Страница 3 от 5
Публикувано на: 10 Авг 2011 20:10
от martist
Имам отскоро 1.4 ввти и смело мога да кажа, че няма да сгрешиш. Помисли върху няколко неща:
1. Нисък данък - около 30-40лв за 1.4 вместо над 100 за 1.6
2. 1.4 гори наистина учудващо малко в София ( лично на мен де...то си зависи от крачето )
3. Бензиновите двигатели са с ангренажни вериги вместо ремъци при дизелите. Естествено дизелът е по-икономичен дори и от 1.4, но...и аз не съм фен
4. Ще се състезаваш ли с колата или ще караш нормално... Към момента 1.4 ми задоволява всички нужди. Било ускорение; наклон; натоварена...движи си добре. Естествено 1.6 и 1.8 са по-пъргави, но за сметка на разход и висок данък.
Публикувано на: 10 Авг 2011 20:20
от skaliente
martist написа:Имам отскоро 1.4 ввти и смело мога да кажа, че няма да сгрешиш. Помисли върху няколко неща:
1. Нисък данък - около 30-40лв за 1.4 вместо над 100 за 1.6
2. 1.4 гори наистина учудващо малко в София ( лично на мен де...то си зависи от крачето )
3. Бензиновите двигатели са с ангренажни вериги вместо ремъци при дизелите. Естествено дизелът е по-икономичен дори и от 1.4, но...и аз не съм фен
4. Ще се състезаваш ли с колата или ще караш нормално... Към момента 1.4 ми задоволява всички нужди. Било ускорение; наклон; натоварена...движи си добре. Естествено 1.6 и 1.8 са по-пъргави, но за сметка на разход и висок данък.
Твоята коя година е ?
Публикувано на: 10 Авг 2011 22:28
от martist
2001 - kombi
Публикувано на: 10 Авг 2011 22:50
от Bass_Man
На 1,4 само може да му се раздрънкат колекторите но се оправя сравнително лесно и евтино .
Публикувано на: 25 Авг 2011 11:50
от skaliente
В крайна сметка започнах пак да се заглеждам по Митсу за това какво ще кажете ?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Много ама наистина много ми харесва

Ще заделя и някой лев за ГИ и мисля, че ще е ОК

Мнения ?
Публикувано на: 25 Авг 2011 17:26
от LEXUS
under_grounda написа:И аз на скоро гледах, имах избор много запазена 1.4 и не толкова 1.6 и избрах 1.6. 1.4 определено са доста по слабички и на един дълъг път примерно по баир нагоре ще изпиташ доста по големи затруднения.
Никакви затруднения не изпитва на баир. От София до морето 5-та не я махам и в баирите си тегли. Все пак 100 коня са почти идеални за това купе. Безспорно 1.6 е по-бърза и пъргава, но сравнена с тази 1.4. Всравнение с немските 1.4 и 1.6 тойотовия 1.4 е по-бърз.
Публикувано на: 25 Авг 2011 17:40
от skaliente
LEXUS написа:under_grounda написа:И аз на скоро гледах, имах избор много запазена 1.4 и не толкова 1.6 и избрах 1.6. 1.4 определено са доста по слабички и на един дълъг път примерно по баир нагоре ще изпиташ доста по големи затруднения.
Никакви затруднения не изпитва на баир. От София до морето 5-та не я махам и в баирите си тегли. Все пак 100 коня са почти идеални за това купе. Безспорно 1.6 е по-бърза и пъргава, но сравнена с тази 1.4. Всравнение с немските 1.4 и 1.6 тойотовия 1.4 е по-бърз.
Със сигурност, изобщо не виждам място за сравнение между японски автомобил и немски кокошарник.

Покупка на Корола?!
Публикувано на: 11 Окт 2011 13:50
от paco_vet
Здравейте,колеги!Решил съм да закупя Тойота Корола 1,6 110к.с. хечбек 5 с врати,до 2000г.Прочетох във форума че са доста сполучлив модел, а аз по начало си харесвам японските автомобили.Аз съм в Пловдив и тук ми попаднаха няколко обяви,ще ви пратя линк да им хвърлите едно око, а на пловдивските колеги ще съм много благодарен ако някой дойде с мен на оглед.Предпочитам по възможност да закарам колата преди покупка на сервиз да я закачат на компютър и да прегледат окачването-все пак не всичко се вижда
Благодарен съм за всякакви съвети и мнения,както и за самото обслужване,сервизи, закупуване на части-за Пловдив
http://www.cars.bg/u450280
http://www.cars.bg/u265017
http://www.cars.bg/u465069
На първата обява е посочено че колата е 90 к.с.,но май наяма такава модификация на 1.6 двигател.
Пожелавам на всички безопасно и безаварийно шофиране!
Публикувано на: 11 Окт 2011 14:13
от LEXUS
Това е прекрасен автомобил Тази моделна генерация ми е любима! Шокира ме колко са им паднали цените

направо се ококорих! Нямат слабо место тези коли. Внимавай само,че много им връщат километрите. Предпочитай внос от Германия. Сервизната книжка е добро нещо. На мен черната ми се видя много запазена, но ти ще трябва да ги оглеждаш . Браво за избора.

Публикувано на: 11 Окт 2011 17:52
от nikdel
Малий какви са тия цени!Само преди два месеца взех такава,но 1,3л за 4200.Въпреки това не съжалявам за избора.Успех с покупката!
Публикувано на: 13 Окт 2011 22:51
от jim_beam
явно са много здрави,тук един арабин,който ги изнася за северна африка е напълнил цял двор с такива.направо щях да падна,тоя е изкупил всички тойоти в областта,поне 20-30 броя са-корола,карина и някой друг авенсис.за 1000/1500 има направо перфектни.
ps:пак да кажа за митсубиши-не ги бива,не са на ниво!
Публикувано на: 14 Окт 2011 00:42
от ivo_g
Koлега, това е GDI/бензинов двигател с директно впръскване/ и НЕ подлежи на газифициране.
Публикувано на: 13 Ное 2011 09:04
от skaliente
ivo_g написа:
Koлега, това е GDI/бензинов двигател с директно впръскване/ и НЕ подлежи на газифициране.
Абсолютно навсякъде така се говори, но имам наблюдение над 3 gdi - ки газифицирани от един и същ майстор в Смолян, и всичко е 6 ;) Все пак няма невъзможни неща ;)
Публикувано на: 13 Ное 2011 11:18
от under_grounda
Честно казано бих ти препоръчал 1.6 ако имаш избор. Като цяло и 1.4 е добра, но ако катериш всеки ден баир с 1.6 ще изпитваш много повече удоволствие, докато 1.4 трябва малко или много повече да я натоварваш. За италиански от наблюденията ми прехвалените немски коли не забелязах да са по добри от италианските честно казано. Въпросът е да няма крещящти сведения че е зле и да се набуташ. В германия примерно на аутобана всеки като кара с 190-200 как мислиш след 150 000км е двигателя?
Публикувано на: 13 Ное 2011 11:52
от zi_zi_top
Ако става въпрос за катерене на баири - с 2,0 D4-D е най-голямо удоволствието. Все едно се спускаш надолу...
