Страница 3 от 4

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 03 Ное 2014 22:47
от BOz
Цените проверени от колега преди няма и седмица:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=27860&start=26

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 03 Ное 2014 22:52
от nebrejen
Akima написа:Това за кой модел е?
Предполагам за Ауриса гледаш.
Давайте и линкове към тези цитати,че не се разбира.

Нещо не ми се вързва цената - по-скоро това е цената на труда. biggrin.gif wacko.gif

Иначе,сега сериозно,ако това е цената на нова батерия парите са супер - в другата тема се въртяха някакви 4-5-6 хил. лева за Приус.
Всъщност не уточняват за кой модел е.Ето линк към официалния сайт на Тойота Великобритания:http://www.toyota.co.uk/hybrid-faq

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 08:55
от Rudy
BOz написа:Цените проверени от колега преди няма и седмица:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=27860&start=26
Стига вече - това е цената за настоящите модели, друга е цената за старите...
Изображение

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 10:13
от didak
Rudy, както и по-горе е казано - реалната цена е тази която ти предлага "Toyota dealer".
Това, че според Тойота е "extreamly unlikely", клиента въобще не го топли когато е факт, а офертата си е официална доколкото разбирам и е за конкретния модел.
Надеждата е, че друг дилър може да предложи по-добра цена.

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 10:24
от biro
Да питам Аурис хибрид има ли старт/стоп система, тоест гаси ли бензиновия двигател на светофари?

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 13:00
от BOz
Rudy написа:
BOz написа:Цените проверени от колега преди няма и седмица:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=27860&start=26
Стига вече - това е цената за настоящите модели, друга е цената за старите...
Май не четеш ми се струва.
Да ти го кажа директно:
Отиваш в Тойота към днешна дата - да кажем ТМ Ауто.
- Добър ден!
- Добър ден!
- Какво обичате?
- Батерия за П1.
- ОК, цената ѝ е 6612 лв. без ДДС
- Супер. А цената на батерията на П2 и П3 каква е?
- 5100 лв. без ДДС.
- Супер. Благодаря. Лек ден!
- Лек ден.

Какво не разбра от това?
Или викаш П3 вече не влиза в "настоящите модели"?

Да, сетих се.
Изпринтирай си това, което си пуснал, отивай в Тойота, покажи им го и искай отстъпка до написаната цена. tooth.gif
В някакъв измислен свят живеете някои хора в този форум. Аз живея в България. Това са офертите. Не живея в Калифорния, не използвам калифорнийските отстъпки и не мога да се възползвам от рециклиране на батерия в Калифорния за 1000$ с 2 години гаранция, без ограничение на пробега. Ти ако можеш, супер, аз не мога и за това не гледам в паницата на баджанака, а гледам в моята паница, и не обърквам хората.

Сетих се и още нещо.
В Англия ако си минал HHC проверката по време на смяна на маслото (обслужване на автомобила), то гаранцията ти се удължава с 1 година автоматично.
Тук си заплащаш допълнително за въпросната проверка и то не малка сума пари.
Следващия път като отидеш до Тойота да си обслужиш колата, искай да ти направят HHC-то безплатно и безплатно да ти удължат гаранцията на батерията с още една година, ако колата ти е преминала гаранционния срок. И ако откажат, то пусни жалба срещу тях, с основание, че в Англия е така. worthy.gif

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 14:49
от Rudy
BOz написа:Изпринтирай си това, което си пуснал, отивай в Тойота...
Вместо да се правиш на интересен вземи направи разликка между Тойота и ТМАуто!
Пътувам достатъчно често, имам приятели навсякъде и ако цената в българския дилър не ми харесва ще го взема от ОК, Гърция или някъде другаде Както правя с много други неща...

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 16:17
от paco_escobar
Rudy написа:
BOz написа:Изпринтирай си това, което си пуснал, отивай в Тойота...
Вместо да се правиш на интересен вземи направи разликка между Тойота и ТМАуто!
Пътувам достатъчно често, имам приятели навсякъде и ако цената в българския дилър не ми харесва ще го взема от ОК, Гърция или някъде другаде Както правя с много други неща...
Пропуснал си Toyota forever biggrin.gif

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 18:06
от Rudy
paco_escobar написа:
Rudy написа:
BOz написа:Изпринтирай си това, което си пуснал, отивай в Тойота...
Вместо да се правиш на интересен вземи направи разликка между Тойота и ТМАуто!
Пътувам достатъчно често, имам приятели навсякъде и ако цената в българския дилър не ми харесва ще го взема от ОК, Гърция или някъде другаде Както правя с много други неща...
Пропуснал си Toyota forever biggrin.gif
:thumbsup:
Омръзна ми да се пишат цени само от ТМА! На нафтовата печка, на която е сменил половината чарколяци пише цени от алтернативни доставчици, но знам какви са цените в Камор, ВиА или останалите дилъри на бмв.

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 18:38
от nebrejen
biro Още не съм взел колата, но доколкото съм запознат бензиновия мотор го изкл, независимо дали си на светофар или не, стига да имаш заряд в батерията..нека тези които по-разбират да кажат..

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 20:00
от Hursa
Изключва двигателя – като пуснеш педала на газта независимо от скоростта - и започва да регенерира. Ако е леко натиснат педала (на газта) и скоростта е под 70-80 по километраж също ще мине в ел режим и ще изгаси двг. И както е казал колегата, ако има заряд в батерията над минимума (за който е настроена електрониката) и ако двигателя е прогрят (пак над минимума). Плюс на хибрида е и че при потегляне, шофиране и маневриране с малка мощност не пали двигателя (докато не изразходва батерията до споменатия минимум), но това сигурно е известно на питащия, сорри.
При повечето модели(нехибриди), до колкото знам, старт стоп системата сработва или при спрян автомобил или при много ниска скорост, малко преди спиране.
Akima написа:...
И какво доказва това? Със студа капацитета рязко пада, безспорно. Така е с всички химични реакции и независимо дали протичат в литиевойонните или никел-метал-хидридните батерии. И когато батериите се прогреят – а се загряват дори самите те като работят – капацитета им се въстановява (възможността да се зареждат до пълния си капацитет). Е аз не държа батериите си в хладилника, няма и да ги държа във хладилника, ако искам да ползвам заредената батерия. Въпреки това знам, че постоянното прегряване на батериите в лаптопите – независимо дали играеш на него или работиш и батерията се зарежда силно съкращава живота и, както и дълбокото и разреждане, а така също, в по малка степен пълното зареждане. Така че живота на батерията въпреки дадения и срок на годност силно може да се съкрати от тава как се експлоатира. Но това е известно. Виж това, че студа и съкращава живота, на мен не ми е известно. И батерията на хибрида дори замразена до 30 градуса както давате на графиката е съхранила повече от половината си капацитет. И ако с пълният си капацитет изминава до около 2 км със скорост около 50 км, то мисля че „половиният” и капацитет ще стигне за въртене на облекчения двигател на хибрида достатъчно дълго за да го прогрее и да запали все едно е лятото.
Всъщност смятам, че ще остане и достатъчно енергия за да потегли:) За капацитета на хибрида в случая се говори условно, защото електрониката до колкото знам не и позволява да пада под 40% и да зарежда над 90%, а при нормална работа отрязва още по 10% отгоре и отдолу. В аварийни режими(до колкото знам), примерно ако е стоял автомобила със седмици на студа, електрониката ще позволи да запали, ако заряда е паднал и под 40%, но само до определено разреждане. Иначе трябва да се търси помощ от официален представител на тойота.

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 21:26
от nebrejen
Само да вметна, че в Тромсьо, който се намира на 69°40' северна ширина има десетки хибриди, а вече има и отделни бройки на о-в Свалбард, който пък се намира между 74° и 81° северна ширина на 1000км от Северният полюс..

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 22:35
от slowtraveler
nebrejen написа:Само да вметна, че в Тромсьо, който се намира на 69°40' северна ширина има десетки хибриди, а вече има и отделни бройки на о-в Свалбард, който пък се намира между 74° и 81° северна ширина на 1000км от Северният полюс..
Е, Норвегия се 'мие' от топлия Гълфстрийм :whistle:
И климата е доста мек за тези ширини :thumbsup:
Средата на януари в Молде нямаше никакъв шанс да задържи сняг - побелее земята, и след минути е стопило ...
Бе ме учудил сравнително стария, но поддържан автопарк и доста дизели като за тези ширини...

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 04 Ное 2014 22:55
от nebrejen
slowtraveler написа:
nebrejen написа:Само да вметна, че в Тромсьо, който се намира на 69°40' северна ширина има десетки хибриди, а вече има и отделни бройки на о-в Свалбард, който пък се намира между 74° и 81° северна ширина на 1000км от Северният полюс..
Е, Норвегия се 'мие' от топлия Гълфстрийм :whistle:
И климата е доста мек за тези ширини :thumbsup:
Средата на януари в Молде нямаше никакъв шанс да задържи сняг - побелее земята, и след минути е стопило ...
Бе ме учудил сравнително стария, но поддържан автопарк и доста дизели като за тези ширини...
Прав си,но във вътрешността достига -40,-50 така,че..:)))в момента най-студено е гледам "само" -19..:)))

Re: Тойота Аурис Хибрид 2014

Публикувано на: 12 Ное 2014 13:45
от Not_active_user_1
В Русия и Канада също много ги карат Приусите. Явно наистина са ги направили да се карат при всякакви условия и екстремно ниските температури не им влияят толкова много.