
Сега механиците псуват,чистят филтри,забиват се филтри...сепаратори...а Usa са известни с качеството на горивата..уж?

 . Усеща се малко по-добре в ниските обороти. И очаквано след 30-40км светна чека. Даже не съм чел кодовете, 100% е P0400. Откачих акумулатора за 5 мин и лампата угасна. От тогава минах към 60км и чакам пак да светне. Някой успял ли е да се пребори с това нещо? Според мен компютъра следи данните от MAF-а и очаква спад когато отвори ЕГР-а, обаче вижда че няма разлика и оп P0400. Има ли начин да се изключи с Techstream?
. Усеща се малко по-добре в ниските обороти. И очаквано след 30-40км светна чека. Даже не съм чел кодовете, 100% е P0400. Откачих акумулатора за 5 мин и лампата угасна. От тогава минах към 60км и чакам пак да светне. Някой успял ли е да се пребори с това нещо? Според мен компютъра следи данните от MAF-а и очаква спад когато отвори ЕГР-а, обаче вижда че няма разлика и оп P0400. Има ли начин да се изключи с Techstream? Освен да взема да стана един  "мапер " и да се нагуша с кинти
  Освен да взема да стана един  "мапер " и да се нагуша с кинти   . Е ако към днешна дата се е появил някой "гуру" , който е решил проблема моля да сподели с останалите индианци
 . Е ако към днешна дата се е появил някой "гуру" , който е решил проблема моля да сподели с останалите индианци  
Моят има изгорял соленоид. Звънях на доста сервизи в София, никой не ми предложи поправка - всички "затапка"...
 . Интересното е че на ГТП минавам без проблем, а си мислех че ще ми направят забележка за газовете.
 . Интересното е че на ГТП минавам без проблем, а си мислех че ще ми направят забележка за газовете.Странно, в чичо Гугъл зададох филтър "ЕГР почистване София" и изскочиха няколко фирми.
Моят ЕГР не е запушен, а му е изгорял соленоида. Не четете внимателно колега.
Съветите от подобни сервизи са си чисто и просто взимане на пари за нищо. Практически с изгорелия соленоид ЕГР- с си е затапен по default, освен ако не е блокирал отворен в някаква степен. Но това би се установило от чернилките от ауспуха, прекъсването, намалената мощност, светещи лампи по таблото и грешка.
 .Ееее на тези с газанализаторите по софийските улици рано или късно ще им стане студено.
 .Ееее на тези с газанализаторите по софийските улици рано или късно ще им стане студено. 
Истината е, че не разбирам за да тръгна по автоморгите сама. Според мен ЕГР е блокирал отворен в някаква степен, защото чернилки няма, но има моменти в което при подаване на газ не се случва нищо, автомобила е с намалена мощност, свети check enginе-а и грешката е за изгорял соленоид на ЕГР-а - P0403.todorakis написа: ↑12 Фев 2020 08:39Съветите от подобни сервизи са си чисто и просто взимане на пари за нищо. Практически с изгорелия соленоид ЕГР- с си е затапен по default, освен ако не е блокирал отворен в някаква степен. Но това би се установило от чернилките от ауспуха, прекъсването, намалената мощност, светещи лампи по таблото и грешка.
Не вярвам по моргите да няма ЕГР- и.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост