Страница 3 от 5
Публикувано на: 11 Апр 2009 20:30
от spritable
mysho, съчувствам ти за случките ти... дано всичко да се оправи скоро. В твоя случай найстина е задължително да ти дадат оборотна кола...
успех и късмет... след всичко което съм чел, явно в софийския сервиз трябва и доста късмет за да си доволен...
Публикувано на: 13 Апр 2009 15:04
от COSTA
Ael написа:Стига бе , това вече е нелепо. Щипки да нямат в наличност?!!? Ами докато разглобяват кората за смяна на масло и счупат някоя щипка какво се случва ? Чакаш 2 седмици за смяна на масло ?
Ами точно затова колегата е останал без щипки, наистина имат недостиг на подобни "скъпоструващи" части. Имах подобен проблем с Авенсиса - лява кора под калника, изхвърча на магистралата и прибирайки се в София минах през ТМ да си я купя - Не мойело трябвало те да ми я монтират иначе ми отпадала гаранцията ! ! ! Луди ги направих, купих си я и си я монтирах за 10 минути, но сложих други щипки, че те разбирасе нямаха в наличност.
Публикувано на: 13 Апр 2009 19:54
от Raya
Стига сте плюли ТМ Ауто. Имат свестни хора там. Зависи как и към кого подходите

, и всичко ще ви доставят и оправят бързо и качественно.
Публикувано на: 13 Апр 2009 19:59
от mitoko
Raya написа:Стига сте плюли ТМ Ауто. Имат свестни хора там. Зависи как и към кого подходите

, и всичко ще ви доставят и оправят бързо и качественно.
те са свестни самите хора просто не си вършат работата както трабва...
Публикувано на: 13 Апр 2009 23:55
от rudolf
Raya написа:Стига сте плюли ТМ Ауто. Имат свестни хора там. Зависи как и към кого подходите

, и всичко ще ви доставят и оправят бързо и качественно.
светни ни как става,,,,да им с помоли ли колегата,,да ги ухажва ли??..нещо подаръче,картични за празници?? laugh.gif
ако може и работното време на свестните,че да не отидем когат са почивка biggrin.gif
Публикувано на: 14 Апр 2009 07:22
от desSs
rudolf написа:ако може и работното време на свестните,че да не отидем когат са почивка biggrin.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 14 Апр 2009 10:20
от SFINKS
Аз лично съм доволен от сервиза на ТМ

Публикувано на: 14 Апр 2009 10:44
от Ael
SFINKS написа:Аз лично съм доволен от сервиза на ТМ

Браво ,300 на 1 за потребителите. Играта е в центъра laugh.gif
Публикувано на: 15 Апр 2009 07:55
от antoniona30
Raya написа:Стига сте плюли ТМ Ауто. Имат свестни хора там. Зависи как и към кого подходите

, и всичко ще ви доставят и оправят бързо и качественно.
Бихте ли споделили как и към кого е необходимо да подходим, за да останат всички доволни

Публикувано на: 15 Апр 2009 17:36
от Tino
Май всички подхождаме към майките им , явно трябва към цялата фамилия

laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 15 Апр 2009 19:07
от Bass_Man
Не се оплаквайте а пишете писма , както правят колегите от другите марки !
http://img27.imageshack.us/img27/8509/r ... ereply.jpg
Публикувано на: 15 Апр 2009 19:31
от rudolf
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=56380
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=53112
ехааааааа...ТМ Ауто предлага и услугата „Експресен сервиз”.
При спешна нужда от помощ в извънработно време, може да ни звъните и на тел. 0899 12 12 12, на директен телефон на сервизния мениджър - 960 41 17, а в случай на оплакване може да ни обадите на тел. 960 41 09.
http://www.toyotasofia.bg/articles/58/untitled.html
Публикувано на: 16 Апр 2009 13:28
от Raya
TM Auto дори на Велик ден работят! Във всяко " заведение" има такива дето не си вършат свестно задълженията си, но това не значи, че трябва всичките да ги слагаме под един знаменател.
Публикувано на: 16 Апр 2009 13:30
от rudolf
Raya написа:TM Auto дори на Велик ден работят! Във всяко " заведение" има такива дето не си вършат свестно задълженията си, но това не значи, че трябва всичките да ги слагаме под един знаменател.
ти просто ни научи ,как да ги различаваме преди 10тото посещение и минаването на малки имена:)
Публикувано на: 16 Апр 2009 14:09
от Ael
Raya написа:TM Auto дори на Велик ден работят! Във всяко " заведение" има такива дето не си вършат свестно задълженията си, но това не значи, че трябва всичките да ги слагаме под един знаменател.
И ти като сервитьорката не става за нищо пак ли се връщаш в това заведение ? Щото една фирма персонала като е некадърен/мързелив/нископлатен и като не си свърши работата за мен фирмата и управителите са и виновни за това какво име се и се носи сред клиентелата ...