Тойота и конкурентите
Публикувано на: 19 Фев 2025 20:49
Шкода отдавна не са това , което бяха, дори Шонди го каза в ГаражЪ. Ако трябва да вземам задължитело европейска кола от 2005 нагоре , която да е в златната среда само и единствено Рено (никакви Опел, Пежо,Шкода,Форд и всиките други в тая класова компания, еле па фв,и трите "премиума") - това е мое мнение. Имах късмета да се возя в новия Рафал, 2.0 плъг ин 300 коня - събра ми очите, не говоря само за вървеж, там е ясно, материали, позиция, стойка на пътя, комфорт, обезшуменост, екстри и т.н. цената по спомен е около 125 бона, нямам идея обаче кой е конкурента от Тойота там - Рав 4 или Хайлендър, но май, че хайлендъра идва по-голям на габарити.
Тараторе - ай молт'съ бартер Тойота за Шкода.....................верно и варел масло ама..............., няма да ти е до фафли ами до мастика да те дозамае от убавата сделка........
, а и у юзър мануала и дават между кило и 2 като допуск 
Тараторе - ай молт'съ бартер Тойота за Шкода.....................верно и варел масло ама..............., няма да ти е до фафли ами до мастика да те дозамае от убавата сделка........
Мисля, че отдавна го е осъзнал, адекватен съвет му даде. МОга да ти дам поне 2 примера за "надеждни" Шкоди Супърб, едната от 2008 на 200к.км реални кривна главица, другата 2018 на 230к.реални кръкна едното буталце, леееееееееееееекинко задра некак си.Иначе, като концепция и подредба вътре Супърбите са много измислени, но Камри от тия години е с една идея по-мека возия (Камри 2021) и рабира се в пъти по-надеждна, Имма и примери на нова Октавия купена нова миналата година, която яко пиива масълце, кара се само извънградско , но 3 литра на 10к.км според майсторягите у Шкода билЕ нормални, не била се разработила още

