Слоу ,това е така , но са малко тези потребители които са се въртели по колелото и като са стигнали до Тойота са продължили с въртележката.slowtraveler написа:Като не ни кефи - отиваме на друга марка... И така кръга се върти, докато се върнем отново на първата....
Затова и ме учудват сектантски изказвания за която и да е марка...
Винаги има по-добра марка/модел по конкретен параметър...
И какво от това?
Сядаш в даден модел/марка, и или ти харесва или не...
Ако ти хареса и имаш възможност - мяташ се на него и го въртиш докато не ти омръзне (дали да му правиш ремонти, или чисто морално - няма значение)...
И така - към следващата марка/модел...
Странно дори абсурдно
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Хм, като се изключа аз, на момента се сещам за поне 3 познати, които продължиха нататък по кръга (Корола->МБ, ЛендКрузър->Акура MDX, Ярис-> Мазда2). Причините за избора са различни и не ми се коментира кое е било правилно решение и кое - не.
Това, което са показали в клипчето си е вярно (имайки предвид, че тази корола е почти еднаква с първия Авенсис)....
Тея уплътнения редовно се откачаха в горния ъгъл....
Добре бе, че лесно се слагат...
Задния капак много ме дразнеше, защото тея захвати правеха неизползваема голяма част от багажника, или захапваха куфари и мачкаха нещата в багажника....
За ламарината - нямам спомен. Но не само дебелината на ламарината е важна, но и качеството и типа на стоманата (ако не са пластмасови де...)
Това, което са показали в клипчето си е вярно (имайки предвид, че тази корола е почти еднаква с първия Авенсис)....
Тея уплътнения редовно се откачаха в горния ъгъл....
Добре бе, че лесно се слагат...
Задния капак много ме дразнеше, защото тея захвати правеха неизползваема голяма част от багажника, или захапваха куфари и мачкаха нещата в багажника....
За ламарината - нямам спомен. Но не само дебелината на ламарината е важна, но и качеството и типа на стоманата (ако не са пластмасови де...)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Iskash da kaje6 4e vav pazarnata ikonomika ideiata da se prodava (koli4estvo) ne e prioritet za proizvoditelite?Bass_Man написа: Всъщност идеята да се продава е залегнала в пазарната икономика
"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting
Колега,не знам дали правиш разлика между "проверих една Корола", и "знам една Тойота".V35GTR написа:Jenata na moi priatel kara Corola S sus koja, toest tova e best of the best. Kolata e 2006 godina i uplatnenieto na zadnata vrata VISI pri polojenie che nikoi ne go e durpal!BIS написа:Току що проверих на една Корола,уплътнението на вратите,и няма нищо общо с показанато в клипа,т.е. стои си доста добре прилепнало.Колата е 2007 год.
Sega moga li da pravia izvod che vsichki Toyoti sa taka??? Taka che bez tia "az znam edna Toyota..."
Faktite koito poakzva tova video sa nalice! Nistho poveche nishto po malko!
TOYOTA Avensis D4D-2002g.
ne znam kvo imash v predvid pod "best of the best", shtot nakrkaia si e pak Corolla i vsichki Corolli sa s edni i sashti oplatnenia. Pam ima Corolla XRS, t.e. po tvoita logika triabva da e "best of the best of the best", poznai kak sme se zapoznali. tochno zaradi tezi uplatnenia na zadnite vrati(zakacheni na kupeto, ne na samata vrata) tia pochna da idva v serviza. btw, ima si TSB po vaprosa...V35GTR написа:Jenata na moi priatel kara Corola S sus koja, toest tova e best of the best. Kolata e 2006 godina i uplatnenieto na zadnata vrata VISI pri polojenie che nikoi ne go e durpal!
Sega moga li da pravia izvod che vsichki Toyoti sa taka??? Taka che bez tia "az znam edna Toyota..."
Faktite koito poakzva tova video sa nalice! Nistho poveche nishto po malko!
->
Тенденциозно е клипчето - опитват се да внушат, че королата е евтин боклук само заради няколко неверни и преувеличени неща. Ако не я карах тази кола можеше и аз да се хвана. Дори може да се каже, че се хванах, защото специално проверих едно по едно всичко показано макар да си знам много добре колата.
1. Ламарините - пълна лъжа. Въобще не се огъва по този начин. Дори и да се огъваше не виждам какъв недостатък би било това?!?
2. Задната седалка - дели се 60/40 и е чук. Здраво и стабилно. Показаното на клипчето е няква пародия.
3. Гумените уплътнения - вадят се, но не така лесно както е показано. Просто не са залепени...това не знам как би повлияло на шумоизолацията.
4. Капака на багажника - стабилен си е. Начинът, по който е захванат си е точно така, но твърденията, че това определя сигурността, са смешни.
Като цяло е доста странно да се сравняват 2 автомобила по този начин. Според мен има много по важни неща.
1. Ламарините - пълна лъжа. Въобще не се огъва по този начин. Дори и да се огъваше не виждам какъв недостатък би било това?!?
2. Задната седалка - дели се 60/40 и е чук. Здраво и стабилно. Показаното на клипчето е няква пародия.
3. Гумените уплътнения - вадят се, но не така лесно както е показано. Просто не са залепени...това не знам как би повлияло на шумоизолацията.
4. Капака на багажника - стабилен си е. Начинът, по който е захванат си е точно така, но твърденията, че това определя сигурността, са смешни.
Като цяло е доста странно да се сравняват 2 автомобила по този начин. Според мен има много по важни неща.
това с капака е много интелигентно направено при удар капака е згъва доста добре
а тези панти го изхвърлят нагоре а не към пътниците на задните седалки
а да не говорим за онези уплътнения на джетата как ще изгние ламарината после отдолу немските като цяло са направени тъпо и излишно сложно тойотите имат много по големи буферни зони и пътника е много по като жив след удар при нас в сервиза редовно има тоталки и мога съвсем отговорно да кажа че носят на майтап
а тези панти го изхвърлят нагоре а не към пътниците на задните седалки
а да не говорим за онези уплътнения на джетата как ще изгние ламарината после отдолу немските като цяло са направени тъпо и излишно сложно тойотите имат много по големи буферни зони и пътника е много по като жив след удар при нас в сервиза редовно има тоталки и мога съвсем отговорно да кажа че носят на майтап
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Някои неща от клипчето ме изненадват... Уплътнението на вратата се вади наистина, но не от самосебеси а със специфично дърпане за да се освободи гумата от захвата на ламарината, задната седалка при мен е стабилна, и абсолютно категорично това сучене го няма. Калници не съм огъвал засега, нито умишлено нито неволно, но може и да са такива...
По въпроса за задния капак, то там съм провел много тестове - имам багажник за колела, който стъпва само на него и по-специално върху плоска равна част от ламарината му и се закрепва с ремъци отново само за него (нямам обаче моя снимка как точно стои). Карал съм 2 велосипеда, които с теглото на самия багажник са към 40 килограма и при скорости до 120 нито капака подаде, нито ламарината ми се огъна. По бързо не съм карал, че дори и при тази скорост разхода се вдига с 1л/100 над обичайното. Даже лакът не се е матирал в зоните на допир...
Тойота е трън в очите на завистниците, а ние можем само да сме щастливи, че я притежаваме
(Другата ми кола е от концерна VAG - Шкода Фабиа. Страхотен автомобил, който когато купих надмина всичките ми очаквания но Тойотата си обичам повече.)
По въпроса за задния капак, то там съм провел много тестове - имам багажник за колела, който стъпва само на него и по-специално върху плоска равна част от ламарината му и се закрепва с ремъци отново само за него (нямам обаче моя снимка как точно стои). Карал съм 2 велосипеда, които с теглото на самия багажник са към 40 килограма и при скорости до 120 нито капака подаде, нито ламарината ми се огъна. По бързо не съм карал, че дори и при тази скорост разхода се вдига с 1л/100 над обичайното. Даже лакът не се е матирал в зоните на допир...
Тойота е трън в очите на завистниците, а ние можем само да сме щастливи, че я притежаваме
(Другата ми кола е от концерна VAG - Шкода Фабиа. Страхотен автомобил, който когато купих надмина всичките ми очаквания но Тойотата си обичам повече.)
- Прикачени файлове
-
- product_549.jpg (30.3 KiB) Преглеждано 2413 пъти
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Че вие какво очаквате - човекa е дилър на VW (има си бродерия с името и логото на VW). Не знам дали това, което показва е вярно или не, но ако опитвайки се да дискредитират Королата, само тези смешки са открили...ace написа:Тенденциозно е клипчето ...
Ако Тойота направят подобно клипче сигурно няма да стане дума само за калници и пантите на задния капак...
ПС. Другата ми кола е Пасат...

Tochno tam e vuprosa, che ako tezi neshta sa tolkova paqntovi zashto ostanalata chast ot kolata da e po dobra! Ne me razbirai pogreshno, ne kazvam che corolata e bokluk no ednovremmeno e absurdno da tvurdisht che e nai nai...BIS написа:Колега,не знам дали правиш разлика между "проверих една Корола", и "знам една Тойота".V35GTR написа:Jenata na moi priatel kara Corola S sus koja, toest tova e best of the best. Kolata e 2006 godina i uplatnenieto na zadnata vrata VISI pri polojenie che nikoi ne go e durpal!BIS написа:Току що проверих на една Корола,уплътнението на вратите,и няма нищо общо с показанато в клипа,т.е. стои си доста добре прилепнало.Колата е 2007 год.
Sega moga li da pravia izvod che vsichki Toyoti sa taka??? Taka che bez tia "az znam edna Toyota..."
Faktite koito poakzva tova video sa nalice! Nistho poveche nishto po malko!Нали знаеш лафа "око да види ръка да пипне"! По добра проба от това няма
И аз мога да направя клип в който да омаскаря всяка една кола biggrin.gif Мога да залея форума със статии за дефекти по двигателите на ВАГ ! Този пич от клипа дали може да сравни и качеството на техниката по колите , или сравнява само това , което се манипулира най-лесно за пред камерата!
Ламарината на моята Корола Комби 93 година (от аватара) също е тънка, огъвал съм си калника при смяна на чистачка!!!(и след година пак при смяната натиснах без да искам на друго място и почти се изправи:)), но мога да кажа - тънка, тънка ама няма ръжда...вежди, прагове, местата около долните части на вратите...няма. Разбира се от камъчета и одрасквания се получават пробойни, но те са предизвикани!
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
http://www.toyota.bg/safety_section/imp ... afety.aspxFido Dido написа:Дали пък при краш-тестовете, които включват защита и за пешеходци, ако ме тресне Джета-та, ще е същото, ако ме тресне Корола-та?
При коя кола имам по-голям шанс - при твърдия, неогъващ се калник, или при тънкия?
Също така имаше и една статия точно по този проблем.Ламарините се правят по меки заради нанасяне на по-малки до минимални последици за пешеходеца!
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта



