Страница 3 от 8

Публикувано на: 08 Апр 2009 00:45
от Uncle Dido
Явно след подобни постове ще се наложи да си преструктурираме цялата ценностна система. От утре - всички заблудени Тойотаджии - кой с каквото свари - Пасат, ГоУф, Поло...

Разпродавайте Селиките, Суприте, Мр2-йките и Королите - Време е за ГоУф!

Боже, как сме живяли в такава заблуда досега?!

Публикувано на: 08 Апр 2009 03:35
от Georgimitrovich
Вярно темата е за друго и евала на организаторите и участниците. Просто не се сдържах след изказването на andrian999999. Колегата прави такива уникални изказвания че неможеш го пропусна и да не го нахраниш доволно.

Публикувано на: 08 Апр 2009 09:58
от rudolf
Fido Dido написа:Явно след подобни постове ще се наложи да си преструктурираме цялата ценностна система. От утре - всички заблудени Тойотаджии - кой с каквото свари - Пасат, ГоУф, Поло...

Разпродавайте Селиките, Суприте, Мр2-йките и Королите - Време е за ГоУф!

Боже, как сме живяли в такава заблуда досега?!
ми не -дидо,,,напротив, не ги разпродавайте ,защото не се произвеждат от години, и може да не намерим запазени екземпляри,,, докато голфа си се произвежда и си се развива.

леко фанатично и ограничено ми се струва да си обсъждаме ,колко по добри тойоти има 90сетте,и колко много превъзхождат голф 2ра модификация 1983та.

дет вика един приятел с мазда--добре дошли в 21ви век тойотаджий laugh.gif

Публикувано на: 08 Апр 2009 11:52
от mitoko
rudolf написа:
Fido Dido написа:Явно след подобни постове ще се наложи да си преструктурираме цялата ценностна система. От утре - всички заблудени Тойотаджии - кой с каквото свари - Пасат, ГоУф, Поло...

Разпродавайте Селиките, Суприте, Мр2-йките и Королите - Време е за ГоУф!

Боже, как сме живяли в такава заблуда досега?!
докато голфа си се произвежда и си се развива.
тва че се произвежда не значи че се развива в положителен аспект happy.gif

Публикувано на: 08 Апр 2009 21:17
от Uncle Dido
Ах, да - верно, забравих, че Корола вече не се произвежда, още по-малко да се развива.

Публикувано на: 08 Апр 2009 23:01
от diver
rudolf написа:дет вика един приятел с мазда--добре дошли в 21ви век тойотаджий laugh.gif
Вече не те обичам tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Публикувано на: 08 Апр 2009 23:02
от diver
Fido Dido написа:Ах, да - верно, забравих, че Корола вече не се произвежда, още по-малко да се развива.
Колко 1.8 атмосверки произвеждани към днешна дата, имат стоков модел от > 190 коня?!

Публикувано на: 08 Апр 2009 23:27
от LEXUS
rudolf написа: в момента само голф-модификацията има повече спортни разновидности от цялата марка -тойота,,,
2.0 16v GTI 200 PS (197 hp/147 kW) @5100−6000 rpm
2.0 16v GTI Edition 230 PS (227 hp/169 kW) @5500 rpm
3.2 24v R32 3189 cc VR6 Petrol 250 PS (247 hp/184 kW) @6300 rpm
Оо,голф модификацията си е голф модификация,това не е спортна кола-нито като форма,нито като стоеж,нито като високооборотни мотори,нито като аеродинамика. Голф ГТИ според мен винаги е била спортна кола за селяни,тотално лишени от чувство за естетика.
Извинявай, но 3.2 6 цилиндров двигател с жалките 250 коня е смешно да се нарече спортен,особено с дизеловите 6000об/мин.. sleep.gif
Corolla T-Sport 1.8 Compressor e 225 коня с 9000 об./мин.,това е спортно. Тойота е доказала ,че може да прави спортни коли и двигатели,а не голфове с двигатели,които не могат да вдигнат повече от 5500об./мин. и да се нарекат СПОРТНИ. Аз по-антиспортни двигатели от това не познавам.
Не ми се коментира,че Тойота от 1.8 мотор изваждат почти толкова мощност,колкото Фолксваген изкарват от 3.2 V6. Смешно е да наречем Голф спортни просто.

Публикувано на: 09 Апр 2009 01:57
от rudolf
Fido Dido написа:Явно след подобни постове ще се наложи да си преструктурираме цялата ценностна система. От утре - всички заблудени Тойотаджии - кой с каквото свари - Пасат, ГоУф, Поло...

Разпродавайте Селиките, Суприте, Мр2-йките и Королите - Време е за ГоУф!

Боже, как сме живяли в такава заблуда досега?!
фиде извинявай,моя грешка--- забравих тоя легендарен агресивен спортист-от всички спортни модели на тойота--те правят корола и Ф1 laugh.gif
LEXUS написа:Оо,голф модификацията си е голф модификация,това не е спортна кола-нито като форма,нито като стоеж,нито като високооборотни мотори,нито като аеродинамика. Голф ГТИ според мен винаги е била спортна кола за селяни,тотално лишени от чувство за естетика.
Извинявай, но 3.2 6 цилиндров двигател с жалките 250 коня е смешно да се нарече спортен,особено с дизеловите 6000об/мин.. sleep.gif
Corolla T-Sport 1.8 Compressor e 225 коня с 9000 об./мин.,това е спортно. Тойота е доказала ,че може да прави спортни коли и двигатели,а не голфове с двигатели,които не могат да вдигнат повече от 5500об./мин. и да се нарекат СПОРТНИ. Аз по-антиспортни двигатели от това не познавам.
Не ми се коментира,че Тойота от 1.8 мотор изваждат почти толкова мощност,колкото Фолксваген изкарват от 3.2 V6. Смешно е да наречем Голф спортни просто.
начи кво излезе-,че голфа не е спортна кола,,,а на тойота-най спортната им е корола??
че тойота имат 2зз-ге мотор,ама защото нямат спортно купе и го качват на корола
225 коня нещо не се ориентирах в коя корола се монтира,,, http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_E140 ,иначе в по старата видях 215 коня версия

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _110-176kW

diver написа:
Fido Dido написа:Ах, да - верно, забравих, че Корола вече не се произвежда, още по-малко да се развива.
Колко 1.8 атмосверки произвеждани към днешна дата, имат стоков модел от > 190 коня?!
диверче,според мен тази кубатура и перформанс е напълно излишна грешка на природата,,в никой състезания или застраховки не се ползва ограничение до 1800 кубика,,
до 1.6 и следващото е до 2.0,,,,не виждам причина да се ограничиш доброволно и да се опитваш да форсираш 1.8 кубикова атмосверка.
с2000 е с много по смислен двигател откъм приложение...
тъй че на въпроса--от 20 години насам не виждам някой да си дава зор да форсира атмосверен 1.8 двигател.

Публикувано на: 09 Апр 2009 09:38
от mitoko
Тойота са във Ф1 , а ФАК като са толко велики защо ги нема там а???

Публикувано на: 09 Апр 2009 11:32
от Ael
mitoko написа:Тойота са във Ф1 , а ФАК като са толко велики защо ги нема там а???
Щото всичките им ресурси и енергия се отделят за конструирането на Гоуф 6 който за мен лично си е стоков Гоуф 2 със шлайфани ъгли. Те още не са разбрали какво се случва с мотора след 5500 оборота ти в Ф1 ги чакаш да се появат.

П.П. http://e-vestnik.bg/4393 Революция ли бе да я опишеш ...

Публикувано на: 09 Апр 2009 12:00
от slowtraveler
И аз нещо не мога да разбера накъде отиде темата?!?!?
Всички ли в този форум са карали единствено Тойота и никакъв друг автомобил?!?!
Защо са тези груби изказвания към колеги с други марки?
Ами колегите са си направили доброто да поканят на своето мероприятие - какво лошо има....
После колите били такива или онакива - хората си ги харесват и им се радват.
Сигурно се смеят като четат форума ни например за смяна на филтър за купето за скромните 100лв и т.н.
Всеки автомобил си има преимущества и недостатъци.
Съответно всеки ползвател си избира автомобил според приоритетите/заделената сума/наличие на пазара и т.н....

Публикувано на: 09 Апр 2009 12:04
от Ael
slowtraveler написа:Сигурно се смеят като четат форума ни например за смяна на филтър за купето за скромните 100лв и т.н.
Всеки автомобил си има преимущества и недостатъци.
Съответно всеки ползвател си избира автомобил според приоритетите/заделената сума/наличие на пазара и т.н....
Aaaaa чакай малко ! Голф 5/6 е по скъп от Аурис-а. Моля моля. Един клас са.За частите не мога да коментирам но не мисля че ще има фрапантна разлика !

Публикувано на: 09 Апр 2009 12:54
от diver
slowtraveler написа:Всички ли в този форум са карали единствено Тойота и никакъв друг автомобил?!?!о...
Точно, че сме карали и други и по един или друг начин сме стигнали до тойота....

Публикувано на: 09 Апр 2009 14:08
от slowtraveler
Ами поне личните наблюдения са, че има доста сериозна разлика в цените на частите (а рядко някой може да си позволи да си купи нова кола и да не мисли за цената/достъпността на частите)...
Вярно е, че това е постигнато с цената на някои рискови/турски/незнайни производители, но избора на части е много по-голям (сигурно щото се чупят по-често)...

Но не е това въпроса - дайвъре, от поста ти изглежда, че единствено почитателите на тойота могат да пуснат тук една обикновена любезна покана....
И какво - ще отидеш и ще ги убеждаваш, че тойота е най-добрата, най-бързата, най-евтината кола, докато хората си се радват на количките?!?!?!
Или докато се появи някой с някое невзрачно 'пипнато' опелче и ти накъса шортаките biggrin.gif
Нещо колегиалността остава на заден план пред 'светлината/заслепяването' от марката unsure.gif

Мен би ми било интересно да отида на една такава сбирка, така, както ми бе интересно на японската сбирка...
Винаги можеш да почерпиш идея от някое интересно техническо решение независимо от марката (например вградения нагревател в ключалката или автоматичното превключване на светлините на БМВ)...