Изводи:
• Възбудата, фокусът и вниманието са по-силно изразени по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
• Сърдечната честота се увеличава средно с 6 удара/мин по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с сърдечната честота преди старт, докато сърдечната честота по време на ускорение с Ford Mustang Mach 1 остава относително непроменена.
• Кожната проводимост остава по-висока (т.е. по-силен отговор на симпатиковия дял на периферната нервна система) средно по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 04 Дек 2023 15:25
от Hursa
Посочете къде в отговора се споменава за изкуствено налаганите ограничения на конкурентните технологии и така за освобождаване от конкуренция на електричките? А това в момента е от първостепенно значение и преобладава над всички други фактори.
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 04 Дек 2023 15:42
от biro
В темата за D-CAT се оплакват от запушени DPFи поради некачествени горива. Коментира се премахване нa DPF и катализатори.
При електричките е невъзможно некачествено гориво, а нямат и изпускателна система, която Ганьо да модифицира. Значи са по-екологични.
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 04 Дек 2023 15:46
от Filbor
Hursa написа: ↑04 Дек 2023 15:25
за изкуствено налаганите ограничения на конкурентните технологии
Кое и как изкуствено е ограничено? За намаляне на обема ("downsizing") на ДВГ ли говориш?
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 04 Дек 2023 15:58
от Hursa
Например абсурдните т. н. "еко норми". Ограниченията за движение в градовете. Изкуственото завишаване на цени на автомобили с двг и горива с акцизи и рестрикции. Оповестяване на предстояща забрана на двг. Като това далеч не е пълния списък. Дори не е и половината.
Filbor написа: ↑04 Дек 2023 15:20
Изводи:
• Възбудата, фокусът и вниманието са по-силно изразени по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
• Сърдечната честота се увеличава средно с 6 удара/мин по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с сърдечната честота преди старт, докато сърдечната честота по време на ускорение с Ford Mustang Mach 1 остава относително непроменена.
• Кожната проводимост остава по-висока (т.е. по-силен отговор на симпатиковия дял на периферната нервна система) средно по време на ускорение с Ford Mustang Mach-E в сравнение с Ford Mustang Mach 1.
Това говори ли в полза на електричките? Когато цялото същество, дори подсъзнателно отхвърля електричките - нормално е. Нормално е да отвориш уплашено очи, когато те качат на нея и да те доведат до инфаркт, като нямаш доверие на автомобила, а те карат да ускоряваш и да се движиш с повече от 20 км/ч с него - очаквайки всеки момент батерията да пламне под задника.
Почти съм сигурен, че сходни резултати биха се получили и ако вместо на електрически автомобил, тестовия обект бъде качен в... трабант! Всъщност, в някаква по-дърта, некомфортна, но най-важното- непозната за тествания- кола. Самият факт, че човек знае, че ще му мерят физиологичните реакции при среща с нещо 'ново' и непознато, на практика засилва симпатиковата неврологична активност.
Експериментите са хубаво нещо, но за да имаш значещи нещо резултати, трябва замисълът и дизайна на съответния експеримент, контрола на параметрите и куп други неща да са на ниво. Иначе получаваш някакви резултати, и ако аудиторията, на които ги представяш също не е компетентна как се правят експерименти- можеш да постигнеш всичко. Един независим peer review обаче ще отчете грешките, и ще постави под съмнение резултатите и тяхното тълкуване.
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 08 Дек 2023 13:55
от WoLF
Това е вярно с пресен пример - повишения пулс след драйв тест, представен на една аудитория се тълкуваше като еуфория от хубавата кола, а от друга като страх за живота от несигурната кола. Един тест и резултати, различно настроена аудитория
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 08 Дек 2023 16:53
от Filbor
Вярно, че на междуградско преди изпреварване като изключа Еко режима и настъпя газта, както бях свикнал с Королата, то жена ми се плаши от ускорението на електричката.
С Королата само един единствен път извика "Летим". И само тогава съм удрял ограничителя на оборотомера, а то дори беше по нанадолнище . А с електричката много често го извиква
Електрически коли, но Не от ТОЙОТА
Публикувано на: 08 Дек 2023 17:02
от Monster
В този ред на мисли да питам - Королата припалваш ли я от време на време и колко често? Или откакто взе електричката, ДВГ-то само прашасва?