Страница 4 от 15

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 27 Юли 2018 20:40
от nitsodar
Привет, колеги. Изминах първите 11 000 км с Авенсисчето и реших да споделя накратко впечатления:

Изображение

Автомобилът е на 9 месеца вече. Отначало бе разработван по предписания - първите 1000 км плавно и внимателно каране, без форсиране или други теготи за двигателчето tooth.gif Досега средният разход (както се вижда от снимката) е 7.3 л/100 км. Шофирането е около 30% градско и 70% извънградско. Миналата седмица се върнахме от Турция, като при изминатите около 1500 км даде разход 6,3л/100км при първите 1300 км, а последните 200км разходът бе 7л/100. Скоростта извън града бе 120-130 км/ч през повечето време.
Като цяло съм много доволен от япончето :) В началото ми бе малко странно да свикна с набирането на CVT скоростната кутия, тъй като идвам от Авенсис Т25 2.2 D4D 150 к.с. Според мен се изисква малко време за нагаждане например при изпреварвания. Извънградско разходът е 6 - 6,5 л/100 км. На магистрала при 120 км/ч е 7л/100км. При 140 ~ 7,7 - 8л/100км. Над 140 км/ч спонсорирате бензиностанциите правопропорционално на скоростта tooth.gif
Досега няма никакъв шум от спирачните апарати, дай Боже и занапред да е така. Климатроникът е работещ много добре и е достатъчно силен - нещо, на което аз държа много.... Засега е това. Приятен уикенд на всички :thumbsup:

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 27 Юли 2018 21:53
от biro
Честито, много добър разход. Но малко го караш, сега е момента да го разработиш до Барселона, Париж, Осло и обратно в БГ drunk.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 27 Юли 2018 22:19
от nitsodar
Хахаха, прав си,колега! Трябва да покаже юначество,но да видим в каква посока wink.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 27 Юли 2018 22:30
от dracunculus
Да споделя интересното развитие на проблема ми със пикащите стопери на вратите.....след каро ги смениха гаранционно по 3 пъти на двете предни врати, явно се изчерпа дефектната серия и спряха с пукането. Колата направи 48 000 км и между другото спирачните апарати НЕ тропат. Разходът падна и е средно 8 на 100 при доста ежедневно юркане по магистралата.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 03 Авг 2018 08:07
от ТТодоров
@nitsodar, ще ми е интересно да напишеш впечатления за двата двигателя, след като си ги сменил един след друг.
Успяваш ли да ускоряваш по сходен начин, дори оборотите да са високи? И т.н.

със здраве да си я караш!

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 03 Авг 2018 16:01
от nitsodar
ТТодоров написа: 03 Авг 2018 08:07 @nitsodar, ще ми е интересно да напишеш впечатления за двата двигателя, след като си ги сменил един след друг.
Успяваш ли да ускоряваш по сходен начин, дори оборотите да са високи? И т.н.
със здраве да си я караш!
Благодаря за пожеланията,колега! :thumbsup:
Що се отнася до свикването - отначало свикнах трудничко. 2.2 D4D 150к.с. е уникален двигател за мен. Много бърз (и доста икономичен за капацитета си). Липсата на турбина все още си я усещам. Бих казал,че за свикване със CVT автоматик е нужно време..... може би няколко седмици/месеца. Иначе си има бързина, достатъчна за всяка ситуация, стига да не си някакъв състезател. Аз съм от спокойните шофьори (дори все повече започва да ме дразни комплексарщината навсякъде по пътищата ни - всеки 2-ри е Шумахер или Фетел/Хамилтън и т.н. tooth.gif , но както и да е ). CVT кутията ми доставя голямо удоволствие както в градско,така и извънградско шофиране.Ускорението е доволно, съпроводено с доста рев от двигателя tooth.gif , но няма как да го сравня с 2.2 D4D ..... още въздишам по него blush.gif Но, определено не съжалявам за избора си. Избегнах новите дизели на Авенсис, първо, защото са на BMW и 2-ро - заради дизелгейт (което,май се оказва не кой знае какъв проблем). Надявам се,че бях изчерпателен:)

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 04 Авг 2018 10:55
от dracunculus
Поне при ръчната скоростна кутия до сега не съм изпитвал недостиг на мощност, просто си иска съответните обороти (без да го сравнявам с 2,2 д4д). Справя се със всякакви ситуации без проблем. Интересното е, че по каталог дават CVT-то с 1 секунда по- бавно от ръчната кутия от 0 до 100.....

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 04 Авг 2018 11:35
от nitsodar
Колега dracunculus, при настъпване на педала докрай (kickdown), двигателят ускорява предоволно. Аз също не се оплаквам. Но все още в душицата ми е спомена за ускорение с 2.2 D4D и..... разликата не е малка. Нали знаеш- има значение на какво си свикнал rolleyes.gif Ш вси пак- няма и капка съжаление за замяната на автомобила. Аз съм фен на плавното потегляни,каране и като цяло работата на CVT ми допада много! cool.gif Гледам представянето на новите (2019) RAV4 и Camry. Замислям се за хибридните варианти- предполагам поведението ще е подобно,но тишината на хибрида при движение на електромоторчето започва да ме привлича (макар да не е в голяма част от времето на шофиране).

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 05 Авг 2018 00:15
от Airfan
nitsodar написа: 04 Авг 2018 11:35 Колега dracunculus, при настъпване на педала докрай (kickdown), двигателят ускорява предоволно. Аз също не се оплаквам. Но все още в душицата ми е спомена за ускорение с 2.2 D4D и..... разликата не е малка. Нали знаеш- има значение на какво си свикнал rolleyes.gif Ш вси пак- няма и капка съжаление за замяната на автомобила. Аз съм фен на плавното потегляни,каране и като цяло работата на CVT ми допада много! cool.gif Гледам представянето на новите (2019) RAV4 и Camry. Замислям се за хибридните варианти- предполагам поведението ще е подобно,но тишината на хибрида при движение на електромоторчето започва да ме привлича (макар да не е в голяма част от времето на шофиране).
Ако си на SPORT режим не е ли по-добре ускорението?

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 05 Авг 2018 09:08
от nitsodar
Да си призная-пробвал съм го само за тест. При шофиране не ми се е налагало. Предстои ми пътуване в планината и ще видя там дали с него ще има голяма разлика. Досега набирането при изпреварване е било достатъчно,просто липсата на турбина (или защото съм свикнал с такава) ми се струва осезателна cool.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 06 Авг 2018 10:29
от weasel4o
А как се справяте със 1.8 CVT бензина в трафик основно - прочетох темата, но по никакъв начин не успях да сваля разхода (по компютър) в града по 12, за разлика от колегата по-горе? Мъка ми е на сърцето, 12/100 лятото в празна София и със пенсионер като мен зад волана ... Колата е тестова, на 12 000 км, но този разход ме разбива просто...

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 06 Авг 2018 12:29
от nitsodar
Колега, аз не съм засичал колко точно ми гори градско, но определено не е малко и при мен. Не я форсирам при тръгване, нито се състезавам с разните пубертети на светофара (които мно happy.gif го се радват да са първи при светване на зелена светлина tooth.gif ), но каляската си харчи доволно - няма спор...

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 06 Авг 2018 12:49
от slowtraveler
При тежък трафик автомобил 140-150к.с. бензинка и на мен ми е надхвърлял 14л/100км, като е изключение да го смъкна под 12л/100км...
С механична кутия..

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 06 Авг 2018 13:52
от dracunculus
На мен с ръчната кутия, в съизмерим със София град, ми дава при нормално каране около 10/100. При мен разходът определено спадна след като колата направи 30-35 000 км.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 06 Авг 2018 13:59
от slowtraveler
И при мен в чужбина ми гори по-малко (дори с БГ бензин и нафта ) :) Явно организацията на движение е друга :)