И аз се чудя на буквалноя превод на тестера. най - вероятно става дума за външната температура.
Проблем с палене
Публикувано на: 27 Юни 2018 21:26
от panorama
Здравейте, колеги
- моята постоянно губи налягане;
- след напомпване с клапана върху горивния филтър пали нормално;
- При кой майстор да отида ( от Карлово съм)?
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 12:59
от Velinski
Колеги , имам проблем с мотора на Корола версо 2005 2.2 136 коня.
Като цяло колата гасне ,когато е студена.. после движи, но двигателя тресе, и над 2000 оборота , набира много бавно...
Светят TRC OFF и VCS
Ходих в Тойота да ме закачат за диагностика.
Казаха ми, че имам подскачаща дюза, недобре закачена.
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Дюзите са Денсо...
Някакви идеи..
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 13:35
от izhelev
Velinski написа: ↑13 Мар 2019 12:59
Колеги , имам проблем с мотора на Корола версо 2005 2.2 136 коня.
Като цяло колата гасне ,когато е студена.. после движи, но двигателя тресе, и над 2000 оборота , набира много бавно...
Светят TRC OFF и VCS
Ходих в Тойота да ме закачат за диагностика.
Казаха ми, че имам подскачаща дюза, недобре закачена.
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Дюзите са Денсо...
Някакви идеи..
Провери горивен филтър или дали някъде не събира вода (при топящ се сняг и дъжд) ако каналите са запучени. Огледай бушоните и релетата дали има след от овлажняване.
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 14:08
от Velinski
Ако имаше
Нещо такова
нямаше ли да иЗлезе в диагностиката?
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 18:02
от veso_hds
Velinski написа: ↑13 Мар 2019 12:59
Казаха ми, че имам подскачаща дюза .....
Сменяли се и 4 рите.. 2600 лв+ 500 за труд и допълнителни. Не можело по една да сменят, защото другите вече са с нарушени характеристики.
Не знам кой от Тойота ти ги е казал тия неща,но подобни глупости никога не съм чувал.Потърси читав майстор в Пловдив.А дюзите могат да се сменят и по една,и по две,могат и да се рециклират.
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 20:37
от memorex
Великани здравей.
Не можеш ли да прикачиш диагностичния файл?Така де ,да се види какви кодове грешки и т.н е показала.
За термините които споделяш аз лично не мога да коментирам значението .И това в официалното представителство както казваш.
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 20:55
от jacob12
Ами TRC OFF и VCS нямат касателство към гаснене. Дюзите се дават на стенд, специализиран, за да се разбере, коя е проблемна. Съответно ще ти дадат протокол и ще ти обяснят. От дюза по вероятно е трудно да пали, а не да гасне. Гасненето по вероятно е от регулатор на рейла за налягане на горивото. Гасненето може да бъде и при други проблеми, запушване по маркучи, тръби с горивото, гаснене при пълна газ и ускорение, гаснене на празен ход, нестабилен празен ход. Трябва да ги разграничаваш тези неща. Добре е да се види какво е съдържанието на горивен филтър - батаци, вода, стружки. По опитен от тебе може да прегледа и цедката на регулатора на входа на горивната помпа. Та така.
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 21:43
от memorex
TRC OFF ,VCS ако не греша идват с CHECK ENGINE заедно което ако е пропуснато да се отбележи от Велински е разбираемо при гасене.
Jacob 12 RIC: Коя цедка имаш предвид?
Velinski написа: ↑13 Мар 2019 14:08
Ако имаше
Нещо такова
нямаше ли да иЗлезе в диагностиката?
Пиша от опит: Мерцедеса на баща ми започна миналата година да гасне в движение- сменихме горивен филтър ама ефект нямаше. карах колата на диагностика - показваше проблем с подкачващата помпа. Баща ми се чудеше дали да я сменя, но погледнал и бушоните и установил. че където са бушоните има следи от текла вода. Оказа се че някои релета не работят коректно и от това изключва.
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 22:45
от Velinski
Пускам чека.. в заключението пише втора дюза играе..
Проблем с палене
Публикувано на: 13 Мар 2019 22:48
от Velinski
Заключение
Проблем с палене
Публикувано на: 14 Мар 2019 06:59
от biro
5.0 на дюза е много зле. Да не е откачена буксата?
Според тия данни всички дюзи са за смяна или ремонт.
Проблем с палене
Публикувано на: 14 Мар 2019 07:25
от Velinski
Това беше едно от предположенията на сервиза на Тойота. Отваряне , смяна на някакви чаркове 500 лева и шанса да заработи правилно го има но е малък.
Ако не се случи това.. следва сценария с 4 рите дюзи, които се сменят за една чанта пари.