Kiki написа:
Какво има да се разбира още? Едното се прави с машина и е трайно, а другото се размазва по колата с парцал и е от ден до пладне!
И двете могат да се правят както с машина така и без ама без машина трябват много индианци
Това, което 'се размазва по колата с парцал' трае няколко месеца а не до първото миене (личи по водата, която остава на капки върху боята)...
А полирането може да изтрае един ден - до първата мадама с чанта която се движи около колата
П.С. Това е извадка от инструкция за експлоатация на автомобил:
Срещу киселинен дъжд, птичи изпражнения, разляти химикали и т.н....
За да се запази гланцът на покритието, необходимо е автомобилът да се измива и пастира в съответствие с инструкциите, дадени в настоящия раздел.
......
Пастиране
Когато водата, попаднала върху гланца на
боята, не се разбива вече на малки капки,
вашият автомобил се нуждае от пастира-
не. Винаги измивайте и подсушавайте ав-
томобила преди пастирането му. Освен
корпуса на автомобила, пастирайте и деко-
ративните метални части, за да запазите
техния блясък.
1. Използвайте полирпасти, които не съдър-
жат абразивни вещества. Полирпастите,
които съдържат абразивни материали,
водят до снемане на част от боята и могат
да повредят блестящите метални части.
2. За цветовете тип “металик”, тип “слюда”
и за наситените цветове използвайте ви-
сококачествени полирпасти на базата на
естествени восъци.
3. При пастирането нанасяйте пастата рав-
номерно, на еднакъв слой - с приложена-
та към опаковката гъба или с парче мек
плат.
4. Накрая изтривайте пастата с парче мек
плат