Страница 38 от 41

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 13 Май 2025 14:37
от Hursa
► Виж съдържание

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 20 Май 2025 22:38
от FJ-TRD
Придържайки се към плана за ежегодно издаване на нова ограничена серия на модела GR86, през 2026 година към линията ще се присъедини Yuzu Special Edition. Yuzu е боядисан в ярко жълт цвят, напомнящ за едноименния цитрусов плод, и е оборудван със същия пакет Performance Pack, който беше стандартен за миналогодишната специална серия Hakone, включваща амортисьори Sachs и подобрени спирачки Brembo. Той също така е с 18-инчови матови черни джанти с летни гуми и жълти вътрешни шевове. Изпускателната система cat-back и уникалният обвес също могат да бъдат добавени към Yuzu срещу допълнително заплащане. За американския пазар ще бъдат произведени само 860 Yuzu, и те несъмнено ще се разпродадат бързо.

Очаква се цената на Toyota GR86 2026 година да бъде около 32 000 долара и да се покачи до 38 000 долара в зависимост от оборудването и опциите.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 21 Май 2025 16:39
от TheRealDacho
Здравейте колеги,

Пращам новата возия на RAV4
https://newsroom.toyota.eu/all-new-toyo ... ide-debut/

Официално дебютира новата RAV4 2026 с чисто нова визия за интериора и екстериора. Колата ще ни пррдстави и чисто нов софтуер за инфотеймента и клъстера пред щофьора.

Лично на мен много ми допада новата визия, новият дизайн на задкицата с лед стоповете.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 21 Май 2025 18:19
от Hursa
Какво толкова да гледаме "визията". Вижте как кастрят мощността. Това не може да се компенсира с "визия", както и с това, че ще са "изцяло софтуерно дефинирани превозни средства". Щом при хибридния рав мощността ще е 183 кс, колко ли ще е при хибридната корола - това дали ще се хареса. А рав са далеч, като търсене в Европа, по сравнение с корола. Дано тая мания по сув се поограничи, но едва ли.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 21 Май 2025 19:55
от dracunculus
Бе да ти кажа предполагам, че има някаква "печатна" грешка тука. Вероятно имат предвид само ДВГ-мощност с тези 183к.с. Не мисля някак, че биха намалили с 40 коня мощността спрямо актуалния РАВ. Мое мнение поне

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 21 Май 2025 20:53
от TheRealDacho
Струвами се че не са го обяснили достатъчно добре в старията, тъй като на ревюта вече казаха други стойности, но ето и цитат от друга стария.
The standard setup has 226 horsepower with front-wheel drive or 236 hp with all-wheel drive, and the plug-in hybrid model now makes 320 hp.
Hursa написа: Какво толкова да гледаме "визията"
Ще го отдам на грещката в старията този коментар, но това е едно от нещата които се гледат като се прави представяне на нова автомобил.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 21 Май 2025 21:21
от zorbata


Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 22 Май 2025 08:54
от Hursa
TheRealDacho написа: 21 Май 2025 20:53 но това е едно от нещата които се гледат като се прави представяне на нова автомобил.
Това е "нещото" на което се акцентира и превъзнася, когато няма съществени изменения в спецификацията (и за отвличане вниманието от негативи). Това е подмяна на същественото с повърхностно. Но трябва да ни интересува преди всичко функционалност, а не визия - това си е машина, не моден аксесоар.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 22 Май 2025 10:10
от Тинк
Hursa написа: 22 Май 2025 08:54 Но трябва да ни интересува преди всичко функционалност, а не визия - това си е машина, не моден аксесоар.
А бе така, но и не е така. Ако дизайна нямаше значение, нямаше да се харчат милиарди за дизайн. wink.gif
Иначе не лоша РАВ-ката. На който му трябва кола и има едни излишни 100 хил., да заповяда. tooth.gif

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 22 Май 2025 11:15
от Belivo
Здравейте, колеги,

Нормално е в първите часове след премиерата, да има разнопосични мнения и противоречива техническа информация. Все пак повечето "влогъри/блогъри" се борят за рейтинг! И така - в някои ревюта се говори за намалена мощност, в други - за повишена. Някои не харесват задната част, заради голямата прилика с NISSAN X-Trail, други пък - харесват всичко. Но предполагам, че до няколко дни ще се разясни тази мъгла. А малко по-късно - ще съобщят очакваните срокове за доставки и ... новите цени :D

Сега, дали е необходимо да правиш нещо революционно ново и различно? Ами ако досегашната RAV4 е успешна на пазара? Ако клиентите ти чакат между 4 и 6 месеца за нов автомобил, когато повечето производители имат хиляди (буквално) автомобили по складовете? Ако доверието и репутацията ти са високи? И това не значи, че нямаш никакви проблеми, а по-скоро - че се отнасяш адекватно към тях. Всичко това се цени от клиентите или поне от тези, които не възприемат поредния си автомобил за аксесоар, но имат нужда от "сигурност във времето".

И така, част от новостите в RAV4 са взаимствани от други модели на TOYOTA, след положителна обратна връзка от пазара. Мисля, че това е правилния подход за повечето клиенти, имено - ако нещо е ОК, то не го променяш революционно. Но бавно и сигурно го подобряваш. Иначе има голям шанс да навредиш и на клиентите си, а оттам - на имиджа си. Затова и TOYOTA не се впуснаха в дивата и алчна надпревара наречена електрификацията. И това се оказа добра стратегия (пак лично мнение).

А да "вадиш" революционни модели през 2-3 години се оказва лош подход ... меко казано. Разработката, тестването и внедряваянето на част от основните електромеханични възли в един автомобил отнема минимум 3-4 години и то, ако вече имаш предходна платформа и опитни екипи за разработката. Разбира се, тук изключвам TESLA и повечето китайските производители, защото не ми се мисли как покриват валидациите и тестовете.

Не съм фен на TOYOTA или която и да е друга марка автомобили. И даже никога не съм имал автомобил на марката. Просто ми допада подхода към пазара, ако изобщо го разбирам правилно де...

P.S. Това съобщение стана много дълго и може би е OFF TOPIC. Ако е така се извинявам и моля да го изтриете!

Поздрави и хубав ден!

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 22 Май 2025 12:14
от Hursa
Милиарди за дизайн? За малко по-различно щампована ламарина и пласмасория? Промените по дизайна са най-евтините. На някои ще се харесат, на други - не, просто ще изглежда по-различно - според рекламиращия - създавал видимост за "sophisticated in the city and capable off road". Другото е скъпо - действителни усъвършенствания по задвижване, трансмисия, окачване, в безопасност, в по-добра платформа, подобрения в комфорта и ергономията, подобрени характеристики - това са действителните показатели за прогреса на марката и модела. Другото е само лустро - предлагане на старото с нова опаковка и нова цена.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 22 Май 2025 12:48
от zorbata
Няма как да се угоди на 10 милиона потребители!

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 22 Май 2025 21:40
от Тинк
Hursa написа: 22 Май 2025 12:14 Милиарди за дизайн?
Не само милиарди но десетки милиарди. И тук не имам предвид само Тойота,а всички автопроизводители, които си имат дизайнерски и конструкторски отдели.
Hursa написа: 22 Май 2025 12:14 Другото е само лустро - предлагане на старото с нова опаковка и нова цена.
Е, понякога има и принципно нови неща. Кой преди 30 години е мислил, че ще караме коли-хибриди, дето харчат 4/100 градско? Тогава разхода беше 8-10. Ама на, доживяхме. :whistle:
Но има и тенденции, които не ми харесват. Сравнявам например моето "европейско Камри" (Авенсис Т25) с Ярис Крос. Последната кола по-добре да не попада под средна на големина градушка, че ще заприлича на лунен пейзаж - толкова са тънки ламарините, че дрънчи на Вартбург като затваряш вратите. guns.gif Авенсиса е значително по-добре и като дебелина на ламарината и като затваряне на вратите. И не вярвам да е само заради класа на автомобила. По скоро е ЕГН-то.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 22 Май 2025 23:26
от mapamop
Тинк написа: 22 Май 2025 21:40 толкова са тънки ламарините, че дрънчи на Вартбург като затваряш вратите. guns.gif Авенсиса е значително по-добре и като дебелина на ламарината и като затваряне на вратите. И не вярвам да е само заради класа на автомобила. По скоро е ЕГН-то.
Май сме го дъвкали другаде това. Пробвай да опипаш някой Авенсис Т22 или Корола от годините на Т22, и ще откриеш че дори и Т25 е доста станиолен, спрямо предното поколение. За капак докато един приятел караше Т22 със същия 1ZZ-FE двигател се оказа че бабата е доста по-пъргава във евро3 варианта от моята.
Просто с тънките ламарини, липсващите вибро и шумо-изолации пестят доста тегло. От там и разход на гориво и емисии. Затова са всичките тия менте пластмаси - доказали са че са по-леки и евентуално са и със съкратен период на разпадане. По-еко са. Просто директивите за емисии и отпадъци са станали значително по-рестриктивни, и се налага да пестят всеки грам гориво и материали. Отделно че и при хибридите и винтовертите намаленото тегло им увеличава мизерния пробег, без да се налага да увеличават капацитета на батерията.
И като "случаен бонус" са и драстично по-евтини, но те не са целяли да "цакат клиента". Това че са по-евтини за тях не е равнозначно че на теб ще ти е евтино. И то си е очевидно - цените са повишени а материалите са намалени.

Интересно ми е кога ще удвоят цените, и ще продават радиатор за парно опакован в найлон за оранжерии, че е "по-еко". И не са само Тойота с тази политика. Всички марки максимизират печалбата , минимизирайки разходите за материали. Разбира се и двете скъсяват живота на изделието, за да се купува често, и винаги е за сметка на клиента.

Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Публикувано на: 23 Май 2025 09:00
от dracunculus
Ми казвал съм не веднъж. От по-тънките ламарини и пластмаси и т.н. се пести тегло, както каза колегата. От там може да си позволи производителя да сложи премиум саунд с 20 колони, сублууфери, Андроид Ауто, обдухвания на седалки и т.н., и т.н. без колата да стане 3 тона. tooth.gif Това го виждам и при Лексус явно. Моят (кола разработена 2011) има много плътна и масивна ламарина, врати и багажник се затварят с тежък и плътен звук, но колата е по-тежка от ES300h, която кола е по-голяма от моята, но е с очевидно по-тънка ламарина…на усещане поне е явно