Според мен послушай колегата, който е минал по този път и смени нещата, които ти е препоръчал - той е видял вътре какво е било положението...
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
- slowtraveler
- Мнения: 6620
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
4афе има ли маслен охладител - съмнява ме?! Би трябвало да се охлажда само през картера...
Според мен послушай колегата, който е минал по този път и смени нещата, които ти е препоръчал - той е видял вътре какво е било положението...
Според мен послушай колегата, който е минал по този път и смени нещата, които ти е препоръчал - той е видял вътре какво е било положението...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 2165
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Има разбира се, това е доста читав двигател, също така носи на бой.
Коргирам наляганията в предния пост.
Carina E 4AFE LB 1992
- ufer
- Мнения: 2842
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Не бих казал, че е добре само пружинката да се смени, докато не се види буталцето как се движи вътре в цилиндърчето на конзолата. Просто не е сигурно! В инструкциите на Тойота дори е дадено много подробно как се пробва то за износване: трябва да се плъзга много плавно под собствената си тежест. Кофти, че е свързано със сваляне на конзолата. Пък може и да опиташ само с пружинката, ако стане - добре, ако не стане - тогава ще смениш и буталцето. Иначе налягането ти е добро. Имай предвид, че и филтърът е важен заради неговото собствено клапанче. На нашия пазар има и филтри с много ниско качество. Аз сложих на Манн, чувал съм, че и Шампион са с добри клапанчета, бях пробвал и с "оригинален" Тойота, но май беше правен в Китай... Моят извод е, че и двете клапанчета в комбинация помежду си влияят на изтичането на маслото в картера при престой. Третото клапанче е това на маслената помпа, но там вече трябва да се сваля картерът, ангренажът, помпата и т.н. А бе хамалогия, общо взето... и разходи. Аз смених и него, защото разглобявах двигателя, а то и не би трябвало да влияе на това оттичане, но знам ли? Когато имаме една система, вероятно всеки елемент допринася в една или друга степен за отделните характеристики! 
- ufer
- Мнения: 2842
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Ето схемата и малко снимки при 4АГЕ. Мисля, че при 4АФЕ е същата. Възможно е само радиаторът да е друг тип (класически), а моят е тръба с водно охлаждане...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта