Страница 221 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 11 Мар 2022 22:52
от Mcl
slowtraveler написа: ↑11 Мар 2022 22:21
Mcl написа: ↑11 Мар 2022 15:44
Под разтворител какво имаш предвид AMB или нещо друго.
Аз ползвам промишлен много силен на ацетонова основа... Просто такъв имам под ръка..
Със сигурност биха станали и такива в магазинната мрежа на ацетонова основа..
Мерси за подробната информация.
А за круиза и на s клас и на тайкана пак се зацапва от личен опит го казвам. За студеното усещане ще те повозя когато искаш в тайкана и ще си промениш мнението за королата. А за шума над 140 дори и в s класата не е толкова обезшумено, е все пак една идея е по добре но не е кой знае каква разлика.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 07:27
от dracunculus
Интересно, че Ауди Allroad A6 quattro + MB E250 им дават 70-71дБ при 130, на Лексуса ми- 69,5 (тест АDАС). Явно премиумът върви към Дачия Сандеро, или тя към премиума

. А възможно ли е да не си ги премерил при еднакви условия? Например- даже минимална разлика във вятъра при теста дава голямо отклонение в измерения интензитет на шума вътре в купето. Гумите също- зимни, летни, стари, нови (чист пример- с гумите, с които ми продадоха Лексуса, летни Turanza ER33, колата е субективно много по-шумна от със зимните му) и т.н.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 07:31
от trib
trib написа: ↑18 Фев 2022 19:53
Здравейте, дами и господа! Някои от вас може би си спомнят, че няколко месеца бях в дилема дали да си взема Голф или Корола. Избрах Голф в крайна сметка, който чакам да доставят след 5-6 месеца.Както и да е. По стечение на обстоятелствата и колата на майка ми е за смяна в момента, тъй като старата е 2004г. Понеже аз ще я избирам, та за нея на 99% съм избрал Корола 1.8 хибрид. Единствено се чудя между хечбек и седан. Колата ще се кара основно градско - 30-40 км на ден и понеже работата й е такава, често ще търси място за паркиране и от тази гледна точка е по-добре да е по-къса. Аз съм тествал само седан и комби. Хечбек не съм. Та въпросът ми е имате ли впечатления за някакви фрапиращи разлики между хечбека и седана - например във возия, качество на изработка или нещо, което липсва при едната или другата?
Вчера най-накрая отидох в Тойота с нагласата да поръчвам Корола хечбек. В интерес на истината не се бях качвал в хечбек - само на седан и комби . За късмет или не в салона имаше такъв и понеже търговецът беше зает - отворих хечбека, настроих се предната седалка удобно (слаб - 180см съм) и реших да седна отзад. Отзад мястото е наистина малко, ниско и схлупено е като се обърнеш към вратата рамката е на нивото на устата - т.е. на 1 см от очите и носа встрани имаш стена!
Седнах в Яриса, който беше съседният автомобил - като се нагласиш добре отпред и седнеш отзад е ЗНАЧИТЕЛНО по-комфортно откъм място за краката и главата. За капак - багажникът на Яриса е поне с 50% визуално по-голям.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 08:30
от slowtraveler
Mcl написа: ↑11 Мар 2022 22:52
А за круиза и на s клас и на тайкана пак се зацапва от личен опит го казвам.
На джипа веднъж се зацапа за 4 зими... Валеше мокър сняг и бе станал слой около 8см по цялата предница... Да, гадно е, но няма как да се предотврати... По-точно предотвратяването е чрез поставяне радара на друго място..
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 11:03
от tonystz
Стана ми интересно понеже нали седана се произвежда в Турция и реших да разгедам сайта на Тойота Турция и установих, че при тях най-високото оборудване (Passion x-pack) има по-малко екстри от нашето Luxury plus.
Например няма я системата за автономно паркиране S-IPA и съответно паркинг сензорите са по 4 отзад и отпред (няма ги страничните на калниците), няма я системата за следене на трафика зад автомобила, няма подгрев на предните (и на задните) седалки, няма blind spot monitor, а може би има и други различия, но превеждах с преводача и не е сигурно какво съм разбрал. Цветовете май са същите, които се предлагат и в България.
Има обаче електрически шибедах, който не се предлага в България.
https://www.toyota.com.tr/new-cars/coro ... index.json
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 19:31
от Not_active_user_2
dracunculus написа: ↑12 Мар 2022 07:27
премиумът върви към Дачия Сандеро, или тя към премиума . А възможно ли е да не си ги премерил при еднакви условия
Гаранция има разлика в условията - не е "лабораторен тест" и не е нужно. Меря с апликация на мобилния поставен на дясната седалка. При Дачията има безумен тремор от 3те цилиндъра в покой, но е супер безшумна в обороти. И оттам и разликата - в королата освен пътя се чува и зверски рев от мотора , а в Дачия само пътя!
Разликата е, че Корола на лабораторни условия условия отговаря на 5 звезди за сигурност, а в реално за мен лично е опасна! Лейн асиста за над 30к км. се опитвал да ме завие в мантинелата над 10 пъти. Радара и той - при смяна на платната решава, че тира пред мен не съществува и ускорява. За автоматичните фарове съм писал - и те са тотално неадекватни. Автоматичните чистачки - опасни! При разминаване с тир никаква реакция! Спирачките - луда работа - сутрин на студено си без тях. На магистрала- пак така. Или те карат да захапеш волана или да се изпотиш от ужас. И понеже Дачията няма никакви звезди в лабораторията, няма и асистенти ( 5 годишна е, новите може и да имат нещо, но се съмнявам) - каквото има по нея работи, и то както очаква шофьора ,или поне аз, няма празни обещания и в крайна сметка за мен лично става по-адекватното решение. И не на последно място - среден разход на 2та автомобила е еднакъв!
Със системите по королата ми идва малко , като дизелгейт на ваген - ако е на полигон и се тества е топ а в реалния живот е каквото дойде.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 19:45
от dracunculus
Интересни наблюдения, които аз лично от няколкото пъти каране на Королата за по няколко дни НЕ мога да потвърдя. Всичко си работи абсолютно адекватно и не съм имал никакви ПОНЕ МЕН незадоволяващи ситуации. Разликата идва или от дефектен твой автомобил или от разлика във възприятията ни. Не знам. При другите ми две коли от концерна съм също много доволен, като ЛДА на Лексуса ми "вижда" маркировката дори когато е и доста заснежена. При Авенсиса е леко по-слаба на сняг, но и колата не е първа младост.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 21:10
от slowtraveler
dracunculus написа: ↑12 Мар 2022 19:45
разлика във възприятията ни
Предполагам това е по-вероятната причина... При първото ми каране на адаптивен темпомат (на друга марка) ме бе 'стреснало' рязкото ускорение ако на магистралата сменя лентата и пред мен се отвори свободна лента...
Също както по-рязкото удряне на спирачки от голяма дистанция при застигане на бавнодвижещ се... Затова и на магистрала ползвах само обикновения темпомат...
Това - в България, където има голяма разлика в скоростите между движещите се в границите на ограниченията, и доста по-бавно движещи се автомобили... В чужбина не съм имал такъв проблем
Не смятам, че е проблем в техниката, а в спецификата (културата) на движение..
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 21:18
от Volkata
Факт е че има някакви отклонения от реалните ситуации, но за мен също всипко работи задоволително, като аз нямам база за сръвнение на тези изброени екстри на друга кола, редно е някой с преки сръвнебия на екстрите в друг автомобил да каже колко са адекватни или не, за мен е нормално когато в треакторията на камерата попада кола да се активира нещо въпреки че можед а не е в моята лента все пак не седи човек зад системата и да разпознава всяка отделна ситуация, пак казвам че нямам база за сръвнение
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 21:25
от slowtraveler
Аз съм сравнявал моя с Лексъс - нямаше голяма разлика... Първоначално ме бе учудило това, че например в ляв завой на магистрала си работи съвсем коректно - пред автомобила физически има бавнодвижещ се камион, но е в другата лента (явно прави корекция и заради положението на волан и т.н.), и въобще не реагира.. А реагира само когато наистина по предвидената треактория (а не физически пред автомобила) има препятствие..
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 22:17
от BladeBG
Hybrid1stTime написа: ↑12 Мар 2022 19:31
Лейн асиста за над 30к км. се опитвал да ме завие в мантинелата над 10 пъти. Радара и той - при смяна на платната решава, че тира пред мен не съществува и ускорява. За автоматичните фарове съм писал - и те са тотално неадекватни. Автоматичните чистачки - опасни! При разминаване с тир никаква реакция! Спирачките - луда работа - сутрин на студено си без тях. На магистрала- пак така.
Сигурен ли си, че не си имал пуснат мигач, когато се е опитала да те забие в мантинелата (предполагам е бил пуснат адаптивния круиз в тоя момент)? Отделно при мен не се е случвало да не засече превозно средство, което се движи в същата траектория/лента камо ли нещо толкова голямо като камион. Аз нямам никакви оплаквания от спирачките, дори бих казал, че винаги се случва това, което очаквам (колата при мен не е хибрид, но все пак).
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Мар 2022 22:59
от decho_70
Ами дойде време най накрая и аз да се похваля.От сряда и аз вече съм в семейството с Королите.Все още имам прекалено малко километри навъртяни на нея около 150 до тук ама като чета писанията на колегата за негативните впечатления почвам да се чудя дали карам същата кола.Ами нищо от горе споменатото не мога да го потвърдя. Нарочно я изкарах в студа чисто студена, ами след 10-15 мин. беше баня вътре и се наложи да намалям климатроника.Автоматичните дълги се държаха абсолютно адекватно и не се наложи и един път аз да ги спирам.Абе общо взето колата е страхотна и не ми се слиза от нея.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Мар 2022 00:23
от travelboy1965
decho_70 написа: ↑12 Мар 2022 22:59
Ами дойде време най накрая и аз да се похваля.От сряда и аз вече съм в семейството с Королите.Все още имам прекалено малко километри навъртяни на нея около 150 до тук ама като чета писанията на колегата за негативните впечатления почвам да се чудя дали карам същата кола.Ами нищо от горе споменатото не мога да го потвърдя. Нарочно я изкарах в студа чисто студена, ами след 10-15 мин. беше баня вътре и се наложи да намалям климатроника.Автоматичните дълги се държаха абсолютно адекватно и не се наложи и един път аз да ги спирам.Абе общо взето колата е страхотна и не ми се слиза от нея.
И аз така.Колегата кара някаква дефектна кола.Карам извънградско с Лейн асист и адаптивен круиз и колата сама си завива и намалява на 100%.Даже почти задрямвам на дълъг път. За загряването нямам никакви оплаквания.Мегана го карам настроен на 24 градуса,а Королата на 21,че става баня вътре.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Мар 2022 08:18
от decho_70
Като я взимах попитах за упътвания.Отговориха ми че преди давали дискове ама сега вече били спрели и да съм влезнел в интернет и от там да си сваля.Е да ама не.Колата дойде с новата мултиедия дето е без бутони.Указания на български няма.Добре че сме от по старото поколение дето едно време учеше руски че си свалих руското упътване и така горе долу се пооправих.Има още доста какво да ручкам из вътре ама от тая работа не ми остава много време да се занимавам в с нея.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Мар 2022 08:23
от tonystz
decho_70 написа: ↑13 Мар 2022 08:18
Като я взимах попитах за упътвания.Отговориха ми че преди давали дискове ама сега вече били спрели и да съм влезнел в интернет и от там да си сваля.Е да ама не.Колата дойде с новата мултиедия дето е без бутони.Указания на български няма.Добре че сме от по старото поколение дето едно време учеше руски че си свалих руското упътване и така горе долу се пооправих.Има още доста какво да ручкам из вътре ама от тая работа не ми остава много време да се занимавам в с нея.
Кой модел е колега - седан, комби или хечбек? За колко време дойде?