Страница 3 от 3

Публикувано на: 16 Сеп 2008 00:35
от Nedkow
antoanto написа:За дизелите на фолксваген се носят легенди 2,0 - 140кс, че горят или губят масло, колко е вярно нямам представа. Едно е сигурно новите собственици на дизели, повечето бивши собственици на бензинови автомобили впечатлени от добрите динамични характеристики на новите дизели, обикновенно ги карат като бензинки. След като изчерпахме темата с маслото, истината е че и старите и новите дизели при натоварен режим на работа да не кажа душмански губят масло. Не напразно производителя в нашия случай тойота се е презастраховал като е вписал проверка преди всяко зареждане, което ще рече че изразходвайки един резервоар на пълна газ по магистрала със сигурност ще има нужда от доливане. Това е, дизелите не са съвършени, утеха е че вече не пукат глави biggrin.gif
Туран 2.0 140 к.с. който карам в момента Добрич-София-Добрич+ ~1000km. 0.5л. масло :thumbsup:
Скорост до 190 защото неиска повече laugh.gif

Публикувано на: 16 Сеп 2008 01:25
от jim_beam
бах ма..у добре сме си ние с тойотите tooth.gif :weedman: :toothy4:

Публикувано на: 16 Сеп 2008 08:35
от Kiki
antoanto написа:Да икономични са и главно не се умарят от климатика, багажа и пътниците по време на пътуването. :thumbsup:
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 16 Сеп 2008 08:38
от Kiki
Nedkow написа:[
Туран 2.0 140 к.с. който карам в момента Добрич-София-Добрич+ ~1000km. 0.5л. масло :thumbsup:
Скорост до 190 защото неиска повече laugh.gif
Все едно още пет литра гориво-по цена! ohmy.gif

Публикувано на: 17 Сеп 2008 09:30
от vasilev
ohmy.gif Звучи утешително;-))))) :thumbsup:

Публикувано на: 18 Сеп 2008 01:05
от Nedkow
На мен ми звучи, че има нещо гнило и или китайско във всичките нови автомобили wink.gif