Страница 3 от 3

Публикувано на: 05 Май 2011 13:38
от mitoko
hari написа:"че не е повече от 20 градуса" !!! ohmy.gif мисля това е много при съвременните двигатели !!!!! wink.gif
2005 година е колата ... на 5 годишна технология ли е "СЪВРЕМЕННА"

Публикувано на: 07 Май 2011 18:14
от Bass_Man
hari написа:"че не е повече от 20 градуса" !!! ohmy.gif мисля това е много при съвременните двигатели !!!!! wink.gif
При нито един двигател който нормално горенето работи в диапазона от 600 до 900 градуса 20 градуса не са много ! Дори и за дизела 20 градуса са нищо !
hari написа:сигурно си прав ! макар че съм виждал хонда црв след 50000км на газ с разглобена глава кво чудо е трябва друга глава....... за изпаритела повечето ги водят до 110кв. по 1.36 =149.6 к.с. разцъкай тука .... http://www.tomasetto.com/a_ENG_7_1.html
А виждал ли си такива глави повредени от работа на бензин и дизел ? Или може би само автомобилите работещи на пропан и метан правят глави ?
Това са поредните манипулации и глупости , които могат да се намерят навсякъде и се разпространяват от напълно неграмотни хора със статус на майстори !
За това е важно когато се прави каквото и да било да се прави от грамотни хора и да има възможност за имзерване на резултата . А не дай гас , дай още малко , седи така , я дай пак , аааааа е така вече добре ! Айде карай така да се разработят инжекторите/сондите/датчиците/ремъците/веригите/клапаните и ела пак да го чуеме как е biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .

Публикувано на: 09 Май 2011 19:30
от hari
прав си така е !!!