Страница 3 от 3
Публикувано на: 11 Апр 2012 15:06
от Not_active_user_1
Проблемът е оправен от човек разбиращ от Тойоти, както споделя колегата пуснал темата. Така, че щом го е оправил, по всяка вероятност е казал какъв точно е бил проблема, от какво се е получил и как го е елиминирал.
А въздуха в охладителната система може от крива глава да се получи, избила гарнитура, водна помпа и неправилно обезвъздушаване при смяна на охладителната течност. При колегата се надявам да е било последното.

Публикувано на: 12 Апр 2012 11:41
от dimitur70
Здравейте,
не бях влизал отдавна,за което се извинявам.Така,Приуса е на 200 000 хил км.Италиански е и не е в гаранция тук в Бг.Проблема пак се появи след като тръгнах за Бургас.На входа на града пак ми светна VSC-то и !.Започнах да я карам бавничко и лампите угаснаха.Дава ми грешка слаб волтаж,охлаждане на инвертора,слаб акумулатор.
Публикувано на: 12 Апр 2012 13:11
от Scott
dimitur70 написа:...Дава ми грешка слаб волтаж,охлаждане на инвертора,слаб акумулатор.
Провери си 12V акумулатор. С течение на времето капацитета му пада и не може да осигури достатъчно ток за помпата охлаждаща инвертора в режим на покой или когато ДВГ не работи.
Публикувано на: 12 Апр 2012 13:14
от dimitur70
prius 3 написа:Колега dimitur70, значи не е имало никакъв проблем с охладителната система, а просто е трябвало да бъде обезвъздушена. „Жалко“(в кръга на шегата), че не е имало проблем, за да могат тук някой хора да получат множествен оргазъм и да „докажат“, че видите ли Приус нищо не става. laugh.gif
Интересно ми е как и от какво се е появил този въздух? Би ли споделил!
Хахахаа,да получават някои хора множествения оргазъм.Имам проблем но ще си я оправя колата и ще си я карам с кеф.С много голям кеф.Въздуха сигурно е италиански,не се знае какво са правили Жабчовците.

Публикувано на: 12 Апр 2012 18:45
от петър
Най-верочтно е 12 волтовата батерия,акумулатора намира се в багажника в дясно,в Щатите масово поръчват Оптима.Размера е много специфичен и сътветно цената тук незнам как ще бъде.
Публикувано на: 22 Апр 2012 17:32
от jim_beam
възможно е да е за смяна тоя акумулатор,който е твърде ниско дименсиониран,обаче това не обяснява липсата на антифриз.и аз мисля,че някой бай х.й е сменил я антифриза,водната помпа или термостата,без да направи процедурата по обезвъздушаването.нямам си представа,дали или как точно би трябвало да стане...
водните помпи при тойота са доста съмнителен консуматив и би трябвало редовно да се проверяват за теч!макар че моята над 110к вече няма грешка,да чукна на дърво!

барем да замерят един акумулатор би трябвало да могат тия специалисти за 90лв...

Публикувано на: 24 Апр 2012 11:00
от dimitur70
А ве добре че не го замериха,че щяха да ми вземат поне 300 лв после

Публикувано на: 25 Май 2012 11:59
от dimitur70
Аз да ви се похваля,смених водната помпа на електромотора,проблем няма вече.Много съм доволен.