Мисля че изчерпахме темата,а по принцип на всеки двигател дават различни характеристики.Това че новите дизели горят много масло не значи че са им заминали двигателите.Ако искаш да не ти гори никакво масло вземи си атмосферен дизел и го карай с дизелово 10W40
Масло за авенсис?Само за разбирачи
-
sashoskiora
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Аз ще ти го напиша по просто за този автомобил с този двигател ако имаш възможност сипвай 5W40,ако го гори между смяна и доливаш много минавай на 10W40 
Мисля че изчерпахме темата,а по принцип на всеки двигател дават различни характеристики.Това че новите дизели горят много масло не значи че са им заминали двигателите.Ако искаш да не ти гори никакво масло вземи си атмосферен дизел и го карай с дизелово 10W40
Мисля че изчерпахме темата,а по принцип на всеки двигател дават различни характеристики.Това че новите дизели горят много масло не значи че са им заминали двигателите.Ако искаш да не ти гори никакво масло вземи си атмосферен дизел и го карай с дизелово 10W40
-
DMDimitrov
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Сашо, предполагам към мен си отправил последното си съобщение? Ако ли пък е към автора на темата - нека сам прецени за себе си, след съвета ти, както и на другите колеги.
Искам да ти кажа, че преди карах с Castrol 10W40 полусинтетика и за 10000км ми изгори около половин литър, което смятам е нормално. Сега карам със Zenox 0W40 и пак толкова ми гори - т.е. не виждам смисъл да и наливам дебело масло, при положение, че това е съвсем друг клас (по-висок) и показателите му са доста по-добри от тези на кастрола.
Искам да ти кажа, че преди карах с Castrol 10W40 полусинтетика и за 10000км ми изгори около половин литър, което смятам е нормално. Сега карам със Zenox 0W40 и пак толкова ми гори - т.е. не виждам смисъл да и наливам дебело масло, при положение, че това е съвсем друг клас (по-висок) и показателите му са доста по-добри от тези на кастрола.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Доста хора, които признавам за разбиращи ми похвалиха това масло, ще го видя при следващата смяна http://www.yacco-bulgaria.com/products.html
Toyota Avensis AT221 7A-FE
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ......
А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти laugh.gif А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА 
-
vasilev1993
Me4oKyX Пуснато на: Пон Мар 16, 2009 8:09 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ...... А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА
на мен ми взеха 70 лева за смяна на двете дюзи на двигателя говоря само за труд. А за масло ходехме с друга toyota д4д двигател 507 лева и няколко стотинки излезе сичко с ролки ремаци масло и труд при тези цени на мен ми се стори добра цена.А може само на мен да ми се е сторило
--------------------------------------------------------------------------------
Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ...... А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА
на мен ми взеха 70 лева за смяна на двете дюзи на двигателя говоря само за труд. А за масло ходехме с друга toyota д4д двигател 507 лева и няколко стотинки излезе сичко с ролки ремаци масло и труд при тези цени на мен ми се стори добра цена.А може само на мен да ми се е сторило
-
vasilev1993
Me4oKyX Пуснато на: Пон Мар 16, 2009 8:09 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ...... А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА
на мен ми взеха 70 лева за смяна на двете дюзи на двигателя говоря само за труд. А за масло ходехме с друга toyota д4д двигател 507 лева и няколко стотинки излезе сичко с ролки ремаци масло и труд при тези цени на мен ми се стори добра цена.А може само на мен да ми се е сторило
--------------------------------------------------------------------------------
Не е скъпо в Тойота маслото..... само 28лв на литър без ДДС ...... А и за работа не взимат много - само 80лв без ДДС, а пишат поне 1 час работа, за тая сложнотия....... Без пари го правят почти А с тази сметка, по-добре ела до Пловдив, имам майстор, който ще ти сложи хубаво масло на много по-ниски цени и смяната ще е БЕЗПЛАТНА
на мен ми взеха 70 лева за смяна на двете дюзи на двигателя говоря само за труд. А за масло ходехме с друга toyota д4д двигател 507 лева и няколко стотинки излезе сичко с ролки ремаци масло и труд при тези цени на мен ми се стори добра цена.А може само на мен да ми се е сторило
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Сега се сетих че първият път като си закарах хибрида за обслужване и чакайки такси да ме закара в офиса за да не вися в сервиза идва човека дето ще ми сменя маслото и ме пита има ли колата имобилайзер защото не въртяла стартера biggrin.gif Та мислиш ли че са ми сложили различно (по-тънко) масло?Bass_Man написа:Принципно за много стартове и стопове е по-хубаво да си с бълвоч за по-дълго и натоварено каране по-добре да си с гресоподно масло.
Повечето хибриди са с доста тънки масълца .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Тутакси ми се изпари тази мисъл от главатаVesko написа:
Сега се сетих че първият път като си закарах хибрида за обслужване и чакайки такси да ме закара в офиса за да не вися в сервиза идва човека дето ще ми сменя маслото и ме пита има ли колата имобилайзер защото не въртяла стартера biggrin.gif Та мислиш ли че са ми сложили различно (по-тънко) масло?
nikolov22 написа:селиката ми е на 220000км фиата ми е на 178000 и двете ги карам с 5в30 на koma англия пълна синтетика и ви казвам няма друго такова масло много добро и на добра цена продавам доста от него на приятели и всичките си остават мои клиенти завинаги няма оплакване за сега
Завинаги? Кома, Англия? Ай стига бе

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Така са му казали на човека бре .... laugh.gif ....mirchevbg написа:nikolov22 написа:селиката ми е на 220000км фиата ми е на 178000 и двете ги карам с 5в30 на koma англия пълна синтетика и ви казвам няма друго такова масло много добро и на добра цена продавам доста от него на приятели и всичките си остават мои клиенти завинаги няма оплакване за сега
Завинаги? Кома, Англия? Ай стига бе
По интересното е че преди това продаваше масло Тойота
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
MilenXX
Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика. За сведение в сервизите на тойота в бг наливат 5W40, под предлог, че в бг е по горещо. Даже ако трябва да ви издам тайна, някой от сервизите ползват внесени масла от Приста оил. Иначе е добре да си караш в бг лятото с 5W40 а зимата с 5W30 за по лесен старт. За сведение последната цифра означава външната темперетура.
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Поне с гоогле се намират и други резултати.MilenXX написа:Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика.
http://www.carlube.co.uk/index.cfm?product=71
-
b_d
Последната цифра НЕ означава външната температура.MilenXX написа:Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика. За сведение в сервизите на тойота в бг наливат 5W40, под предлог, че в бг е по горещо. Даже ако трябва да ви издам тайна, някой от сервизите ползват внесени масла от Приста оил. Иначе е добре да си караш в бг лятото с 5W40 а зимата с 5W30 за по лесен старт. За сведение последната цифра означава външната темперетура.
С други думи втората цифричка е вискозитет при около 99 градуса по Целзий.The SAE has established two temperatures by which to base oil weight. 0 degrees Fahrenheit is used as the low-temperature baseline while 210 degrees Fahrenheit is used as the high-temperature baseline. Oils which adhere to the cold-temperature SAE requirements will have the letter “W,” meaning winter, after the viscosity rating (e.g. 5W, 10W, etc.). Oils meeting the SAE high-temperature requirements will have no letter next to the weight, as in the SAE 30 example above.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Това не е вярно.MilenXX написа:Не зная какво гледаш и какво четеш но маслата 5W30 са само пълна синтетика.
Аз карам с 5W30 минерално, т.е. обикновено, не ситетика. Това, че в БГ няма 5W30 минерално масло, не значи че 5W30 масло е винаги full synthetic!!!
Колата ми е от '94-та, производителя е написал в книжката да се кара с такова масло и зиме, и лете!
Maslata s 2 cifreni ozna4eniq razdeleni s bukvata “W” kato gornoto se vodqt double grade (t.e. pokrivat shirok temperaturen diapazon bez da si gubqt mazitelnite ka4estva), drugoto bad_dog vi go e dal na anglijski.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта