300 000/ценовата им листа ми е на бюрото/ - цената е висока на фона на цената в други европейски държави,да не говорим за Америка.А тея,който дават мило и драго за Мерцедес си имат 3 форума - там да си стоят нали са гъзари. cool.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 20 Яну 2011 08:56

Bass_Man написа: Значи това е , което си написал за екологията може и да е ОК но това , което си написал за момента е глупост . Ако можеш да смяташ си го сметни е така относително на ум колко е необходимия момент за поддържането на една скорост и колко е разликата в предвателните числа между скоростите ако ме разбираш какво искам да ти кажа .
Като отправна точка ще ти дам , че ти , като караш със 130-150км/ч си мнооого далече от максималния въртящ момент . И нали знаеш , че това , че караш с оборотите при които имаш максимален въртящ момент не означава , че в този момент го произвеждаш този момент или го ползваш ?
Та до тук за икономията от по-големия въртящ момент !
Що ме караш да се смея - ти опита ли да направиш тая сметка преди да пишеш?
Кажи един произволен модел автомобил / двигател, да извадим предавателните отношения, и да посмятаме заедно тука, пък да видим какво ще излезе?

Прав си, със 130-150 съм далеч от максималния момент (стига да не е баничарка с 1.2 бензин, или приус ...) ако се движа на равен път - сложи едно изкачване и момента се качва. Тогава, когато (поради изкачване, насрещен вятър и тем подобни) колата започне да не успява да поддържа тия 130-150 при натисната докрай газ, значи сме стигнали максимума на момента. Да го кажа като теб - нали се сещаш че може да се движиш със 130-150, и да си както на максимума, така и на 10% от въртящия момент (разбирай, изкачване и спускане, посредата смятай равен път, ма то си зависи от колата и двигателя). И къде ни е сега отправната точка?

Режимът на работа на всеки двигател (ДВГ, ел. какъвто искаш) се описва с два параметъра - скорост на въртене (обороти) и натоварване (изискван от консуматора, съответно произвеждан от него) въртящ момент. Произведението от оборотите и момента дава мощност ...

Идеята е за работата в ниските обороти - там мотора няма момент поради наложените лимити от екологията за да няма димно горене и сажди. По тази причина на оригинала сваляш една надолу, докато на чипирания оставаш на същата ... (е, не в 100% от условията, разбира се, но често има такива ситуации).
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 20 Яну 2011 14:33

gicho написа:...Как става на практика - представи си два еднакви двигателя, турбо дизелови. Единият е 90 к.с., другият е 110 (всяка прилика с действителни мотори е случайна tongue.gif).
Мотор 1 е с турбина с фиксирана геометрия, която е изчислена да работи в целия диапазон от обороти и натоварване, със съответните наложителни компромиси ... ("всесезонна гума").
Мотор 2 има турбина с променлива геометрия, която "се променя" така че да изкара максимума от енергията на изгорелите газове за различните режими.
Т.е., турбината на мотор 2 е по-ефективна в ниските обороти, и дава икономичност (по-високо КПД поради прихващане на по-голям процент от енергията на изгорелите газове). И същевременно мотор 2 е също по-мощен от 1 пак поради по-ефективната турбина....
До тук те разбирам просто чудесно. Сега можеш ли да ми кажеш каква е ползата от мотор 1 след като мотор 2 (който е същия) го превъзхожда отвсякъде (по икономичен ,по мощен , по динамичен) ?
Все едно да ти предлагат два еднакви телевизора по параметри ама единия да харчи повече ток и да го пише на етикета на всичко отгоре. Не знам кой ще го купи в такъв вариант ...

Веско , не мога да се съглася с теб. Ауриса ми който беше 1,4 мотор ми харчеше при 180 - 17/100км. Лекса в момента ми харчи 12 при 180. По големия мотор при тези скорости си казва тежката дума rolleyes.gif
Изображение1G-FE

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 20 Яну 2011 16:44

Ползата ли - ми цената на турбина с променлива геометрия е, да кажем, приблизително двойно на обикновената ... Отделно иска допълнителни аксесуари и управление.
Т.е. предлагат ти "еднакви" телевизори, ама с различна цена ...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Яну 2011 23:58

gicho написа:
Bass_Man написа: Значи това е , което си написал за екологията може и да е ОК но това , което си написал за момента е глупост . Ако можеш да смяташ си го сметни е така относително на ум колко е необходимия момент за поддържането на една скорост и колко е разликата в предвателните числа между скоростите ако ме разбираш какво искам да ти кажа .
Като отправна точка ще ти дам , че ти , като караш със 130-150км/ч си мнооого далече от максималния въртящ момент . И нали знаеш , че това , че караш с оборотите при които имаш максимален въртящ момент не означава , че в този момент го произвеждаш този момент или го ползваш ?
Та до тук за икономията от по-големия въртящ момент !
Що ме караш да се смея - ти опита ли да направиш тая сметка преди да пишеш?
Кажи един произволен модел автомобил / двигател, да извадим предавателните отношения, и да посмятаме заедно тука, пък да видим какво ще излезе?

Прав си, със 130-150 съм далеч от максималния момент (стига да не е баничарка с 1.2 бензин, или приус ...) ако се движа на равен път - сложи едно изкачване и момента се качва. Тогава, когато (поради изкачване, насрещен вятър и тем подобни) колата започне да не успява да поддържа тия 130-150 при натисната докрай газ, значи сме стигнали максимума на момента. Да го кажа като теб - нали се сещаш че може да се движиш със 130-150, и да си както на максимума, така и на 10% от въртящия момент (разбирай, изкачване и спускане, посредата смятай равен път, ма то си зависи от колата и двигателя). И къде ни е сега отправната точка?

Режимът на работа на всеки двигател (ДВГ, ел. какъвто искаш) се описва с два параметъра - скорост на въртене (обороти) и натоварване (изискван от консуматора, съответно произвеждан от него) въртящ момент. Произведението от оборотите и момента дава мощност ...

Идеята е за работата в ниските обороти - там мотора няма момент поради наложените лимити от екологията за да няма димно горене и сажди. По тази причина на оригинала сваляш една надолу, докато на чипирания оставаш на същата ... (е, не в 100% от условията, разбира се, но често има такива ситуации).
Ами защо не се смееш ? Може би защото започваш да схващаш за какви глупости говориш ? Къде в България има баир по който можеш да караш 1-2 часа със 150км/ч ? А в града къде са му предимствата ? Или ще караш градско на 6-та цял ден понеже имаш 30% повече въртящ момент в някой обороти ? И кой е този баир в БГ по който можеш да караш със 150 и изведнъж да трябва да връщаш скорост та да продължиш да караш със 150 ? Нещо май много хипотетични станаха нещата .
Като му свърши въртящия момент на смотания ( демек не може да изгори повече нафта за единица време ) просто даваш малко газ и отиваш 500 оборота нагоре където имаш достатъчно . И тогава и двата мотора пак ще горят еднакво или почти еднакво защото за да му се повиши въртящия момент на чипнатия пак трябва да му дадеш газ ( което значи повече нафта за единица време ) или може би той ще си го извади от саждите ? Та единия ще е на по-малка предавка с по-високи обороти ,а другия ще е на същата предавка с повече нафта и пушек и кой ще харчи по-малко ?
До тука вече трябва да ти е станало ясно , че тази теория не става и за ловците на митове . Единствената ти икономия идва само от различния режим на горене/екология . Няма как по-мощен двигател с 30% да е по-икономичен ако му се ползва мощността !!!!!! Ако мощността му не се ползва то той е икономичен колкото и слабия . Не знам да има пътни условия в БГ при , които при нормално каране двигател 100-150 коня да се претоварва и да трябва да се ползва в екстремни режими . И дори и да има такива моменти те са толкова кратки , че не могат да се отразят силно на статистиката . От където и ясно се разбира , че Лексус са номер 1 за всички времена!!!
w00t.gif w00t.gif w00t.gif

:violent1: :violent1: :violent1:

:butthead: :butthead: :butthead:

ppp.gif ppp.gif ppp.gif

( а на бас , че последното ще се коментира най-много )

ПС:
Преди някой гении да започне да дава примери с 1,2литра и 8 литра двигатели да му е ясно , че говорим за абсолютно еднакви двигатели само с разлика при управлението на горивната с-ма !!!!!!!!!!!!!!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 21 Яну 2011 00:31

Bass_Man написа:... Не знам да има пътни условия в БГ при , които при нормално каране двигател 100-150 коня да се претоварва и да трябва да се ползва в екстремни режими . И дори и да има такива моменти те са толкова кратки , че не могат да се отразят силно на статистиката . От където и ясно се разбира , че Лексус са номер 1 за всички времена!...
Единственото което разбрах е, че Лексъс е проектиран вземайки предвид българските пътни условия, така ли? biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Яну 2011 00:48

Пак нищо не си разбрал !!! :whistle:
Лексус е толкова добър , че където и както и да го караш винаги е по-икономичен от , което и да е Ауди , което се опитва да го изпревари или го следва уж случайно :whistle: tongue.gif happy.gif . Дори и това Ауди да е печелило Льо Ман 5-години под ред !

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Яну 2011 06:02

Едните хора си говорят другите си умуват , а някой се събуждат от дизелов сън :
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/am ... bridi.html

AMG преминава към хибриди
Тунинг подразделението на Mercedes-Benz, което се занимава с производство на най-наточените модификации на немската марка, възнамерява да насочи усилията си към хибриддите. Според ръководството на Mercedes-Benz въпреки спортната насоченост на автомобилите AMG и пред тях стои задачата да намлят разхода на гориво и вредните емисии.

Поради тези причини от AMG ще започнат да използват в новите си хибридни разработки системи като start/stop и такава за рекупериране на спирачната енергия. По-сложни варианти обаче, като тези на Porsche, на този етап не стоят на дневен ред.

Предвид радикалните промени в автомобилостроенето този ход беше неизбежен. Ще припомни, че още през 2008 година тогавашният шеф на AMG заяви, че подразделението не може непрекъснато да увеличава мощността на двигателите си и ще дойде времето, когато ще съсредоточи усилията си в по-икономични и екологично чисти технологии.

От AMG заявиха за пореден път, че повишаването на мощността не е проблем за тях, но приоритет завбъдеще ще е олекотяването на автомобилите и увеличаване на ефективността на всички възли и агрегати. А добавянето на нови конски сили ще остане на заден план.

Но спокойно !!! Това е само AMG подразделението ( за сега ) за простосмъртни ще има дизелчета поне още 10 години !

Е някой имат по няколко модела хибриди на пазара но те не са достатъчно надеждни все пак се правят от само 13 години ! Трябва малко немска мисъл да се вложи за да станат супер мега надеждни като помпа-дюза и като традиционните изделия на БОШ и Сименс .



Я да видим шампионите от Льо Ман какво правят :
http://www.automedia.bg/news/article_11783.html
Audi и Volkswagen - Няма проблем!
Отрекоха информацията за проблем между двете марки при производството на електрически коли.
"Няма проблем между Audi и Volkswagen", заяви говорител на групата пред Automotive News Europe. Изявлението му е по повод информацията, която разпространи преди броени дни немското издание Financial Times Deutschland.

"Audi и Volkswagen са изправени пред сериозен спор за електрическите си коли", съобщи Financial Times Deutschland в началото на тази седмица, като уточни - "Във Volkswagen не са доволни от решението на Audi да използва ванкелов двигател при електрическия A1 e-Tron, защото той ще струва скъпо и е в разрез с корпоративната EV стратегия на групата".

Както знаете, A1 e-Tron е електрически автомобил с удължен пробег, като Chevrolet Volt. Хибридното plug-in Audi използва електрически двигател с мощност 101 к.с и литиевто-йонни батерии, които доставят автономен пробег от около 50 километра.

След като електричествата енергия от акумулаторите се изчерпа, се задейства ванкелов двигател-генератор, който удължава автономния пробег на возилото до 250 км. Потреблението на гориво е в рамките на 1.9 литра на 100 километра, а вредните СО2 емисии - 45 гр/км.

От изявлението не става ясно, дали Audi ще се откаже от ванкеловия (роторен) двигател или не.



А така сега ванкели започваме да слагаме .............. Чакайте ве ванкела не беше ли не-икономичен , чуплив , труден и скъп за поддръжка , с гаден въртящ момент , не-екологичен и дяволски двигател ?
Е как може ве няма ли някое TDI да върти генераторчето какви са тия ванкели те не са печелили Льо Ман скоро !!!
Ох да ве защото ги прецакаха с правилата ..........


Audi A6 Hybrid
Немците разпространиха информация и за хибридната версия на новия А6.
След като разпространиха изчерпателна информация и снимки за новото поколение А6, от Audi разкриха и хибридната версия на "най-успешният бизнес седан на света".
http://www.automedia.bg/news/article_11416.html

Е може да нямат Хибрид но са скромни !!! Я да прочетем малко спецификациите :
Подобно на Q5 Hybrid, Audi A6 Hybrid използва бензинов 2.0 TFSI двигател с 211 к.с. и електромотор с 45 к.с. Трансмисията е модифицирана Тiptronic с осем степени, а задвижването се предава към предните колела.

А така бензинов двигател ! 211 коня бензин и 45 коня ел. мотор . Втория да не е за чистачките ? И нямаше ли някое TDI да сложат така да е по-икономично , еластично , здраво , надеждно , евтино за поддръжка и бързо ?

Но със инвестиции всичко се постига ! Айде сега за всички , които не са си научили домашното :
http://www.automedia.bg/news/article_11677.html
Audi инвестира сериозно в бъдещето си
€11.6 милиарда трябва да направят марката No.1
Audi ще инвестира €11.6 милиарда (най-голямата инвестиция в историята на марката) и ще наеме 1 200 нови служители, за да си подсигури титлата "Най-продавана премиум марка" до 2015 година.


Според информацията сумата ще бъде инвестирана на части до 2015 година, когато настоящата трета по продажби премиум марка в света, планира да продава по около 1.5 милиона нови автомобили годишно (през тази година Audi реализира малко над 1 милион продажби).

Още през 2011 година Audi ще наеме нови 1 200 служители, като ще инвестира €5 милиарда еврo за модернизация на производствените мощности в заводите в Инголщад и Некарсулм. Около €9.5 милиарда ще отидат за разработка на нови хибридни и електрически возила.

"Иновациите изискват хора. Поради тази причина, ще наемем около 1200 експерти през 2011 г., който ще отговарят за електрическите и хибридни возила на Audi", заяви Thomas Sigi, член на управителния съвет на Audi AG.

Един от първите интересни и екологични автомобили на Audi ще бъде R8 e-tron, който трябва да бъде на пазара през 2012 година. Преди него, още догодина ще видим хибридните версии на A6, Q5 и вероятно на Q3.

Така така ще стане ама малко по-бавничко !



Аве я да видим БМВ какво правят ?
http://www.automedia.bg/news/article_11125.html
http://www.automedia.bg/news/article_11600.html
http://www.automedia.bg/news/article_6867.html
http://www.worldcarfans.com/10908132102 ... d-revealed

Хмм явно и те са запланували да правят скапани бензинови хибриди ............ Какво им стана на тия хора , както си развиваха недостижимата технология на дизела и изведнъж айде на бензиновите хибриди ?!?!?! wacko.gif



Яяяяя някакъв тест на Пежо 308 , Приус и Инсайт :
http://www.automedia.bg/news/article_8095.html

Е да Пежото печели не защото е по-икономично но пък се усеща , като истинска кола и има пътно поведение !



laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Много яко !

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Яну 2011 08:01

Дизела бил като кроманьонец....... :lurk: :lurk: :lurk:

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 21 Яну 2011 09:03

Bass, каква 6-та, какви две бири - аз ти говоря за градско каране. Да го опиша, щото явно не е достатъчно ясно...

В града караш според условията - къде ограничение на КАТ, къде приус дето гони рекорд за разход, но в 90% от времето скоростта с която се движиш е ограничена от нещо около теб (или в теб).
Вземаме един съвсем прост пример, пак за да е лесно - няма приуси, няма дяволи, има само табела "50км/ч" - ти решаваш да караш с 50, и слагаш 4-та, за да си на 1800 оборота примерно. До теб се движи чип-нат твой близнак, който слага 5-та и на 1500 оборота се справя... Скиваш ли къде е разликата, не ти говоря за 150км/ч, говоря ти за градско. Но то си важи и за извънградско, навсякъде където не-чипнатия не е на най-високата си предавка, чипнатия има шанс на е на една по-нагоре. Шанс, не гаранция! Който шанс, за да се реализира, се изисква шофера му да се възползва от него.
Разликата в разхода ще е малка, и 0.5-1л/100 ми се струва твърде оптимистично - но 0.2-0.5 л/100 ми се виждат реални.

Разликата в екологията не знам дали променя ефективността на мотора - съмнявам се. Оригиналният мотор бачка с по-малко гориво, и повече рециркулирани газове. В чипнатати е въпрос на това какво е модифицирано - ако само количеството гориво е увеличено, сместа ще е по-богата, с по-малко въздух. Но ако променят и контрола на EGR-то за да намалят процента изгорели газове, ще увеличат въздуха и могат да постигнат същата, или дори по-бедна смес (ако това им е целта).
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
Headless
Мнения: 22
Регистриран на: 09 Дек 2008 12:58
Местоположение: Бургас, mango's paradise

Мнение от Headless » 21 Яну 2011 10:27

http://www.youtube.com/watch?v=fB8zdWnPhhc !!!

Аз черпя момчета! cool.gif
youth of the nation

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от nov » 21 Яну 2011 12:20

Я да се включа с малко офф и аз в хранилката.Значи тия разходи, въртящи моменти и подобни мен линчо не ме касаят.Единствените думи от които съм се ръководил до момента за закупуване на автомобил са Качество и Надеждност.Ако имах възможност за премиум марка то бих карал само Лексуси, в който да е клас от 3-та серия на БМВ до 7-та им серия или Ауди или Мерцедес.Нямам такава възможност и карам 2 Тойоти, а да и една Мазда и не бих ги заменил за никоя от техния клас и години било то немска или френска измислица.За мен няма по надеждни и иновативни от малките жълти човечета.Също и на Хонда и Мазда съм много голям фен.
Та Лескус си е Лексус за мен-върха на инженерните автомобилни технолигии, а времето ще покаже дали съм се бъркал.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2486
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 21 Яну 2011 12:40

nov написа:...
Та Лескус си е Лексус за мен-върха на инженерните автомобилни технолигии...

алооооооо не плагиатствай само мерцедеса си е мерцедес! :axe:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
nov
Мнения: 866
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от nov » 21 Яну 2011 12:42

jim_beam написа:
nov написа:...
Та Лескус си е Лексус за мен-върха на инженерните автомобилни технолигии...

алооооооо не плагиатствай само мерцедеса си е мерцедес! :axe:
wacko.gif забравих че съм скрит Тойота фанатик и не взех предвид фразата "В света има само две марки коли Мерцедес и всички останали", това и бабите на село го знаят :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта