Страница 3 от 9

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 10 Ное 2023 17:51
от emskia
Аз да ви питам, на колко бара си държите налягането в гумите ? На вратата и в упътването, пише различно.
Също така от къде мога да си взема хубави и точни дамаски, за седалките ?

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 11 Ное 2023 21:27
от mapamop
Има три налягания на колонката - ежедневно с 1-2 възрастни и без багаж, до четирима възрастни с малко багаж и четирима възрастни с максимално допустимия товар/багаж като тегло.
На Авенсис Т25 са съответно по спомен 2.2/2.4/2.6 и на четирите колела. На този автомобил може да са другите, но вероятно и там има фигурките нарисувани на стикера.
Вероятно е да пише и предписаните налягания в TFM, който рядко някой го преравя целия.

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 14 Ное 2023 12:56
от emskia
Точно затова питам, реално който я кара, с какво налагане на гумите я държи. На колонката пише до 160км/ч, 2.5.

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 22 Ное 2023 14:03
от FearSoft
Според компютъра на колата, предните са 2.2, а задните - 2.1. Така е от завода и засега е ок.
И тъй като бях споменал в началото, че търся начин да си зануля Total Average разхода - е, открих го! Ако за някого е интересно, става от мултимедията - Vehicle -> Trip Information -> History -> Update. Старият разход остава в историята.
И нещо интересно (поне за мен) ми се случи вчера. Тръгнах да се престроявам, ама дали защото бях без мигач, колата си ме върна в платното сама :D Сигурно за повечето тук това е нещо нормално и известно, но за мен, като все още обучаващ се, ми се стори, че съм завладян от изкуствения интелект tooth.gif

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 22 Ное 2023 14:43
от WoLF
Трябва да е било много странно усещането колата да прави противно на исканото от теб tooth.gif

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 22 Ное 2023 14:52
от FearSoft
Да, леко стресиращо беше :D Най-вече, защото не знаеш и не го очакваш. Следващия път няма да е така, ама като за сефте...

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 22 Ное 2023 18:01
от max-2
Абе тя се връща, ама ако си тъп и упорит не се връща, а си завива в другата лента. :cheers:

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 22 Ное 2023 22:20
от Mcl
А ако се изключи и асистента за това ,можеш да си правиш каквото си искаш.

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 23 Ное 2023 09:18
от venciru
FearSoft написа: 22 Ное 2023 14:03 ама дали защото бях без мигач,
Сам си стигнал до правилния извод :D

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 23 Ное 2023 12:10
от itzoa
По-кофти е като тръгнеш да заобикаляш (без мигач) дупка/пешеходец по пътя/велосипедист и колата започне да те бута към тях. Почти винаги като тръгна го изключвам. Пускам го само на дълго каране / магистрала заедно с круиз-контрола.

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 23 Ное 2023 12:14
от mapamop
itzoa написа: 23 Ное 2023 12:10 като тръгнеш да заобикаляш дупка/пешеходец по пътя/велосипедист и колата започне да те бута към тях
Това не те освобождава от задължението да предупредиш съседа по лента, че поне ще му "свиеш" достъпа до неговата си лента. Не виждам проблем в поведението на системата, предвид че всяко престрояване, дори и малко трябва да е със "предизвестие".

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 23 Ное 2023 12:19
от itzoa
Тук в нашето село нямаме съседи по ленти почти никъде. За сметка на това постоянно има нещо за заобикаляне по тесните улички. Обикновено предупреждавам, но в повечето случаи означава постоянно да карам на мигач :) А и не винаги е изпълнимо ако рязко забележиш дупка и докато подам мигач обикновено съм кривнал (ако няма някой насреща, ако има - псувам докато минавам през нея) ;)

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 23 Ное 2023 12:27
от WoLF
Аз често правя резки маневри не по свое желание... Интересно ми е колко пъти ще я псувам системата tooth.gif

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 23 Ное 2023 14:43
от emskia
FearSoft написа: 22 Ное 2023 14:03 Според компютъра на колата, предните са 2.2, а задните - 2.1. Така е от завода и засега е ок.
И тъй като бях споменал в началото, че търся начин да си зануля Total Average разхода - е, открих го! Ако за някого е интересно, става от мултимедията - Vehicle -> Trip Information -> History -> Update. Старият разход остава в историята.
И нещо интересно (поне за мен) ми се случи вчера. Тръгнах да се престроявам, ама дали защото бях без мигач, колата си ме върна в платното сама :D Сигурно за повечето тук това е нещо нормално и известно, но за мен, като все още обучаващ се, ми се стори, че съм завладян от изкуствения интелект tooth.gif
Вкарай им малко въздух!

Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености

Публикувано на: 25 Ное 2023 20:28
от cerber
Здравейте, пиша първи впечетления от новия автомобил от 300 км за два дни.
Качих се директно от старата дизелова Корола 2017 година, новата е хибрид екзакютив плюс. Доста различна кола спрямо предишната……. Аз съм 1,85 и на тази имам чувството, че съм една идея по нависоко, но седалката не мога да я дам по надолу. Иначе нямам проблем с видимостта и комфорта, екрана на мултимедията е огромен, но не пречи да се вижда всичко, някак само през деня ми е доста ярък, ще видим как е в слънчевото време. Возия и пътно поведение - чувствително по-добре от предишната, въпреки 17-ките, естествено по дупките се усеща ниската гума, но пак казвам тук Тойота са се постарали. Управление - нямам забележки, салон и интериор - много добра, ужасно ми липсва кутията за очила в тавана. Амбиентното осветление е много приятно и дискретно, сравнявам служебния Меган - там нещата са абсолютна цигания!
Жената казва, че на задните седалки и се струва една идея по тясно, багажника вече е организиран по-добре имам на предвид отделението за задната гума. Бутона за отваряне е изместен доста надясно, преди много често по погрешка натисках плафоните за осветление на номера. Задната камера е с много ниска резолюция и на този дисплей изглежда зле, но върши работа. Вече имам парктроник, което е още по-хубаво, но някак ми се струва, че на служебния Меган е по-прецизен, тук при Тойота поне, ако се залисаш колата рязко спира. Подгряването на седалките работи супер, безжичното зарядно също е ок и е измислено кадърно, така че телефона да не изпадне в някой остър завой. e-CVT кутията на мене много ми хареса, изобщо не съм усетил да работи, като тролей. Спрямо EDC на Рено която е подобна на DSG тук при Тойота нещата са на светлинни години. Би било по-добре позицията на бутона D да беше най-долу, като дръпнеш до долу да знаеш, че си на драйв, В-то да бъде предпоследно, така или иначе, ще ползва много рядко. За климатика нямам забележки, някой беше писал, че е шумен и вие, при мен няма такова нещо, копчето за задното обдухване си бачка без проблем, вентилатора не е на еко, настроено е неутрално. От предните би-led фарове очаквах много повече! Даже халогенните фарове на старата Корола ми се струват една идея по-добри или може би не съм свикнал с cut-off ефекта на лупите, дългите също не бият така добре….. времето тия два дни беше мъгливо, може и това да е причина, но сравнявам ледовете на Мегана и на едно BMW и там нещата са безупречни. Мога вече да кажа, че системата за автоматични дълги вече работи добре, не е като на старата отсрещните да ти присветват, щото понякога не се изключва и ги заслепяваш.
Хлопане, тропане или други паразитни шумове в купето няма, единствено се чуват гумите, при премиум марките този дразнещ шум на гумите го няма, но да сме на ясно кой за какво е платил…… Стъргане при натискане на спирачките не съм чул никога!
Хибрида работи уникално, превключването между двата мотора е неусетно и плавно. Ускорението за такъв клас автомобил е прилично и абсолютно приемливо, като цяло цялата система е уникална, нямам нито една забележка в работата и! Карах във всички режими, пробвах и на дълъг път със сериозно настъпване и останах доволен.
Опознавам в момента различните круиз контроли и като цяло управлението и начина на работа ми харесват.
Мултимедията….. хммм тук има много какво да се желае! Първо няма български, второ менютата са някак сухи и недомислени. Примерно радиото е в едната страна и в левия край има някаква дупка….? Навигацията като всички фабрични е меко казано нелепа, още я разучавам все пак де! Видях нещо за интернет радио по менютата, но така и не разбрах как може да се добавят, има DAB, но такова животно в България няма. Има отделно меню за app-ове но май никой не е наясно как се слагат !?Bluetooth, като цяло в началото преди да си го линка с профила работеше ужасно! Докато зацепи, се побъркваше от разкачване и закачане! Андроит ауто е перфектен за съжаление работи само по кабел! Качеството на аудиото спрямо старата ТТ2 е малко по-зле, опитвам се да намеря loudness, но не намирам….? Приложението на Тойота за телефона е супер, пускаш климатика от разстояние, изпраща нотификации, ако си забравил врата и т.н…
Прави ми впечетления, че не всички пътувания ми излизат, защо не е ясно, от време на време на екрана в колата се появяват някакви съобщения за Privacy и трябва да ги махаш!? Има някаква свързаност на навигацията с някаква мрежа на Тойота, но за съжаление не всеки път е закачено и тогава примерно не виждаш трафика в града….?
Направих експеримент и ръчно е закачих към. Wi-Fi, но нищо не се промени. Ще търся менюал да почета повече, ъпдейти засега няма налични!
Digital cockpit-а много ми допада, тук от Тойта са се постарали, разучавам къстъмизациите и се опитвам да направя най-оптималния изглед за мен.
Засега стига толкова, по нататък ще пиша!
Поздрави на всички и да сте щастливи и без аварии с новите коли!