Страница 3 от 3
Публикувано на: 10 Фев 2011 21:51
от saho
А може ли малко инфо. от газифицираните къде, колко какъв ГИ са сложили, защото и аз отдавна мисля да сменя горивото. Офертата която обмислям е изпарител Томасето, рейка Валтек, и български компютър но май не е Фобос за 900лв. Това е в Петрич, обаче като видях монтажа побягнах. Дупчат колекторите на място, стружките вътре, ама то сигурно навсякъде е така. Няма да позволя такова нещо никога.

Публикувано на: 11 Фев 2011 00:25
от мехаННика
Ами недей бе,допреди 2 седмици можех да ти подаря подобна система харизана ми от клиент който е карал около 70-80 х км с нея и при смяната на двигателя каза да я махна и не я искаше повече.Задай си въпроса защо?
Публикувано на: 11 Фев 2011 00:51
от stan86
При една елементарна калкулация с днешните цени на бензина и газта, разликата за тези 70-80 хил. км. може би в повечето случаи покрива стойността на автомобила с газова уредба, така че един по сериозен ремонт (разбира се на повече от тези километри) според мен не е чак толкова лош вариант. Поне не колкото цената на бензина!!! biggrin.gif
Публикувано на: 11 Фев 2011 00:59
от mitoko
Oilprices since 1859 till present time
(US$ per barrel)

Публикувано на: 11 Фев 2011 20:31
от Bass_Man
saho написа:А може ли малко инфо. от газифицираните къде, колко какъв ГИ са сложили, защото и аз отдавна мисля да сменя горивото. Офертата която обмислям е изпарител Томасето, рейка Валтек, и български компютър но май не е Фобос за 900лв. Това е в Петрич, обаче като видях монтажа побягнах. Дупчат колекторите на място, стружките вътре, ама то сигурно навсякъде е така. Няма да позволя такова нещо никога.

Фобоса за сега е най-добре , като възможности но тоя дето го слага трябва да знае как се настройва . Тоамсето е ОК , като изпарител , дюзите само да не са Турски и трябва да се почистват иначе каквито и да се им се взима здравето от БГ газта .
Иначе по логиката на Механика всяко едно нещо , което е монтирано в БГ сервиз след това трябва да се изхвърля .