Слагам синтетика, защото често стига 7К оборота. Все пак е кола за ръчканеALTEZZA написа: i naistina, zasto vsichki sa tolkova zapaleni po sintetichnite ili polusintetichnite masla? tok masovo se izpolzva mineralno. az lichno polzvam sintetichno tai kat rachkam kolata malko poveche. sintetichnoto che e po dobro spor niama, no si i plastash za tova.
смяна на масло
-
b_d
Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
-
Гост
mi ako nqmash vraski ot manager nagore moga samo da ti pozelaq kasmet!the_rider написа:Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
az napravih drugo, za da ne smenyam garniturka vseki put, si kupih edna metalna, s gumeno oplutnenie, i veche 5-ta godina ya polzvam, nyama nikakvi problemi, posle pak shte si kupya edna za 50centa, i shte ya polzvam oshte 5-6 godini...the_rider написа:Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
Bulgarina vinagi obicha da kritikuva drugite Bulgaristanci s pobalgariavane na nestata taka se chustva ot poi izbranite(evrey masoni mozhe bi?)! Az sum karal godini nared bez da mi smeniat shaibata i to v chuzbina kato sa mismeniali masloto i v serviz taka che ne znam otkade go izmisli tva! Ako iskas si smeniay i vazdushnia filtar i gumite s vsiaka smiana na maslo kato imash merak da dvizhis economikata po dobre za vsichki nasthe_rider написа:Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.
Ами чета, колега, просто чета книжката за експлоатация. Там ги пише тея работи, и нищо че са ти го правили в чужбина няма гаранция че и там не правят нашенски номера. А няма да се учудя ако са ти сменяли шайбата без да разбереш, щото цената и е 1-2 лева. А за съденето, не казвам, че е лесна работа, недай си Боже да се стигне до там, но поне има кого да съдиш нали, а иначе можеш само да си псуваш главата. Вервай ми, бил съм в такава ситуация.jimmmy написа:Bulgarina vinagi obicha da kritikuva drugite Bulgaristanci s pobalgariavane na nestata taka se chustva ot poi izbranite(evrey masoni mozhe bi?)! Az sum karal godini nared bez da mi smeniat shaibata i to v chuzbina kato sa mismeniali masloto i v serviz taka che ne znam otkade go izmisli tva! Ako iskas si smeniay i vazdushnia filtar i gumite s vsiaka smiana na maslo kato imash merak da dvizhis economikata po dobre za vsichki nasthe_rider написа:Ето, виждаш ли....пак "побългаряваш нещата" шайбата беше само пример, но точно тя се сменя ВСЕКИ път, щото при стягането се разплесква за да уплътни и после за да уплътниш със стара шайба трябва да стегнеш пробката до скъсване /каквото вече съм виждал/jimmmy написа:Mezdu drugoto ako si smenias sam masloto spored men e nai sigurno i kachestveno! Parvo znaesh kvo slagas vatre i vtoro ne misla che shte zabravis da si zategnes gaikata! Za vaprosnata shaiba se smenia vednaz na niakolko smiani- ne e zadulzhitelno vseki pat! NO v vsichki sluchai ne misla che shte izteche masloto taka lesno! Poviarvay mi znam 2 sluchaya v koyto ot serviz ne zatiagat filtur ili nesto drugo i im se preebava motora na vaprosia chovek i posle malko trudno shte dokazehs che e tiahna vina! Taka si kupih edna kola za bez pari pochti ot edna babicka koyato ne i zategnali maslenia filtar i i beshe blokiral motora! Prosto misla che vsichko e dosta otnosimo no da kazhes che shtoto e TM auto nesto ti e garantirano ne misla takla! Hodi dokazhi che te ne ca ti zategnali bolta
Некой застрелян сервиз може и да не си поеме последствията, но ако в ТМ Ауто забравят да ми налеят маслото ще си ги поемат...има начин да ги накара човек.A inache za toyota hodi i gi sadi shte ti se otiska da zhiveesh dokato dokazhes che te ca vinovni! Prosto dazhe i manager da poznavash ne znam kakuv shte ti e uspeha tocno da ti vaztanoviat motor zastoto ne ca zategnali nesto
Ето, ALTEZZA поне е вещ, на мене ако не вярвате, вярвайте на него. Все-пак шайбата беше само пример който ми хрумна. Верно е и, че хич не е гот да дадеш 300 лева за консумативи, а колата ти цялата да струва 1500. Наистина има неща, които са невероятно скъпи и човек прави избор - сигурно или ефтино. И не на всички фирмени сервизи може да се разчита. Например като карах Ситроен, даже и за части ходех в Пежо, щото за всеки ситроенаджия "Автомотор корпорация" е мръсна дума, но пак ви казвам и то до голяма степен от личен опит - ТМ ауто е, може би, най-добрия фирмен сервиз в България.ALTEZZA написа:poprincip vaprosnite shaibi, ideiata im e da sa za ednokratna upotreba, no ne vinagi se polzvat taka.
-
Гост
Re: tm
Аре, бе!jimmmy написа:znam hora koyto shtoto im gorialo maslo kolata camo si dolivaha ot nai evtinoto maslo v edna corsa bez da go smeniat izobsto i ya karaha vseki den kato ludi po 200km pone i tva produlzhi kam 6-7 godini predi da spre motora
200км на ден x 350 дни в годината x 6 години = 420 000км
че ти к'во искаш от този двигател, а?
Приказваш врели-некипели
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта