Страница 3 от 131

Публикувано на: 12 Ное 2010 23:13
от nowyaris
Всдяка умна жена би предпочела ръчната скоростна кутия-лоста ти е винаги в ръката,кутията е малко под лоста,винаги може да си сменяш на воля предавките и най важното никога не се чупи/само омеква/.Моята ще излезе голям тарикат-направо на ръчна с кожен лост и никелирана дръжка/глава/.Каза че не иска и да чуе за автомат.

Публикувано на: 12 Ное 2010 23:36
от zi_zi_top
Bass_Man написа:Докторе нещо много започна да се превъзнасяш с тия Опели . :whistle:
Да ти кажа честно, днес гледах новата Астра и ми останаха очите в нея. Пипнали са я отвсякъде!
Иначе сега гледах форума на Опел. Не съм прав за EasyTronic-а, и те имат много проблеми.

Публикувано на: 12 Ное 2010 23:41
от desSs
nowyaris написа:Каза че не иска и да чуе за автомат.
те всички, дето не са се качвали на автомат тъй разправят

Публикувано на: 13 Ное 2010 09:04
от slowtraveler
Десс, няма как да ти върнат старите части при гаранционен ремонт - те са си собственост на сервиза и навярно ще ги върнат към производителя.

А относно автоматите - абе има автомати и автомати....
Част от тях са прекалено мислещи за моя вкус и не са достатъчно адаптивни за моя стил на каране...
Искам когато реша да юркам колата - тя да отговаря подобаващо, а не да започне на мисли дали да превключи или не.. Или пък да превключи в неподходящ момент.

За опела - Корсичка с ММТ засега не прави проблеми (6г/около 40х.км).
Но там също има известни дразнещи факти:
При рязко подаване на газ при тръгване, ако превъртят гумите кутията решава да превключи веднага на втора. А мощността не стига, и колата обикновено в критичния момент забива нос ...
И друго - не иска да включи на скорост ако оборотите не са съвсем ниски. Например: чукнал си газта, и след 5-6 секунди решаваш да включиш на скорост. Е да, ама оборотите са около 950, а не например 800, колкото си е решил компютъра. И в тоя момент дисплея започва да мига.
Нищо не пищи, или поне не се чува от какафонията от клаксоните, която чуваш в този момент laugh.gif
Много конфузна ситуация, която ми се случи на едно натоварено варненско кръстовище laugh.gif

Публикувано на: 13 Ное 2010 09:05
от miLen4o
desSs написа:
nowyaris написа:Каза че не иска и да чуе за автомат.
те всички, дето не са се качвали на автомат тъй разправят
Те така разпряват и за десния волан,ама като е някоя Супра и....... wink.gif

Публикувано на: 13 Ное 2010 09:57
от Scott
miLen4o написа: ... така разпряват и за десния волан,ама като е някоя Супра и...
... или някой 'тънък' бус ... biggrin.gif

Публикувано на: 13 Ное 2010 10:32
от didak
И МТ на Яриса са леко дразнещи за някои и изискват по-специални навици ..., но поне не са чупливи.

Публикувано на: 13 Ное 2010 10:41
от didak
slowtraveler написа:Десс, няма как да ти върнат старите части при гаранционен ремонт - те са си собственост на сервиза и навярно ще ги върнат към производителя.
Може и да си прав.
Като се замисля - всичко което са сменяли по личната и служебната /докато беше в гаранция/ е било консуматив.
И съотвтно всеки път оставят старите в кашона на новите /накладки например/.

Публикувано на: 13 Ное 2010 11:15
от didak
zi_zi_top написа: Да ти кажа честно, днес гледах новата Астра и ми останаха очите в нея. Пипнали са я отвсякъде!
А какво мислиш за ергономичността?
За достъпа до багажното пространство и видимостта назад например.

ИзображениеИзображение

Изображение
Изображение

Новата Корса, макар и с по-големи габарити не създава същото впечатление и отвътре.
Корса С за мен е еталон за този клас.

Публикувано на: 13 Ное 2010 12:20
от Scott
didak написа:....Корса С за мен е еталон...
Дидак, намали снимките на еталона, че ми се изчака чакането да ги видя biggrin.gif

Публикувано на: 13 Ное 2010 14:34
от Uncle Dido
Функционалността - жертва в името на дизайна....

Публикувано на: 13 Ное 2010 21:11
от gicho
Какво може да каже човек - тойота вървят надолу и нЕма край...
Някой учудва ли се още на манафските им номера да не правят recall за да спестят пари? Да се чуди човек как техните мизерии още не са се превърнали във фоклор по автомобилните форуми ...
За алфа (фиат) работата е ясна - маслената помпа на хидравликата на selespeed-a се прави в Казанлък, ама тая тойотска ММТ на кого е дело? Аисин-ска ли е или е outsource-ната на някой друг?
Туй да не е "страхотната" идея да се сложи нормална кутия и съединител, и те да се управляват от електроника + хидравлика? Те това е мъртво родена концепция!

То че следващата няма да е тойота, ясно, ама защо тия простотии продължават? В нормалните страни можеш да ги надупиш ако се докаже, че дефекта е предпоставен от изработката, дори да се случи извън гаранция?

А пасувах на един огън Еспейс щото 2.2 ДЦИ били дървета ... на 60000 (мили) заминавала турбината, и то ако не се подмени някакво клапанче, и то май става само ако маслото се сменя по удължените предписания на рено (толкова рядко, май 30000км)...

Публикувано на: 13 Ное 2010 23:02
от Bass_Man
Гичо баце я ме светни кой от автомобилните производители върви нагоре ? Или ако искаш ме светни кой производител на каквото и да било върви нагоре ? Тука 2-ма/3-ма оревахте орталъка ами продавайте ги тези кошници и ходете да ревете после по другите форуми . То на калпавата ракета облаците и пречат . Купете си по един LC 200 и няма да имате ни проблеми с автомата ни проблеми с турбините ни с маховиците . Е да трябва да имате около 160 000лв за покупката и след това по 20 000лв на година за поддръжка , данъци и застраховки . Но понеже явно не можете да си го позволите ви остава варианта да минете на еталона Корса Ц нов внос .

Просто в един момент , като се повтарят едни и същи глупости малко стават досадни . Никой не ви е виновен , че купувате дръгели !

Публикувано на: 13 Ное 2010 23:21
от Scott
Bass_Man написа:... Е да трябва да имате около 160 000лв за покупката и след това по 20 000лв на година за поддръжка...
Бас, хората дето ги имат тези пари не пишат по форуми, тъй че надали ще разберем имат ли нямат ли проблеми Крузърите tongue.gif

Публикувано на: 13 Ное 2010 23:29
от Bass_Man
Глупости то никой освен Тойота няма проблеми , за това на всякъде има само Тойота форуми .