Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от nowyaris » 27 Мар 2016 19:26

BOz написа: nowyaris, значи за теб проблема са екстрите, а не хибрида реално. Просто трябва да напишеш, че не искаш екстри в един автомобил защото ти е скъпо да го купиш. А това няма нищо общо с хибрида.
Това е все едно да сравняваш две еднакви коли, ама не баш. Да кажем едно БМВ 316и и втората М-ка. То си е все една и съща кола. Това, че има някои хора даващи х3 за М-ка си е техен проблем. А бе страхотна логика. Ха вземи дай някакъв логичен пример за хибрид, а не си измисляй някакви съчинения, за да си говориш измишльотини.
И викаш новия автомобил е икономически изгоден ама е скъп. Кефиш ме с тия мнения. Все едно ги е написало някое дете от 4-ти клас, което не знае разликата между компютрите и компотите. То едно и също. worthy.gif
Сега да ти обесня като четвъртокласник на първолаче-ако преди 40 години си си купил скъпо и прескъпо Ферари за 30 хиляди долара и сега го продадеш за 3 милиона,това не значи че Ферарито е било икономически неизгодно преди 40 години,просто е било скъпо.Примера е първото което ми хрумна,пълно е с подобни варианти.А иначе проблема не са ми екстрите,а сумите които ми искат за тях-понякога са нереално високи и трябва при ограничен бюджет предвиден за новозакупена кола човек/стотинкаджия като теб/да си прецени от кое наистина има нужда и от кое - не в автомобила си.Например автоматична скоростна кутия-аз не харесвам.Жените я харесват/и някои мъже/но аз обичам да си ръчкам/скоростите,жените и някои мъже с хибриди/.Или безключово палене-ако си с напреднал Алцхаймер дали ще си забравиш ключовете или картата е все там.То всъщност какво друго има Приуса дето другите истински/нормални/коли го нямат .??? А,да ,хибриден начин на задвижване..... Тя като и свърши бензина,всяка кола става хибрид-буташ до бензиностанцията.И какви са тези сравнения които показваш за БМВ-Посочените два модела на фирмата изобщо,ама въобще никак не са една и съща кола.Може би е така за някоя девойка с руси коси или за някой който е свикнал да се въргаля по задните седалки/щото само те са еднакви на посочените модели/ , но за мъже които са наясно с автомобилите..... Та така. :thumbsup:
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
BOz
Мнения: 4337
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 136 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 28 Мар 2016 09:53

Аха, значи 316-ка и М-ка са две различни коли викаш. Не мислиш ли, че едната има малко повече екстри от другата? Ти за какво да взимаш М-ка? Теб не ти трябват екстри. Не ти трябва по-голям двигател, по-хубава кутия, по-хубави спирачки, все екстри, от които ти нямаш нужда. Може да си караш 316-ката. То все си е 3-ка и в единия, и в другия случай.
Значи примера от четвътокласника би объркал първокластника, защото сега аз разбирам, че ти чакаш твоя Ярис да стане около 100к и да го продадеш накрая. Демек си го купил с инвестиционна цел. Това не го бях съобразил. Прощавай.
А и защо ще даваш 24к за Ярис? Защо не си вземеш Айго за 18k? Ето ти едно 6к спестени или 25% до тук в сравнение с Яриса. Теб екстри не ти трябват, както разбираме всички. А да купуваш Ярис си е прецакване в твоя случай, отвсякъде. Просто ти следвам логиката, нищо повече. tooth.gif
Нима колата ти не я кара жената. Все ревеш, че тя е закъсала с колата ти и искаш съвет. Да не връщам назад да търся. Или викаш ти даваш парите и ти е по-добре ти да решиш, че на жена ти не и трябва автомат. Нещо започваш да се овърташ сам около думите си.

Та не разбрах в крайна сметка. Ако реши човек (не ти, защото имаш ограничен бюджет, цитат по твои думи) да даде ХХ пари за Ярис хибрид или ХХ за алтернативен Ярис, обаче не хибрид, то с какво ще се прецака човек, че е избрал хибридния вариант? Точен и конкретен отговор чакам тук, а не словоизлияния.

п.п.
А и като не може да си защитиш тезата не тръгвай с обиди. И думата "стотинкаджия" да излиза от човек, който е параноик, за да не се прецака и да даде 5лв повече за елементарни екстри, някак си не върви. Точно като израза на газаджиите, които обвиняват хора, каращи на бензин, че били стотинкаджии. Оксиморон. Не мислиш ли?
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

mirott
Мнения: 2101
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 28 Мар 2016 10:04

BOz написа:Специфицирай изискването ти за разходите.
Поддръжка-масла, накладки, окачване, филтри, крушки-всичко дето е нужно таратайката да е в отлично здраве. Данъци и такси, каско. Гуми и джанти. Без "излишни" записки които май само аз и ти си правим-автомивка, лепене на гума, атоматизатор, стелки, щипки, кабелче...това ми е любопитно. Колко време и км притежаваш колата. Първоначална "инвестиция"-покупка и разходи около нея. Благодаря.

Аватар
BOz
Мнения: 4337
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 136 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 28 Мар 2016 10:54

Колата я имам от 2 години. Реално до този момент единствения разход, който съм направил по нея за нещо, което не е работило и е трябвало да извадя пари за поправката му, са точно 3 изгорели крушки на фаровете. Това е. Буквално.
Допълнителния разход, който съм направил във връзка с това, че е хибрид и се свързва с естеството на тази тема, се изразява в два пъти минаване на тест на хибридната батерия, за да си взема по една година гаранция - 468 лв.
И накрая следващия разход беше миналата година - смяна на предните дискове и накладки. В Тойота имаше промоция и реших да се възползвам. Дисковете и накладките в този момента на колата бяха на над 50% живот. Но все пак реших да ги сменя. Както се казва веднъж в живота на хибрида да му сменя дисковете, та за това нещо извадих 500 лв.
Останалия разход е задължителния такъв по ГО, Каско, ГТП, СБА.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

mirott
Мнения: 2101
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 28 Мар 2016 11:02

При все, че отговора е непълен...благодаря все пак.

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от nowyaris » 28 Мар 2016 15:52

Яриса за почти 50 хиляди градско и след 8 години никога не се е повреждал,закъсвал или какъвто и друг проблем да е създавал.Водната помпа била почнала да свири/според моите майстори които гледат колата докато ме няма/ и я сменили.сменили и постовия ремък,щото така се правело.После го гледах-като нов сие .Пак ще го сложа.И комплект халогени Н4 за 10 лева.Всичко общо за 8 години - 90 ЕВРО /така ми идват , така ги смятам/.Спирачни дискове-като нови.Накладки предни-поне още 50 хиляди.Свещи-механника каза че са заводски иридиум-значи още 50 хиляди.Само масла,филтри и втори акумулатор.Две предни зимни гуми нови и две за отад моргаджийски.Четири нови летни Дънлоп за 210 Евро четирите.И това е.Само две гаранционни обслужвания при дилъра/третото го прескочих триково/.Все още и плащам Каско-72 ЕВРО на година.16 лева годишен данък.Това е.Климатика-без грижа.Управлението на аудиото от волана-без грижа.Абе всичко си работи както си е работило в завода.Чистачката задна е оригинална и малкото перо отпред също.Няма 500 лева за дискове,няма 500 лева за проверка на батерии,няма една стотинка допълнителен разход.Гори ми на мене 5/100.На жената-повече,но за нея 4-та и 5-та са напълно излишна екстра.
Айде някой да ми обясни що трябва да си купя при гореописаното положение нов хибриден Ярис,а не пак нов трицилиндров бензинов Ярис.Щото ако реша да сменям колата,пак ще направя всичко възможно да закупя чисто нова.Няма да е скоро,щото старата ще ме погребе biggrin.gif .
ПП.Ако някой се е почувствал обиден,моля за прошка :thumbsup:
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Japanese_fever » 29 Мар 2016 02:18

Колко струва един нов Ярис хибрид?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Рошко » 29 Мар 2016 13:27

Japanese_fever написа: Колко струва един нов Ярис хибрид?
https://www.toyota.bg/download/cms/bgbg ... 139934.pdf

mirott
Мнения: 2101
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 29 Мар 2016 13:32

Japanese_fever написа: Колко струва един нов Ярис хибрид?
Колкото един Сивик 9 нехибрид... :whistle:

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Рошко » 29 Мар 2016 13:59

Само дето пропусна да споменеш, че сивикът е гол като пушка или по-скоро не е сивик, а лагерна количка. Защото същият този сивик топ оборудването му е 50К! А за 36, колкото е Ярис хибрид топ оборудване, получаваш най-ниско ниво на оборудване с 1.4 двигател.

mirott
Мнения: 2101
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 29 Мар 2016 14:56

Гол, гол...колко да е гол?! Има си всичко необходимо. Или викаш е без климатик, централно, дневни светлини, с ръчни стъкла?! И като спомена 1.4(който е доста по-добър от Тойотовия подобен)...Яриса да не е VVTL-i?! А и друго-малко по-кола е от Яриса и е по-висок клас...та нищо, че "базовия" модел е 36...tooth.gif

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Рошко » 29 Мар 2016 15:13

Ти сериозно ли...? Естествено, че като изсипеш 36К, ще искаш да има поне климатик, ел. стъкла и централно. Едното е хибрид с всички възможни екстри за модела, но от по-нисък клас, другото - гол като пушка сивик, без грам екстри, спартанско оборудване, пластмаси и 1.4 на доста по-тежко купе. Как изобщо ви хрумва да сравнявате подобни комбинации...? Ами сравни тогава колко Кадета на газ ще купиш за тия 36к!

mirott
Мнения: 2101
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 29 Мар 2016 15:25

Гол като пушка Сивик ама друг път.
Не ми се спори. Съжалявам... tooth.gif

Аватар
BOz
Мнения: 4337
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 136 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 29 Мар 2016 16:53

mirott написа: Гол, гол...колко да е гол?! Има си всичко необходимо. Или викаш е без климатик, централно, дневни светлини, с ръчни стъкла?! И като спомена 1.4(който е доста по-добър от Тойотовия подобен)...Яриса да не е VVTL-i?! А и друго-малко по-кола е от Яриса и е по-висок клас...та нищо, че "базовия" модел е 36...tooth.gif
Всеки клас автомобил в най-високото си ниво на оборудване е на цена приблизителна ниско ниво на оборудване в следващия клас. Така, че не виждам нищо нередно. Нормално е най-скъпия Ярис да е на цена колкото Аурис с ниско ниво на оборудване. Съответно най-скъпия Аурис да е по-скъп от ниско ниво Авенсис и т.н. Въпрос на избор казало кучето и си облизало ....
В случая това не е свързано с тази тема, защото няма общо с хибрида реално. Защото както показах назад в темата, при еднакво ниво на оборудване Яриса хибрид струва колкото и не хибриден такъв.
А при съвременните автомобили климатик, централно и ел. стъкла не е екстра от доста години. Изключвайки крайно ниско бюджетните автомобили.

п.п. Сега погледнах, че една Дачиа Логан може да има май повече екстри от базовия Сивик. tooth.gif
Като да кажем уникалната "екстра" фарозе за мъгла. biggrin.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от nowyaris » 30 Мар 2016 12:55

Краставици на търкалета.Моя Ярис-24 хилки.Най-евтиния хибриден-32,5 хилки.Разликата - фаровете ме изпращат до дома/все едно са ми любовница/ , датчик за налягането в гумите/аз да не съм кьорав,виждам ги като омекнат/ и автоматичен климатик/като ми е топло го пускам моя,като ми стане студено го спирам./ А , да , и автоматична скоростна,но досега не съм изпитвал нужда от такъв уред никога.Все е Ярис . Даже мотора е 1,5,което го прави по-тежък и по лаком.За теглото на батериите да не говорим.Погледнете предната тема и вижте колко е безпроблемен хибрида.И за това още 8-9 хилки - МЕРСИ.
ПП.Когато си купуваш нов,чисто нов Ярис от магазина търсиш потребителска стойност съвсем различна от потребителската стойност на Аурис или Авенсис.Затова според мен е безмислено да купиш Ярис,оборудван като максимума на Аурис или Авенсис-сравненията са глупави.А да дадеш още 8-9 хилки за удоволствието да биеш тъпана че караш хибрид е още по-глупаво.Щото все Ярис купуваш-купе,ходова част,платформа - едно и също и при хибрида,и при конвенционала.Аз поне не виждам смисъл да се затварят пари в момента в чисто нов хибриден автомобил.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта