Страница 3 от 3

Публикувано на: 03 Юни 2012 15:30
от JapCar
slowtraveler написа:Всеки си го тълкува посвоему. Не бих бил толкова убеден в извода ти, защото:
1. Бензинките преди 2004г вече или са били бракувани ако са били оставени без масло, или са били гаранционно отремонтирани. И в двата случая горенето на масло не е фактор при избора и бензиновия Авенсис няма някакъв по-особен проблем в сравнение със стар автомобил коя да е друга марка
2. Дизелите - никой не ти гарантира, че на 180х.км маховика е създал проблеми и е сменен. Също така никой не ти гарантира, че ако е бил сменен, не е сменен с какъв-да е, колкото за предпродажбена подготовка...
Затова съвета ми е да забравиш съветите ни, и да гледаш конкретното състояние на конкретен автомобил...
Всичко това е вярно, късмет е, но като има избор, защо да не се съобразявам с някои общи положения. А и аз не съм хукнал сега да купувам, предстои по-нататък. (е, преди имаше и мераци за Ауди А4...)В БГ имам предния модел Авенсис със 7A FE.

Публикувано на: 03 Юни 2012 17:11
от Рав 4
При всички случаи е добре да си вземеш Авенсис от по-късните години на модела (ако можеш да си го позволиш разбира се). Спор няма че със сигурност ще е по-изчистен откъм "детските болести" на първите бройки слезли от конвейра. Но когато купуваш кола втора употреба трябва наистина основно да следиш за състоянието на автомобила. И тук колегата slowtraveler е изключително прав, че е възможно демпферният маховик да е сменен "като за продажба" тоест с недемпферен или с втора ръка такъв.. Трудно е да се даде точен съвет а и гаранция при този тип коли няма. Дано съм помогнал все пак :thumbsup:

Публикувано на: 03 Юни 2012 19:19
от JapCar
Рав 4 написа:Трудно е да се даде точен съвет а и гаранция при този тип коли няма.
Разбира се, че е така.
А за маховика- и да е сменен с неоригинален,аз едва ли ще направя разлика и не ми пука, стига да е свестен и да не се налага да го сменям аз, няма да е моя вечно...
Ясно е, че колкото по-нова, по-добре, но аз обикновено купувам 6-8 годишни- оптимална цена/качество.
Все пак "отворете" ме и на фейслифтовете за модела(и разликите).

Публикувано на: 04 Юни 2012 16:04
от dimpex_01
Един реален симптом за наближаваща смяна на съединител е ВТВЪРДЯВАНЕ НА ПЕДАЛА.

Публикувано на: 04 Юни 2012 16:47
от JapCar
dimpex_01 написа:Един реален симптом за наближаваща смяна на съединител е ВТВЪРДЯВАНЕ НА ПЕДАЛА.
Това добре, но ако имаш верен критерии, т.е. ако си карал тази кола можеш да направиш разлика...(или поне същия модел). Аз със сигурност съм загубил критерия, защото напоследък карам автоматик.

И все пак кажете кога са фейслифтовете след 2002г. до днес и още за автоматиците-имат ли и бензин и дизел?

Публикувано на: 04 Юни 2012 18:01
от iovkito
На модела Avensis t25 фейслифта е от 2006 до 2008 година. Автоматик има на бензиновите . Различава се по различните брони , фарове , стопове , халогени и вградените мигачи в огледалата за обратно виждане. Разлики с по-стария няма съществени. Дизеловият двигател , който е 2,0 е вече с мощност 126 конски сили , а не 116 . Екстрите също са почти същите , озвучителната уредба на фейслифта чете и мп3 файлове. За друго не се сещам , колегите да добавят нещо.