Страница 4 от 4

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 17:48
от dracunculus
Лично за мен толкова тежък автомобил като LS да е само на задно е безумие. С тази маса и мощност и въртящ момент съм абсолютно убеден, че често ще се стига до недостиг на тракция и лоша управляемост, ако не е AWD. И го казвам като човек ценящ много качествата на RWD. Но, ако в коли като IS това пасва страхотно към характера на автомобила, то в LS ще е със сигурност друго :thumbsup:

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 18:09
от Hursa
Е писали сме за awd и колко си "струва". smile.gif Особено при такива "шосейни" автомобили с не особено голяма мощност. ЛЦ явно е замислено, като спортно, но си е пак много тежко, въпреки старанието да го олекотят, а и доста по-компактните размери - пишат, че е два тона. Интересно - в коя комплектация е по-леко. Макар, че тридесетина килограма при тази маса едва ли са от голямо значение. Предполагах, че хибридния ще е значително по-тежък при сравнение с нехибридния, макар и с доста по-голям двг, и с голям "автомат". Май тази им хибридна система не е чак толкова по-тежка.

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 18:30
от dracunculus
Е, да, писали сме и тогава някои се изказваха неподготвени, въпреки че май никога не са се качвали на 2,3т. автомобил 4х4, но това няма значение. Дискусии без край и мисъл.. Иначе LC е замислен като комфортен спортен автомобил купе, с хубав звук, но без много претенции да е истински спортен автомобил, каквито са разните GT3, GT3RS и т.н.

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 18:35
от Hursa
Щом не показва предимства - защо ви е? smile.gif Заради по-голямата маса и поради това по-тромавия автомобил, при това дори с по-лоша управляемост, или заради по-високата цена, по-големите разходи за поддръжка и по-високия разход? Ако даваше предимства awd в случая - защо не се предлага (или предлагал) при лц модела, дори при доста по-мощната модификация.

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 18:49
от slowtraveler
LS e друга бира... Там AWD си е много приятен за каране (въпреки, че има преобладаващо RWD поведение)... За сигурността при пътуване това е много важно...
LC от друга страна си е много по-лек, по-малък а това си струва с орязването на някои неща, които ги има в LS (включително AWD, размера, комфортните сгъваеми седалки и т.н.).. . Какво чудно има? В допълнение - вероятно проучването на Тойота е взело под внимание и целевата аудитория - в края на краищата 'целта е постигната' - почти 1с по-бързо ускорение до 100, по 'спортно' поведение (т.е. с по-игрива задница :) ) и т.н.
За разходите за поддръжка - какви разходи за поддръжка на LS? Взел си автомобил за 200+х.лв - т.е. едва ли някаква поддръжка би те съборила... Но въпреки това като докато го кара първият собственик (т.е. до изтичане на гаранцията :) ) реално нямаше НИКАКВИ разходи за поддръжка... Поне така бе у нас...

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 18:57
от Hursa
slowtraveler написа: 08 Ное 2025 18:49 въпреки, че има преобладаващо RWD поведение
Да, особено силно преобладаващо. Вижте само кога се задейства "awd"-то. smile.gif Но както и да е - в случая хибридната система е интересната, другото май не (особено пък awd-то в тази му реализация). Освен може би "изкачащото антикрило" при лц. smile.gif

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 18:59
от dracunculus
Виж, Hursa, ами много просто- ако аз успях да кача на ръба на възможностите моя IS със задното миналата зима на пресен сняг... непочистен път, много стръмен със завои, LS с 2,3т. на задно ГАРАНТИРАМ, че нямаше да успее. И ето ти директно предимство на 4х4 LS-a. Ами карам ски и ходя в Алпите всяка зима. А защо, ако имам LS, да не мога да го използвам в тази ситуация? А особено фактът, че предаването е подчертано задно и предният мост е спомагателен за случаите, в които ти потрябва, го прави идеален. А по-лошата динамика на 4х4 спрямо LS на задно е в рамките на няколко ДЕСЕТИ от секундата от 0 до 100. Уаууу tooth.gif

ПС...а защо LC има само на задно? Ами отговори си сам. Това е спортно купе, което със сигурност в огромна част от случаите ще се използва като 2ра, 3та и т.н. кола най-вероятно САМО при хубаво време лятото. А LS-ът си е ежедневен луксозен лайнер .

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 19:10
от Hursa
Кой "ентусиаст" изтри репликата? smile.gif
dracunculus написа: 08 Ное 2025 18:59 няколко ДЕСЕТИ от секундата от 0 до 100
Да, няколко десети, при иначе сравнително доброто ускорение, не са малко. Като това "awd" в случая дава ред други недостатъци.

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 19:14
от dracunculus
Тази дискусия е напълно безмислена и показва пълно непознаване на предимствата на 4х4 концепцията от твоя страна. Колко коли си карал с 4х4 отговори ми на ТОЗИ въпрос, държа на това. По-добре е да спреш да пишеш, че се излагаш. Сори за директния език, ма това твоето откровено е уникално

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 19:20
от Hursa
Не берете грижа. smile.gif Защо ми е да карам 4х4 (забележете - в случая не пишем за 4х4, а за имитацията му и то значително по-лошата му имитация) - като се вижда, че не дава предимства, не и за шосеен автомобил с по ограничена мощност. Като ви е нужна по-висока проходимост - вземете истинско 4х4 и не на лимузина. На мен не ми е нужно. smile.gif

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 19:24
от dracunculus
Ами то 4х4 на LS е истинско, но явно не си запознат с конструкцията му, прочети преди да пишеш. Няма нищо общо с хибридното е4х4 на Тойота-Лексус. А ако на ТЕБ не ти трябва нещо, означава това явно, че и на другите не трябва да им трябва. Логика уникална :censored:

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 19:26
от Hursa
Май вие не сте запознат. Запознайте се и тогава пишете. Хибридното е4х4 в случая е по-доброто от това при лс.

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 19:28
от TATI
Hursa написа: 08 Ное 2025 19:10 Кой "ентусиаст" изтри репликата?
Аз, както и аз заключих темата!

Новите Lexus-и / LBX, UX, RZ, RX и т.н.

Публикувано на: 08 Ное 2025 20:50
от slowtraveler
Hursa написа: 08 Ное 2025 19:20 Защо ми е да карам 4х4 (забележете - в случая не пишем за 4х4, а за имитацията му и то значително по-лошата му имитация) - като се вижда, че не дава предимства, не и за шосеен автомобил с по ограничена мощност.
Никой не те кара да караш 4х4... И като карал LS над хиляда км - абе не изглеждаше нито 4х4 да е 'лоша имитация', видя се, че дава предимства и за шосеен автомобил, а мощността му не изглежда да е 'ограничена' - все пак бе около 360к.с. При малко по-тежък автомобил и със 'само' 250к.с. типичното 4х4 поведение се усещаше осезаемо особено когато при ускорение мръдне задницата, ама започне да се движи 'настрани' драпайки с четирите гуми, без да се опитва да се дозавърта - ако имам възможности - никога не бих минал пак на 4х2... Онзи ден до вилата бе паднало малко дъжд и слизайки по едно малко по-стръмно бетонирано надолнище виждам съседа с едно голфче, а място за разминаване няма. Той трябваше да се смъкне 10м назад, ама гледам седи и не се връща.. Дръпнах аз назад - той пак се тръгва.. Пак гледам - ами той не може да тръгне по баира нагоре - върти гуми... По баирче, на което никога не съм имал проблем. Да не говорим, че понякога кучето ми е изключвало 4х4 и на първото кръстовище усещам рязката промяна ... Та ти си карай 4х2, но не смятай, че 4х4 не е много удобна опция за лек автомобил (но това сме го коментирали много в друга тема) tooth.gif
П.С. добре, че колегата е заключил темата докато се успокоят страстите.. :thumbsup: