5 сантиметра разлика.
Крахме Нисан JUKE. Симпатичен, евтин вътре, като всичко на тези цени. Няма важни неща в по-евтините версии, в скъпата също липсва по нещо полезно, а отива на 40. забавното е, че може на една и съща цена да се вземе със джам на покрива, или с големия телевизор, камера и навигация. Още по-забавното е, че не правят проблем с гаранцията, ако човек реши да махне оригиналното радио и сложи едно андроидче, което си върви и с навигацията и всичко...Поне така твърди търговеца...
112 коня... "Настъпахме" ги към Бистрица... Омръзна ми. Иначе добре се държи в завоите, някак стегнато усещане... На равно по-добре се справя. Дори ме изненада приятно. Явно Яриса хибрид наистина си е слаб. Но при хибрида сякаш го нямаше това мислене, което ми се струва безкрайно, при подаването на газ. Само от място стартира на момента, в движение може да откаже човек Тиха е колата, много тих е и двигателя на оборот, но подаде ли се газ... Като цяло точно както очаквах-много по добър звук от Ярис хибрид, на който електриката се чува доста, но за сметка на това неприятно, но е по-зле от C-HR. Не ми е много удобно, но и кратко карах. Не го усещам къде е на пътя. Нещо не е съвсем както трябва. За тези пари една идея повече мощност щеше да го направи приятно за купуване нещо. Жената е влюбена А и тестовия беше бял с оранжево...
После се качихме на Витара. 1,4, турбина, 140 коня, 6 степенен класически автомат с пера на волана... ALLGRIP, заключване... Всички системи, за които се сещам, включително адаптивен круиз контрол, радари за сляпата зона и т.н... Още по-евтин и вътре и вън, ама на кой му пука, всички са такива като подам газ въобще не ги забелязвам тези неща
Оф, още съм нахилен
По-дърварски автомобил, по удобен, веднага "го облякох"... ААААААА!!!!!