Все пак да се уточни, какво представлява този еуро 7 (който трябваше да влезе в сила през 2030-31 г. май). (Може би специалистите по "човъркането"

и в това отношение са по-наясно, така че може да споделят достоверна информация.) Какво намирам, като обикновен потребител -
"Gas emissions:
Euro 7 maintains the maximum gas emission limits set by Euro 6-D.
- CO2: 120g/km for petrol vehicles and 90g/km for diesel vehicles.
- NOx 60mg/km for petrol vehicles and 80mg/km, for diesel."
Може и да греша, но Euro 6-D влезе в сила от 1 януари 22. В периода 22-24 година (мисля) - повишиха мощността на хибридните корола, корола крос и ц-хр - на модела с двигател 1.8 от 122 до 140 кс, на тези с въпросния двулитров двг - от 184 на 196 и 198 кс. ДВГ не променят мощностите си.
Ако смятате, че причината за редуцирането на мощността са емисиите, защо да бъде понижена мощността, след като изискванията за емисиите от двг се запазват? Широко прокламираните, като много екологични двг на хибридите на тойота - при продаваните нови модели, през тези няколко години не са отговаряли на "Euro 6-D"? (Дори сама по себе си тезата, че причината за редуцирането на мощността е в неекологичността на двигател тойота, двигател за хибрид - не звучи ли кощунствено за "заклетите фенове"?

Или е за предпочитане пред други евентуални причини?)