Страница 3 от 13

Публикувано на: 11 Сеп 2006 22:08
от K-A-N-U
blueSKYLINE написа:Chestito da vi e Nacisti. Ili po skoro Ex-Nacisti, now known as: Kamikadzeta!

EHEHEHEHHHHH laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Milen4e kefi me kakvo 4uvstvo za humor ima6...Ex-Nacisti....how about NEVER

Публикувано на: 11 Сеп 2006 22:28
от V35GTR
^mda .. golem udar napravihte sus tova subi! Az veche vi go chestitih oficialno, ama i tuak da se otbeleja.... ta chestito i bezavariino karane! :thumbsup:

Публикувано на: 11 Сеп 2006 23:23
от agent dust
в каквото и състояние да е колата цената е суперизгодна - поне тука в Бг са много по-скъпи. наистина в УСА има много части за скуби и са доста евтини. понеже не знам какви подобрения има колата(ако е сток само с рали модификации) - само съединителя е слабичък, останалото държи на 300кс. а и спортен EXEDY не е кой знае колко скъп - при него специално е хубавото че става и за нормално каране, нищо че е керамичен, има някакви специални демпфери. колата по принцип е с фабрични understeer настройки(ако не са ги пипали), ако се смени задната стабилизираща щанга с малко по-дебела и се пипне малко геометрията на предницата(фабрично може да се дава до към 2.5 градуса негативен камбър) - става звяр за автокрос. ако обаче е с ралиджийско окачване - то е меко за асвалт и ще има проблеми. ама с тази цена сте ударили джакпота :)

Публикувано на: 12 Сеп 2006 09:47
от cj
Ей, момчета, ЧЕСТИТО и от мен! smile.gif Като чета цялата история направо сте си заслужили и колата и цената. wink.gif Айде безаварийно каране и да си се радвате взаимно! biggrin.gif

Публикувано на: 13 Сеп 2006 02:43
от KORD
Vse oshte palni 100 % nacisti

Публикувано на: 13 Сеп 2006 03:06
от del_sol_fen
maggkrabar, abe suspensiona opredeleno ne e MEK !!! prosto e kato masa kato go natisnesh. ne murda. mnooo e tvurd. a za drugite ti preporuki, zvuchat mnogo sublazniavashto, kanu i kord da ne se oslushvat :)

Публикувано на: 13 Сеп 2006 06:01
от Japanese_fever
maggkrabar написа:ако обаче е с ралиджийско окачване - то е меко за асвалт и ще има проблеми. ама с тази цена сте ударили джакпота :)
4e to zavisi kude e karana kolata. Ima ralita na makadam, na prust, na pqsuk i na asfalt su6to. Tiq raznovidnosti gi ima vuv WRC. No predpolagam, 4e tuka e karana ili na asfalt ili na prust. Ako e karana na asfalt bi trqbvalo da e tvurdo, ako e karana iz gorite 6te e dosta po meko.

Публикувано на: 13 Сеп 2006 08:06
от LordDigital
del_sol_fen написа:maggkrabar, abe suspensiona opredeleno ne e MEK !!! prosto e kato masa kato go natisnesh. ne murda. mnooo e tvurd. a za drugite ti preporuki, zvuchat mnogo sublazniavashto, kanu i kord da ne se oslushvat :)
Mmm kolata si ima CoilOvers ,верно не са навъртени наи-надолу ма са поне на половината. Определено пружинките са бая твърди ,тва Фуджи по пътищата подскача като Неонката на Жив... лощото е ,че CoilOvers изглеждат да са яко разждясали и маи нема да може да се въртят....

Публикувано на: 13 Сеп 2006 11:05
от ALTEZZA
coilover-ite opredeleno ne sa mnogo svaleni. pak i sadeiki po djantite, po skoro si e za prast. a maggkrabar kato kazva che za prast okachvaneto e meko, niama predvid che e meko kat na Cadillac, ami che e po-meko ot tova za asfalt.

Публикувано на: 13 Сеп 2006 16:50
от ugabuga
LordDigital написа:
del_sol_fen написа:maggkrabar, abe suspensiona opredeleno ne e MEK !!! prosto e kato masa kato go natisnesh. ne murda. mnooo e tvurd. a za drugite ti preporuki, zvuchat mnogo sublazniavashto, kanu i kord da ne se oslushvat :)
Mmm kolata si ima CoilOvers ,верно не са навъртени наи-надолу ма са поне на половината. Определено пружинките са бая твърди ,тва Фуджи по пътищата подскача като Неонката на Жив... лощото е ,че CoilOvers изглеждат да са яко разждясали и маи нема да може да се въртят....
shte se vartiat te :) WD40 chudesa pravi. puk ima i po dobri chrobi ot WD40 daje

Публикувано на: 13 Сеп 2006 20:52
от ALTEZZA
a, shte se zavartiat, kade shte hodiat. vaprosa samo e kolko shte triabva da im se pomoliat predi tova

Публикувано на: 04 Яну 2007 01:05
от PAKETA_1
Лорде, виж това - аре да правим конкуренция на Нацистите - само 10 хилки...направо без пари :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

1988 Celica All Trac Rally car
Posted by: acylon
Price: 10,000
City: Troutdale
State: Oregon
Postal code: 97060
Country: usa
Phone Number: 503-780-3303
Street Legal: Yes
Cage Installed: Yes
Race Ready: No
Log Book: Yes
Car Class: Open

Description:
This is a really nice Rally All Trac. Clean title in hand. I bought this car in 1992 as a street car with about 80,000 miles and built it up for rally. It has never been rolled nor had major body damage. I have had a lot of success with this car in SCCA Club Rally, even on a small budget. It has done around 15 rallies. It has about 97,500 miles on it now, and I drove it to work for a while. Garaged all but one year during the last 14yrs. less than 1000 miles on race built engine. Car is running about 300whp in current tune at 17psi, has made 357whp with bigger cams at 17psi. Max boost engine has seen is 18psi. Comes with custom shaped removable 32mm restrictor. Fully programmable engine computer. Car weighs aprox 3050lbs wet. Best E.T. at drags 12.69 1/4mile.

For some cool pics and info on this car and my rallies:
http://www.pregrid.com/acylon/

Specifics:
Turbo: KO Racing’s Street Brawler Garrett T3T4 48trim
Hydra Nemisis aftermarket ECU
Engine, tranny & intake all ST185
JE 8.5:1CR Forged Pistons
JE total seal rings
Eagle H beam rods
HKS Stopper Metal head gasket 1mm
ARP head studs
Ferrea valve springs and retainers
1zz Cam bucket conversion
Gen 3 camshafts
Rotating assembly balanced to >1/2 gram
K&N Cone filter
Strait intake
Tvis removed
Port matched head & manifolds
HKS racing blow off valve
ST205 W/A intercooler w/ VW Passot radiator
Jabsco centri puppy 20gal/min IC pump
Unorthodox Racing underdrive pulley
Tial waste gate
Findaza lightweight flywheel
Ball and spring manual boost control
Billet fuel rail
Aeroquip Adjustable fuel pressure regulator
Walbro 255 fuel pump
3" exhaust turbo back, No muffler
3" racing catalytic converter (removable)
Billet fuel filter w/ -6AN lines
C.A.P. pressure plate with 6 puck ACT disk
880cc injectors
6 point roll cage by RRacefab
Metal Frictions brake pads (never fade, ever!)
Electric vacuum boost pump
5 Aluminum OZ Rally wheels with good rally tires
Solid mounted rear end
Posi rear end
MOMO racing seats (size: driver small, co driver medium)
MOMO adjustable seat slider for driver
MOMO steering wheel
Custom valved Bilstien inserts
Eibach coil over springs
Battery relocated to rear
Brass shift bushings
Autometer fuel, oil, and boost gauges
Westach EGT gauge
Autometer oil & water temp warning pro lite
AC removed
1988 WRC paint scheme
JIC fully adjustable strut tops
Whiteline front suspension mod
1/2inch plastic skid plate (front)
Terra Trip 303
Terra com intercom
Brake and fuel lines relocated to interior
Rear brake adjustable proportioning valve
Master electric kill switch in drivers reach
Included extras:
Light bar with 4 lights, 4 Stock valved bilstien inserts (had one rally), 3 pair of different spring rate springs, extra set of new metal friction brake pads ($300 value).
Dosen’t come with shift knob.

$10,000

Seat belts are expired.
Tags are expired, it would have passed emissions but it was to loud , 101bd instead of 95db, so it needs to have a muffler installed if you live in a DEQ clean air area.

Публикувано на: 04 Яну 2007 01:28
от Japanese_fever
To hubavo, ama koj 6e kara, koj 6e sponsorira? :whistle:

Ina4e Lorda da ne se zamislq, ami da prodava Suparata i da vzima real rally car, 4e prolet ide! biggrin.gif tongue.gif

Публикувано на: 04 Яну 2007 02:07
от LordDigital
Яко да e*e ,напълно подготвена. Вероятно требат едно колани и са хомогенезира...

Навитак съм ,ма точно сега не мога - и ти не можеш ,тез пусти $$$ ,а Васето още не е насотрил лопатите да почваме тунела към банката...

Публикувано на: 04 Яну 2007 15:53
от Celica
ЕХАААААААААААА
аз може ли да съм навигатор??? поне ша помогна с квото мога biggrin.gif