Страница 3 от 3

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 13 Фев 2015 17:03
от TATI
А колегата пуснал темата попита простичко: "Как процедирате на светофар?"
И за отрицателно време две страници за устройството и ремонта на автоматичната скоростна кутия tooth.gif

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 13 Фев 2015 19:24
от slowtraveler
Това е съвсем нормално...
Причината да използваш D или N се таи точно в устройството на механизма...
Едва ли някой би взел под внимание отговор от рода 'оставам на D, или оставам на N' без каквато и да е обосновка и причината за този избор...
Т.е. техническата информация спомага за информиран избор...

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 13 Фев 2015 22:59
от kickata
Airfan написа:Ако имам да чакам повече от 10 секунди минавам на N. В книжката пише да не се държи на D дълго време на спирачка на едно място, тъй като прегрявало маслото.
Хубаво е да се уточни какво значи "дълго време"?

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 14 Фев 2015 00:48
от Airfan
kickata написа:
Airfan написа:Ако имам да чакам повече от 10 секунди минавам на N. В книжката пише да не се държи на D дълго време на спирачка на едно място, тъй като прегрявало маслото.
Хубаво е да се уточни какво значи "дълго време"?
Цитирах дословно, конкретика не са написали.

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 14 Фев 2015 07:38
от Japanese_fever
Дълго време за мен е, ако чакам на ЖП прелез и особено, както тук товарните влакове са с по 200-300 вагона.
Тогава всички минават на Р. Виждам го, защото когато минат след това на D за части от секундата им светват задните светлини, защото преминават през задна скорост. Иначе на световарите никой не минава на Р, даже мисля, че е забранено по правилник.

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 14 Фев 2015 08:29
от slowtraveler
Що се 'втилявате' stupid.gif
Дълго време означава - 'като те домързи да държиш спирачката' - т.е., когато решиш, че няма смисъл да стоиш на D...

И корекция на предното ми мнение... Днес направих експеримент на студена кутия (беше 0С кутията).. Наистина явно облекчава двигателя превключването на N поне при мен - усети се лек опит на двигателя да вдигне обороти и обратно ги върна на празен ход... След минута вече този ефект го нямаше (но и кутията вече е загряла с 3-5 С )...

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 14 Фев 2015 15:02
от kickata
Щото за някой колега 1 минута може да е дълго време, а пък на някоя колежка 15 минути да са и малко... tooth.gif tooth.gif tooth.gif

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 14 Фев 2015 22:00
от nowyaris
kickata написа:Щото за някой колега 1 минута може да е дълго време, а пък на някоя колежка 15 минути да са и малко... tooth.gif tooth.gif tooth.gif
Това беше гадно,колега,много гадно,но и много вярно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Аз на светофара тъй или иначе натискам спирачка и по навик отивам на N.Дали ще си вдигна после крака от спирачния педал зависи от баира,на който е светофара - Залцбург не е най-равния град,а и трафика покрай стария град е ужаен.Сигурно ми е останало навик от ръчната скоростна кутия,не мога да дам разумно техническо обяснение защо го правя,нито дали е правилно или не.Но и Вояджъра,и Туарега са огромни коли и все ме е страх да не тръгне тоз автоматик без да искам и да стане скъп,прескъп панаир после.

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 16 Фев 2015 12:45
от IvoDobrev
Ами честно казано никога на светофар не съм превключвал на N или P. Когато чакам жена ми пред магазина вече си е друга работа :-)

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 18 Фев 2015 15:06
от scorpion
IvoDobrev написа:Ами честно казано никога на светофар не съм превключвал на N или P. Когато чакам жена ми пред магазина вече си е друга работа :-)
Е, там се гаси и двигателя, че даже и вестник се купува .... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 18 Фев 2015 15:09
от TATI
scorpion написа:
IvoDobrev написа:Ами честно казано никога на светофар не съм превключвал на N или P. Когато чакам жена ми пред магазина вече си е друга работа :-)
Е, там се гаси и двигателя, че даже и вестник се купува .... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Че тя много чевръста твойта, щом само с вестник минаваш.
Аз си имам книжки в багажника за такива ситуации.

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 18 Фев 2015 17:07
от Akima
Купете си по един Kindle,че и книжките свършват. biggrin.gif

Моята схема е:
- D със спирачка за сфетофар и изчакване до 30-40 секунди.
- N със спирачка за интервали над 50 секунди и нагоре.

Който е карал във Варна знае,че имаме "светофари" с изчакване над 80 секунди. wacko.gif

Re: N, P или D на CVT на светофара? (Corolla E170)

Публикувано на: 18 Фев 2015 17:41
от memorex
И мойта система е същата и аз съм от Вн.Има обаче един риск минаването на неутрална на светофар , поне при мен се е случвало да забравя да превключа на директна и в този момент ако зад тебе стои някой бързак , като пуснеш спирачката и колата ти не тръгне може да те нахендри.