Страница 237 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2022 06:02
от Krachunov
За нероден петко визирам проблемите. Ако вече пък си патил от тези ти притеснения, разбирам

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2022 11:55
от GringoBG
За темата с климатика. Пише в книжката на Ситроена, кола '98 набор, 10 мин преди да се изгаси колата се спира компресора на климатика и оставяш на вентилатор как си е да махне конденза. При Тойотата не го правих това поне досега, признавам. Като пълен тежкар карам с климатика до точката на спиране. По едно време имаше малко странна миризма. Веднъж щото бях на външен въздух, втория бях на циркулация ама пътя беше гаден и клатеше, може да съм размърдал някакво гнездо на влага tooth.gif . Проблемът и в двата случая се реши още докато карам, без климатик, отварям на външен въздух и давам жега на вентилатора за 10-15 мин и се оправя. Колата я държа почти винаги на затворен клапан за отвън, даже като я паркирам. Не усещам никакви миризми (Слава Богу, надявам се и така да продължи), климатика не мърда от 23 градуса. Т. Е. мисля че от време на време трябва да се даде малко италиански тунинг на системата, без компресора да работи, да изпари гадостите.

Моя теория. Колкото по-голяма е жегата, и колкото по-ниска е температурата на климатика, толкова повече влага и шанс да си имате я мухъл, я плесен да ви се завъди в системата и да си ги дишате.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2022 23:39
от travelboy1965
Днес реших да видя колко икономично мога да карам.Нулирах показанията и карах от Варна до Кранево(където спряхме да обядваме) и обратно до Варна(52 км).Изнервих бая шофьори предимно с голф и бмв3.Резултата беше учудващ за мен-2.9/100.Оказа се че колкото повече баири има нагоре надолу разхода пада.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 08:55
от iovkito
Откакто поскъпнаха горивата, извънградско движението е доста по-спокойно. Колите са много по-малко и тези, които карат постоянно със 160-180 и ти се лепват за задната броня, също изчезнаха. Дори се случва камиони да карат с 90 и колите зад тях да поддържат скоростта без да се мъчат да ги изпреварват.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 10:25
от Krachunov
хахах уцелил си някакъв късмет. Всички празници е преселение на народите. В София е час пик по 20 часа на ден

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 12:10
от FearSoft
Привет!

Темата е доста жива и затова реших, че няма смисъл да отварям нова.
Имам няколко чуденки по повод предстоящо закупуване на Corolla Sedan Hybrid 1.8 (колебая се между нея и Hatchback/Touring Sports, ама малко орязани ми се виждат...), Ето за какво става дума:
1. Поръчаната версия е Еx+ и тя идва с така наречения "Smart key". Което мааалко ме притеснява. За кражба говоря, много умници се навъдиха напоследък... Така че, дали е възможно това "умно" нещо да се ползва само в режим на обикновено дистанционно, с Lock/Unlock функцията на бутоните си, без да си "чати" непрекъснато с колата? То и без това ефирът е достатъчно замърсен :).
2. По спецификации колата е с минимален просвет 130 мм - как да го разбирам това, като е натоварена ли? Ако е така - тогава колко е нормалният просвет при празен автомобил (с шофьора само)? Дали има някой с реални впечатления как стоят нещата в действителност? И това не е ли твърде малко за нашите пътища, особено зимно време с ледените кратери, които се образуват?
3. Тъй като реших да я взимам на лизинг (парите ги има, но не ми се изсипват всичките накуп). А да тегля кредит определено се оказва доста по-скъпо от лизинга. Плюс това, че след 5 години тия пари (остатъчната стойност) изобщо няма да са това, което са сега. Та - задължително ли е лизингът да е от избрана от Тойота лизингова компания или може аз да си избера такава?
4. Задължително пълно автокаско - ОК, ясно. Но пак ли трябва Тойота да ми го определи или мога аз да си избера застраховател?
Май това е засега, ако се сетя нещо допълнително (а това е много възможно, по разбираеми причини) - ще драсна пак няколко реда.
И благодаря на всички, които ще си загубят времето да ми четат коментара и евентуално да му отговорят! :cheers:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 12:36
от biro
В менюто на колата има опция да се забрани отключването и стартирането със смарт кий. Но това съвсем не пречи да ти откраднат колата. Ако някой си я хареса на платформа ще я качи та дори и да сложиш бастун на волана. За чатенето не си прав съвсем не работи по този начин системата. Има сензор за допир в дръжките, при дойосване изпраща запитване за ключ и ако има правилен отговор отключва. Същото е и с натискане на старт бутона, но запитването е чрез вътрешна антена и не работи ако ключа е отвън.

Просветът се дава на празен автомобил.

Винаги можеш да си избереш лизингодател, той купува колата в пълен размер от тойота и ти я дава за ползване срещу условия по договор. Друг е въптосът до колко са изгодни условията. Авто дилърите имат преференциална лихва, защото обемът на лизингите при тях е по-голям отколкото ти сам би генерирал (освен ако не си собственик на фирма с много активи на лизинг и нямаш и ти преференции).

Тойота не ти определя застрахователя, а лизингодателя, защото той е собственик на актива до изплащане на висчки суми по договор.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 13:24
от FearSoft
Благодаря за експресния отговор!
Ясно че, че ако някой много иска ще намери начин да я отмъкне. Идеята е да се намалят възможностите това да се случи. Особено при спиране някъде на паркинг през деня и да бъде копиран ключът.
Много ми се ще да пише някой, който има колата от поне година-две (изкарал е зима със съответните, посочени по-горе проблемни ями). Защото малко подвеждащо ми звучи това "минимален просвет". Аз го разбирам така, че трябва да има и максимален в такъв случай... unsure.gif
А за каското - ако е така, то добре. Но явно ще най-добре да се пита в Тойота. За всеки случай.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 14:47
от Krachunov
Колата е нисичка и до де свикнеш, може да закачаш на нетипични места. Но иначе се свиква и се преживява. Зимата ходя на ски, не съм имал проблеми, пластмасите са здрави. И по черни пътища съм я търкалял.
Относно чуденето межсу седан хеч и комби.
Поне преди година имаше рязлика между седан и комби/хеч. Седана НЕ Е със лед фарове. за Ек+ нямам идея.
Хеча багажника е, супер малък

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 16:32
от FearSoft
Executive е с халоген, а Executive+ - с Bi-Led. Има и прибиращи се огледала, 17" джанти и ред други екстри, заради които се реших да похарча 2 бона отгоре. Дали си заслужава? Не знам. Още имам време да помисля. А за когото го интересува - ето и разликите:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 16:58
от biro
Безключовото е много удобно. Тествах дачия спринг (електричката) и тя е с ключ, който се завърта в ключалка до волана. Не можах да си представя как е възможно 2021г такова нещо.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 17:56
от slowtraveler
Сигурно от около 14 години автомобилите ми са само с безключово влизане в автомобила и палене. Не ми се мисли за ключове, ключалки и т.н... В края на краищата е направено за удобство...
И да, biro добре е обяснил кога комуникират ключа и автомобила - ключът отговаря само когато колата го попита (дали чрез сензор в дръжките, или бутон на дръжката - няма значение)..
Безключовото можело да се заобиколи... Да... Също както и ключовото...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 18:24
от Volkata
Аз съм с бензинов седан незнам дали има разлика във височината, може да една идея по ниска но не е нещо фрапиращо и аз съм ходил по черни пътища и не са ми оставали части по пътя, и за седана мога да кажа че събира доста багаж и минуса е че немогат да се качват хладилници и перални, относно покупкята със сигурност е по изгодно лизиг от към разходи за финансиране, и предлагания лизингодател и брокер за застраховки предлагат достатъчно добри условия

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 18:29
от travelboy1965
FearSoft написа: 29 Май 2022 13:24 Благодаря за експресния отговор!
Ясно че, че ако някой много иска ще намери начин да я отмъкне. Идеята е да се намалят възможностите това да се случи. Особено при спиране някъде на паркинг през деня и да бъде копиран ключът.
Много ми се ще да пише някой, който има колата от поне година-две (изкарал е зима със съответните, посочени по-горе проблемни ями). Защото малко подвеждащо ми звучи това "минимален просвет". Аз го разбирам така, че трябва да има и максимален в такъв случай... unsure.gif
А за каското - ако е така, то добре. Но явно ще най-добре да се пита в Тойота. За всеки случай.
Колата си е ниска с предната въобще не мислех къде карам.С Королата внимавам повече.Ключа го държа в специален калъф против копиране.Пробвал съм и докато е в калъфа колата не комуникира с ключа и не пали.И аз зимата ходих 2 пъти на ски с нея и нямах проблеми.Иначе си е кеф при -12 градуса си тръгваш веднага,а дизела върти и гадаеш дали ще запали.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2022 18:50
от DragonSlayer
Седана на королата идва по-бързо при поръчка, тъй като заводът за производство е в Турция,а за хечбека и комбито е в Uk и обикновено идват за 5+месеца. Моята тази година я взех след 3 месеца чакане, при обявени 5. И според мен е една идея по-ниска и трябва да се съобразявате с бордюрите. Багажника на седана е доста голям и побира огромно количество багаж. И след 3500 км вече да споделя като разход/ 1.8 хибрид седан/- средения ми е 4/100 с почти постоянно включен климатик. Извънградско със 100 км/ч и климатик харчи 3.7/100. На магистрала със 130 км/ч 4 човека и пълен багажник харчи до 5/100 worthy.gif . Впечатлен съм от икономичността на хибрида и го препоръчвам с 2 ръце. bow.gif