Страница 47 от 160

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 16 Яну 2014 01:09
от IVOtuning
LEXUS написа:
IVOtuning написа:В крайна сметка за мен резултата е ясен:
на извънградско Приус не е осезателно по-икономичен от някой дизел с подобна мощност.
Както искайте (му) го слагайте- отпред, отзад, по средата :)
Среден разход 5- 5,5л/100км не е нищо особено.
Нищо особено ли не е за кола 136 к.с. автоматик и възможност да се возиш 2-3 километра само на ток,разбира се, предимно в града. Аз мисля, че бензинов автомобил с такава мощност,оборудване и разход е един много премислен и високо постижение на японските инженери продукт. Конкурентен като икономичност среден разход на дизелите, но носещ предимствата и на бензиновите двигатели - безшумност,липса на вибрации. А като надеждност е отличник.
Първо карай Приус и веднага след това дизел 136кс и ще разбереш разликата :)

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 16 Яну 2014 05:52
от Vesko
IVOtuning написа:
LEXUS написа:
IVOtuning написа:В крайна сметка за мен резултата е ясен:
на извънградско Приус не е осезателно по-икономичен от някой дизел с подобна мощност.
Както искайте (му) го слагайте- отпред, отзад, по средата :)
Среден разход 5- 5,5л/100км не е нищо особено.
Нищо особено ли не е за кола 136 к.с. автоматик и възможност да се возиш 2-3 километра само на ток,разбира се, предимно в града. Аз мисля, че бензинов автомобил с такава мощност,оборудване и разход е един много премислен и високо постижение на японските инженери продукт. Конкурентен като икономичност среден разход на дизелите, но носещ предимствата и на бензиновите двигатели - безшумност,липса на вибрации. А като надеждност е отличник.
Първо карай Приус и веднага след това дизел 136кс и ще разбереш разликата :)
Карал съм приус и веднага след това авенсис 2.2 150к.с. Е има разлика в някакви си 14к.с, но определено авенсиса вървеше по-добре biggrin.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 16 Яну 2014 15:12
от Not_active_user_1
IVOtuning написа:
BOz написа:...
При втооо поколение батериите държат много- 350-400 к км( и повече).
При трето поколение най-често на 170-190 к км са за смяна.
Сигурен ли си! wacko.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 16 Яну 2014 15:20
от Not_active_user_1
Vesko написа:
IVOtuning написа:
Първо карай Приус и веднага след това дизел 136кс и ще разбереш разликата :)
Карал съм приус и веднага след това авенсис 2.2 150к.с. Е има разлика в някакви си 14к.с, но определено авенсиса вървеше по-добре biggrin.gif
Къде си ги карал? В града, Приуса скъсва шушоните на Авенсиса по всички показатели и то точно с този двигател 2.2 150 к.с. Виж, извън града Авенсиса си показва преимуществата и определено е по-добрият автомобил, като изключим разхода на гориво и комфорта от вариатора. Като цяло, Приуса е по-балансиран автомобил.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 16 Яну 2014 20:25
от LEXUS
IVOtuning написа:
LEXUS написа:
IVOtuning написа:В крайна сметка за мен резултата е ясен:
на извънградско Приус не е осезателно по-икономичен от някой дизел с подобна мощност.
Както искайте (му) го слагайте- отпред, отзад, по средата :)
Среден разход 5- 5,5л/100км не е нищо особено.
Нищо особено ли не е за кола 136 к.с. автоматик и възможност да се возиш 2-3 километра само на ток,разбира се, предимно в града. Аз мисля, че бензинов автомобил с такава мощност,оборудване и разход е един много премислен и високо постижение на японските инженери продукт. Конкурентен като икономичност среден разход на дизелите, но носещ предимствата и на бензиновите двигатели - безшумност,липса на вибрации. А като надеждност е отличник.
Първо карай Приус и веднага след това дизел 136кс и ще разбереш разликата :)
По същата логика аз мога да те посъветвам първо да караш турбо-дизел 136 к.с. и след това турбо-бензин със 136 кс. или 140 к.с. да разбереш там пък разликата.И разликата в разхода на гориво, каквото е заглавието на темата . А и само ще напомня,че Приус е облагодетелстван от високия върт.момент на ел.мотора,което го прави много гъвкав като доускорение.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 16 Яну 2014 22:55
от zi_zi_top
Лексус, по всичко си личи, че не си карал Приус. cool.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 00:13
от Vesko
prius 3 написа:
Vesko написа:
IVOtuning написа:
Първо карай Приус и веднага след това дизел 136кс и ще разбереш разликата :)
Карал съм приус и веднага след това авенсис 2.2 150к.с. Е има разлика в някакви си 14к.с, но определено авенсиса вървеше по-добре biggrin.gif
Къде си ги карал? В града, Приуса скъсва шушоните на Авенсиса по всички показатели и то точно с този двигател 2.2 150 к.с. Виж, извън града Авенсиса си показва преимуществата и определено е по-добрият автомобил, като изключим разхода на гориво и комфорта от вариатора. Като цяло, Приуса е по-балансиран автомобил.
Приуса го карах Златни пясаци - Добрич, а авениса от 2005, май до 2011.

И всъщност как му сксъва шушоните? Авенсиса има по-висока максимална скорост и определено е по-пъргав. rolleyes.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 00:27
от IVOtuning
prius 3 написа:
IVOtuning написа:
BOz написа:...
При втооо поколение батериите държат много- 350-400 к км( и повече).
При трето поколение най-често на 170-190 к км са за смяна.
Сигурен ли си! wacko.gif
Напълно
До сега знам за 5 Приус 3Г със сменени батерии, всички с по-малко от 200 000 км
Има подадени жалби до Тойота Испания, но за сега няма резултат.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 01:09
от Not_active_user_1
Vesko написа:
И всъщност как му сксъва шушоните? Авенсиса има по-висока максимална скорост и определено е по-пъргав. rolleyes.gif
Хм, явно не си карал градско Приуса и не си го усетил. Приуса в града е по-бърз, пъргав, удобен, маневрен и икономичен. Подчертавам дебело в града и отбелязвам в режим спорт, а не еко.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 01:19
от Not_active_user_1
IVOtuning написа:
Напълно
До сега знам за 5 Приус 3Г със сменени батерии, всички с по-малко от 200 000 км
Има подадени жалби до Тойота Испания, но за сега няма резултат.
За Испания да не ги правят някакви по-различни Приусите и особено батериите им? wacko.gif Точно пък там на по-мекия климат батериите би трябвало да са без проблеми. Не, че в скандинавките държави или Канада имат проблеми, но все пак студа е неблагоприятен фактор. И как така П2 държи 350-400 к км, а П3 по-малко от 200 000 км., при условие, че батериите са им почти едни и същи? Да не се бъркаш нещо с плъгин П3? Там може да има някакви проблеми, не знам, но и не вярвам. Щеше най-малкото да се чуе, а аз горе-долу следя нещата по отношение хибридите и в частност Приус. Ако имаш някаква официална информация с тези проблеми, би било добре да е споделиш! Или поне някакъв форум/сайт с хора, които се оплакват от батериите.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 12:24
от jim_beam
предполагам има впредвид пусковия акумулатор,който е ниско дименсиониран,но това си го имаше и при предния модел.особено при забравени консуматори и т.н.
100% бърка понятията!

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 12:52
от IVOtuning
prius 3 написа:
IVOtuning написа:
Напълно
До сега знам за 5 Приус 3Г със сменени батерии, всички с по-малко от 200 000 км
Има подадени жалби до Тойота Испания, но за сега няма резултат.
За Испания да не ги правят някакви по-различни Приусите и особено батериите им? wacko.gif Точно пък там на по-мекия климат батериите би трябвало да са без проблеми. Не, че в скандинавките държави или Канада имат проблеми, но все пак студа е неблагоприятен фактор. И как така П2 държи 350-400 к км, а П3 по-малко от 200 000 км., при условие, че батериите са им почти едни и същи? Да не се бъркаш нещо с плъгин П3? Там може да има някакви проблеми, не знам, но и не вярвам. Щеше най-малкото да се чуе, а аз горе-долу следя нещата по отношение хибридите и в частност Приус. Ако имаш някаква официална информация с тези проблеми, би било добре да е споделиш! Или поне някакъв форум/сайт с хора, които се оплакват от батериите.
Плъг Ин съм не съм виждал blush.gif
Става въпрос за голямата батерия.
Нямам никаква официялна информация...
Не знам за форуми..потърси в испанските.
Това са нещата от реалният живот...
Сменят ги с "рециклирани", цялата услуга с монтаж демонтаж е около 1100-1200е.
Всеки ден разговарям с поне 20 собственика на приус, ярис, аурис...

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 12:55
от IVOtuning
jim_beam написа:предполагам има впредвид пусковия акумулатор,който е ниско дименсиониран,но това си го имаше и при предния модел.особено при забравени консуматори и т.н.
100% бърка понятията!
Извинете, че се усъмних в надежността на "божественият" автомобил Приус.
100% не давай мнения без да си собственик на Приус!

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 17 Яну 2014 19:08
от jim_beam
колега не се сърди,аз нямам приус наистина,но от доста време участвам в немския приус форум,поне от 5-6 год.понеже по принцип се интересувам от хибрид като евентуална следваща кола.та там досега не е имало такъв случай при актуалния модел.много малко при приус1 и 2 има случаи на дефектирали клетки,но при коли на доста години.отделно има един с такси фирма в мюнхен,с маса приуси,където пак реално дава инфо за км,проблеми и т.н.отделно хората следят и ситуацията при колегите им в щатите.
което разбира се не означава,че не е възможен проблемен случай,но чак масови дефекти е напълно изключено при колата нр1 в класацията по надеждност.хибридните компоненти имат много дълга гаранция и евентуални дефекти се отстраняват безплатно от тойота.
ето линк към форума>
http://www.priusfreunde.de/

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 18 Яну 2014 01:34
от Not_active_user_1
И к'ва стана тя, че като нямаш хибрид не може да си чел за батериите ли! Колегата от Испания да не би, като има Приус да ги е разглобявал и да ги е изследвал с лупа и микроскоп. Добре де аз, като имам Приус казвам, че няма проблем с батериите. Примери много и който има желание може да ги види в нета. За примерите обаче, че има проблеми с батериите не стана нищо ясно. Ни линк, ни източник... Пуснах търсачката да видя да не би наистина да са се появили такива, но не открих. Явно се пази много строго тази информация и тя е секретна, като е знаят малко хора. Така и не разбрах как П2 и П3 имат разлика в живота на батериите, като са почти едни и същи.
Чудя се този завалия, колко ли батерии е сменил, за да ги направи тези км.
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... lia-viena/
Влезнах във форума на таксиджиите да видя те да не би да се оплакват нещо. В Мюнхен има сериозна флотилия от Приус таксита, а също във Фракфурт, Берлин и др. градове. Никой, нищо не каза. Погледнах къде в Европа има най-много таксита Приус и се оказа, че в Париж са 500. Пуснах да видя и те какво се оплакват. Оказа се, че се хвалят само. Явно в Испания само са проблемите. Сетих се за един приятел от доста време живее в Мадрид и кара такси. Чукнах му да го чуя и без това не сме се чували скоро. Питах го дали има таксита Приус в Мадрид. Каза ми, че са доста. Той самият карал 2 г. такова такси П3. Питах го за проблем с батериите има ли, а той ми каза, че за първи път чува подобно нещо.
Нямам съмнения в никого и нищо, но дайте да си говорим с неща, които наистина са проверени! Най-малкото, ако имаше някакъв проблем от такова естество, противниците на Приус, щяха да ревнат и да се чуе. Доста хора го мразят този модел и си измислят какво ли не. Правят дори специални тестове, за да го изкарат колко е неикономичен и да му намерят други кусури. Достатъчно е човек само да отвори следните сайтове и то немски, дето в немско са най-големите хибридомразци и да му станат ясни, някой неща:
http://www.tuev-sued.de/auto-fahrzeuge/ ... hlerzwerge
http://www.autobild.de/artikel/toyota-p ... 67712.html