Проблема не е нито в Приуса нито в накладките нито в Лексуса . Просто на Веско крачето е малко по-тежичко .......prius06 написа:Ако това е Prius, има нещо криво. Не е нормално да износва накладките толкова бързо. Другият вариант е от сервиза да изписват накладки, а всъщност да е почистване на барабани или нещо такова.
Toyota Prius - малко реклама ;-)
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
http://www.rs-auto.bg/select/article/57 ... %B6%D0%B8/Bass_Man написа:Проблема не е нито в Приуса нито в накладките нито в Лексуса . Просто на Веско крачето е малко по-тежичко .......prius06 написа:Ако това е Prius, има нещо криво. Не е нормално да износва накладките толкова бързо. Другият вариант е от сервиза да изписват накладки, а всъщност да е почистване на барабани или нещо такова.
веско и приуса са невинни,,,100 тояги за лексус и шкода laugh.gif
1вия хибрид-на порше 1901ва-ГОРДЕЙ СЕ ЕВРОПЕЕЦО laugh.gif
http://www.ecogeek.org/content/view/1131/
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Някой да разбра как точно е бил проведен теста ? ( то е ясно , че Рудолф нищо не е разбрал ) Щото на моя тест утре може Ондата да покаже 50 грама CO2 а VAG-о едно кило ?!?!?!?!rudolf написа: http://www.rs-auto.bg/select/article/57 ... %B6%D0%B8/
веско и приуса са невинни,,,100 тояги за лексус и шкода laugh.gif
1вия хибрид-на порше 1901ва-ГОРДЕЙ СЕ ЕВРОПЕЕЦО laugh.gif
http://www.ecogeek.org/content/view/1131/
Относно Порше имам странно чувство , че все повече , ще слушаме за тясната им връзка с Шкода и VAG .......
...
разбира се, че не ми е ясно как са направили теста си , ауто експрес магазин,,нито как се прави официалния резултат.
http://www.thetechherald.com/article.ph ... -CO2-liars
а това са всичките тестови автомобила с официални данни и данните от теста
http://www.tiscali.co.uk/motoring/galle ... wse/386983
нищо не разбирам от химия,и затова ще ви питам нещо че нещо не ми се връзва теорията
: след окисляването и горенето на сместа---остава co2 ( с който гледаме да се борим) и водороден такъв,който е вода???
co2 е газ а не твърди частици,,,,
въпроса ми:::тоест неговото количество не зависи от менижирането на двигателя и катализатора,а от количеството използвано гориво???
основен въпрос: как ще изгорим повече гориво,без да отделим повече СО2????
ако това е така, всъщност разхода и отделяния СО2,са тясно свързани като показател...
http://www.thetechherald.com/article.ph ... -CO2-liars
а това са всичките тестови автомобила с официални данни и данните от теста
http://www.tiscali.co.uk/motoring/galle ... wse/386983
нищо не разбирам от химия,и затова ще ви питам нещо че нещо не ми се връзва теорията
: след окисляването и горенето на сместа---остава co2 ( с който гледаме да се борим) и водороден такъв,който е вода???
co2 е газ а не твърди частици,,,,
въпроса ми:::тоест неговото количество не зависи от менижирането на двигателя и катализатора,а от количеството използвано гориво???
основен въпрос: как ще изгорим повече гориво,без да отделим повече СО2????
ако това е така, всъщност разхода и отделяния СО2,са тясно свързани като показател...
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
И такааа...случайно попаднах на Supra HV-R - спортен хибрид (между другото търсачката на този форум нищо не ми показа).За модела научих посредством Уикипедия:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1% ... 0%BE%D1%80
http://www.autoblog.com/2007/06/18/toyo ... i-24-hours
Видеото е още по-впечатляващо:
http://www.youtube.com/watch?v=ucYkKqkkxXw
Забележете,че бензиновия агрегат се включва едва на 6-7 секунда от старта. Лично мен звука и в двата случая ме кефи. Предвид това,че горните цифри за ел.моторите са за номинални мощности,а освен това няма начин те да не са с водно охлаждане,може да се предположи,че за 10на секунди могат да се изпържат до към 600-700 коня сумарно (450-550 kW) и благодарение на батерията от суперкондензатори.
А между другото ето и един 36 годишен "тролей":
http://www.dragtimes.com/1972-Datsun-12 ... -7484.html
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1% ... 0%BE%D1%80
.Бензинов агрегат -4800 см3,3 ел. мотора - 150 kW на задния мост и 2 х 10 - на предния.Прототипни приложения
Toyota Supra HV-R е поставила рекорд на 24-часовото рали "на издръжливост" в Tokachi [17], използвайки суперкондензатори като основен източник на енергия.
http://www.autoblog.com/2007/06/18/toyo ... i-24-hours
Видеото е още по-впечатляващо:
http://www.youtube.com/watch?v=ucYkKqkkxXw
Забележете,че бензиновия агрегат се включва едва на 6-7 секунда от старта. Лично мен звука и в двата случая ме кефи. Предвид това,че горните цифри за ел.моторите са за номинални мощности,а освен това няма начин те да не са с водно охлаждане,може да се предположи,че за 10на секунди могат да се изпържат до към 600-700 коня сумарно (450-550 kW) и благодарение на батерията от суперкондензатори.
А между другото ето и един 36 годишен "тролей":
http://www.dragtimes.com/1972-Datsun-12 ... -7484.html
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Тия рекорди ги мани. Четирима ентусиасти с Приус постигнаха разход 2.15л/100км още през 2005 .1.6 VVT-i написа:http://news.automedia.bg/read/6848.html&cp=2Scott написа:http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2147911
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Да де да се върнем на нашата приказкаprius06 написа:]Тия рекорди ги мани. Четирима ентусиасти с Приус постигнаха разход 2.15л/100км още през 2005 .
1G-FE
Привет на всички!
само за протокола, степента на компресия на двигателя на приуса не е 13:1, както често се пише, вкл. във фирмени материали, а 9,8:1. Работата е там, че работният ход на буталото е ''удължен'' за сметка на това, че след ДМТ, когато буталото тръгне нагоре (след всмукване на гориво-въздушната смес), входните клапани не се затварят веднага, а ''след малко'' и част от гориво-въздушната смес се изкарва извън цилиндъра, поради което в ГМТ съотношението между обемите преди и след сгъстяването не е 13:1, колкото би трябвало да бъде, ако сгъстяването беше започнало в ДМТ. Така ходът на буталото надолу, след възпламеняване на сместа, е ''по-дълъг'', отколкото е ходът при сгъстяване. Така се постига по-пълно оползотворяване на енергията от горенето. КПД-то на този двигател е по-високо от на класическия бензинов двг. - стига до 37%., с което гони дизела (е почти де!). Затова VVT-i то на приуса е ''само'' 77 к.с. - с по-ниска литрова мощност, отклокото при цикъл на Ото. По-дългото горене и по-ниската степен на сгъстяване дават и по-добри ''еко''-показатели - по-малко неизгорели въглеводороди, азотни окиси, а сажди няма изобщо (приусът покрива ЕВРО-5). При дизела имаме висока степен на компресия, доста повече азотни окиси, сажди и ... по-високо КПД. Няма съвършенство на тоя свят !!
темата за разхода е дълга, та безкрайна...
За времето, откакто карам моя приус - година и два-три месеца (42000 км)- средният разход за целия период е 5.25 л/100. През зимата се вдига, сега е около 4.3-4.5. По магистрала наистина се вдига разхода, но такива са законите на физиката - не може да караш със 120-130 и да не харчиш съответно. Такова каране не правя почти никога и нямам много впечатления (все пак при едно ходене до Франция засякох 5.87/100 при 120-130 зададени на темпомата - мисля, че е нормално, един голф 3 1.8 бензин дава 6/100 и по-голям разход при такова каране, а е по-малък). Повишеният разход идва от това, че бензиновият двигател работи през цялото време. Вижте на www.spritmonitor.de - пуснете едно търсене за различни марки що-годе еднакви с приуса по габарит и тегло (1300 кг.), както бензинки, така и дизели -- за сравнение. Макар че средните стойности не са толкова информативни.
в заключение: една кола е добра за едно, друга - за друго.
само за протокола, степента на компресия на двигателя на приуса не е 13:1, както често се пише, вкл. във фирмени материали, а 9,8:1. Работата е там, че работният ход на буталото е ''удължен'' за сметка на това, че след ДМТ, когато буталото тръгне нагоре (след всмукване на гориво-въздушната смес), входните клапани не се затварят веднага, а ''след малко'' и част от гориво-въздушната смес се изкарва извън цилиндъра, поради което в ГМТ съотношението между обемите преди и след сгъстяването не е 13:1, колкото би трябвало да бъде, ако сгъстяването беше започнало в ДМТ. Така ходът на буталото надолу, след възпламеняване на сместа, е ''по-дълъг'', отколкото е ходът при сгъстяване. Така се постига по-пълно оползотворяване на енергията от горенето. КПД-то на този двигател е по-високо от на класическия бензинов двг. - стига до 37%., с което гони дизела (е почти де!). Затова VVT-i то на приуса е ''само'' 77 к.с. - с по-ниска литрова мощност, отклокото при цикъл на Ото. По-дългото горене и по-ниската степен на сгъстяване дават и по-добри ''еко''-показатели - по-малко неизгорели въглеводороди, азотни окиси, а сажди няма изобщо (приусът покрива ЕВРО-5). При дизела имаме висока степен на компресия, доста повече азотни окиси, сажди и ... по-високо КПД. Няма съвършенство на тоя свят !!
темата за разхода е дълга, та безкрайна...
За времето, откакто карам моя приус - година и два-три месеца (42000 км)- средният разход за целия период е 5.25 л/100. През зимата се вдига, сега е около 4.3-4.5. По магистрала наистина се вдига разхода, но такива са законите на физиката - не може да караш със 120-130 и да не харчиш съответно. Такова каране не правя почти никога и нямам много впечатления (все пак при едно ходене до Франция засякох 5.87/100 при 120-130 зададени на темпомата - мисля, че е нормално, един голф 3 1.8 бензин дава 6/100 и по-голям разход при такова каране, а е по-малък). Повишеният разход идва от това, че бензиновият двигател работи през цялото време. Вижте на www.spritmonitor.de - пуснете едно търсене за различни марки що-годе еднакви с приуса по габарит и тегло (1300 кг.), както бензинки, така и дизели -- за сравнение. Макар че средните стойности не са толкова информативни.
в заключение: една кола е добра за едно, друга - за друго.
не ми стана ясно за степента на сгъстяване ли говориш или за компресията???Rayo написа:Привет на всички!
....
обикновено се дава сгъстяването като данни и според мен степента на сгъстяване няма връзка с фазите на газоразпределение, а единствено с обема на цилиндъра ,спрямо горивната камера,,,,,ако ще и двутактов двигател без валове да е...
ако има незатваряне на валовете,след долна мъртва,това според мен е по логичнод а се ползва динамика и инерцията на флуйда,,,а не да връща сместа пак в входящия колектор-от което не виждам смисъл.
единственото с което този двигател гони дизела е по високата степен на сгъстяване.
http://en.wikipedia.org/wiki/Regenerative_braking
всъщност рекуперацията на ел -енергия от смирачките се ползва при влакове,тролей и трамвай,от доста време
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта