Страница 3 от 4

Публикувано на: 17 Дек 2010 09:37
от mitoko
Lamdon написа:благодаря ти Jovko, Но при всички гореописани условия при мен не се наблюдава разлика във времето на загряване.. А в Тойота ми казаха, че това копче подгрявало предното стъкло... wacko.gif
колеги в тойота работят ХОРА, хората имт длъжности - търговец, приемчик, механик , управител на сервиза, и т.н. също и имена ...

Публикувано на: 17 Дек 2010 13:58
от Новоколец
icoc написа:Колеги,искам да драсна два реда и аз по тази тема и дано бъда полезен.Аз нямам такова копче обаче имам три подгряващи свещи като тези на запалването само че са поставени да подгряват антифриза.намират се от страни на двигателя до ABS-a.При студен мотор като ги включа започва да духа топличко след около половин минута-достатъчно да разтуши стъклото и да подгрее мотора по-бързо.Включвам ги от кръглите копчета за регулиране на температурата на климатроника.най-дясното го завъртам в крайно дясно положение на червената точка и вентилатора на първа или втора степен.На положение ..ауто. нестава.Дано съм бил полезен-желая ви успех и безаварийно шофиране.
Колега, това ме заинтригува. Виж аз какво изкопах: http://www.beru.com/english/produkte/gluehkerzen/gn.php
За нещо такова ли става въпрос? Ако може да пуснеш снимка на устройството или ако има етикет на производителя, ще е полезно. Това ми се струва най-елементарното решение на въпроса.

Публикувано на: 17 Дек 2010 15:19
от scorpion
Колеги,
имам спомен че в брошурата за Авенсиса, който карам (2.2 Д-4Д изпълнение "луксозно") (2008-фейслифт) пишеше .... "зимен пакет"

За какъв зимен пакет иде реч (100 % не е печка). Подгравянето ан седалките, на пр. стъкло ?!?
В упътването няма нищо по въпроса.
Може би просто рекламен трик ?!?
Някой с подобен модел да знае нещо по въпроса !?!

Публикувано на: 17 Дек 2010 15:56
от mafiota
Новоколец написа:
icoc написа:Колеги,искам да драсна два реда и аз по тази тема и дано бъда полезен.Аз нямам такова копче обаче имам три подгряващи свещи като тези на запалването само че са поставени да подгряват антифриза.намират се от страни на двигателя до ABS-a.При студен мотор като ги включа започва да духа топличко след около половин минута-достатъчно да разтуши стъклото и да подгрее мотора по-бързо.Включвам ги от кръглите копчета за регулиране на температурата на климатроника.най-дясното го завъртам в крайно дясно положение на червената точка и вентилатора на първа или втора степен.На положение ..ауто. нестава.Дано съм бил полезен-желая ви успех и безаварийно шофиране.
Колега, това ме заинтригува. Виж аз какво изкопах: http://www.beru.com/english/produkte/gluehkerzen/gn.php
За нещо такова ли става въпрос? Ако може да пуснеш снимка на устройството или ако има етикет на производителя, ще е полезно. Това ми се струва най-елементарното решение на въпроса.

Идяета е много добра, ма дали няма да му презлее на динамото, че и на акумулатора biggrin.gif ->3 или 4 свещи по 11....12А, мотора на парното (около 100W )+ фарове (~120W) wacko.gif

Ето аз какво открих:
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 63&t=59541

а това май е фабрично:

Изображение

a това сериозно ме впечатли и замисли:

Изображение

Публикувано на: 17 Дек 2010 17:04
от jovko
Колеги, устройството(не му знам принципа) работи. Снощи в 00:15 при -9 градуса за 2 мин се появи топлина и ми изсуши предното стъкло. след още 2 се мръдна и стрелката на температурата на двигателя. Много се впечатлих и умрях от яд, че миналата зима не съм ползвал това удобство.

Публикувано на: 17 Дек 2010 17:08
от Новоколец
Скоро купих нещо такова за кранчето на радиатора вкъщи, само че без кабелите. Това нещо купено ли е или е самоделка?

Публикувано на: 17 Дек 2010 17:25
от moloko
jovko написа:Колеги, устройството(не му знам принципа) работи. Снощи в 00:15 при -9 градуса за 2 мин се появи топлина и ми изсуши предното стъкло. след още 2 се мръдна и стрелката на температурата на двигателя. Много се впечатлих и умрях от яд, че миналата зима не съм ползвал това удобство.
Колега я "ЦЪКНИ" една снимка на това нещо заедно с копчето му дето те стопли за 4 мин. , току виж се намери от някоя дето се продава на "части" .

Публикувано на: 17 Дек 2010 17:42
от TATI
Ц, ц, ц
3 страници писания, вместо колегата да си прочете условията, при които работи този подгревател.
Това копче не подгрява двигателя,а просто обръща фреона на климатика, както е при домашните климатици и за да затопли трябва вентилатора ти да работи, температурата на околния въздух под 7 градуса, охлаждащата течност (антифриза) да е под 70 градуса и т.н.
Миналата зима на -21 във Варна, точно на 2-рата минута започна да духа топло.

Публикувано на: 17 Дек 2010 18:18
от jovko
TATI написа:Ц, ц, ц
3 страници писания, вместо колегата да си прочете условията, при които работи този подгревател.
Това копче не подгрява двигателя,а просто обръща фреона на климатика, както е при домашните климатици и за да затопли трябва вентилатора ти да работи, температурата на околния въздух под 7 градуса, охлаждащата течност (антифриза) да е под 70 градуса и т.н.
Миналата зима на -21 във Варна, точно на 2-рата минута започна да духа топло.
Ей, колега, ти къде беше досега да ни светнеш как става? А миналата зима като разпитвах?

И от къде да прочетеш условията когато нямаш книжка?
Изтеглих си от нета ръководство и там не пишеше точно как се пуска.
И не съм сигурен дали обръща фреона, но съм сигурен, че двигателят ми загря 3-но по бързо отпреди. Така че явно подгрява и двигателя!

ето какво намерих:
Y`re rigtht, but still wrong . Your description is the normal system that reverses the AC. But the D4-D cars going to areas with colder climate (as Norway) is originally fitted with an Eberspaecher Hydronic system. This is an diesel fueled heater (5 KW) that heats the engine coolant.

This morning it was -17°C and I can promise you - WE DESPERATLIY NEED IT.
When not using it at these temperatures the engine will barely reach its normal working temperature while driving to work (40 km). And then its the comfort inside the car.

The original system its a simpel version that only can be run when the engine is running, but can be expanded to a complete system with timer and remote for heating up before starting the car.

www.eberspaecher.com/en/heiz/tech/wheiz/wheiz.htm

На линка се вижда и самото устройство на тази печка.

Re: .

Публикувано на: 17 Дек 2010 19:08
от Kiki
didak написа:
Kiki написа:
kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително :thumbsup: :help:
Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.
На копчето с което се включва да работи, има светодиод, който показва, че печката е вкючена.
Когато я изключиш, този светодиод изгасва и по това разбираш, че печката не работи.
Тази печка качва разхода с около литър на сто километра, но понеже се използва само докато загрее двигателят и след това се изключва, не се усеща голяма разлика в разхода. wink.gif
Няма ли осезаемо покачване на оборотите при включена печка?
Не знам на Хайлукс-а печката на същия принцип ли е, но когато е пусната оборотите се качват с около 800, т.е. няма начин да не разабереш кога работи.
Не, нямам качване на оборотите.

Публикувано на: 17 Дек 2010 19:13
от Kiki
jovko написа:Аз имам въпросното копче, като го натисна светва, но не усещам никаква разлика във времето за загряване. Утре ще отида да ми я погледнат.
Колега, ти май очакваш от печката да ти загрее по-бързо двигателят!? wacko.gif
Това няма да стане! Тази печка започва да топли почти веднага купето, но не помага на двигателя да загрява по-бързо. :thumbsup:

Публикувано на: 17 Дек 2010 19:35
от jovko
Kiki написа:
jovko написа:Аз имам въпросното копче, като го натисна светва, но не усещам никаква разлика във времето за загряване. Утре ще отида да ми я погледнат.
Колега, ти май очакваш от печката да ти загрее по-бързо двигателят!? wacko.gif
Това няма да стане! Тази печка започва да топли почти веднага купето, но не помага на двигателя да загрява по-бързо. :thumbsup:
Със сигурност загрява по-бързо двигателя. Стрелката на температурата мръдва на 4 до 5 минута.

Публикувано на: 17 Дек 2010 20:10
от Kiki
jovko написа:
Kiki написа:
jovko написа:Аз имам въпросното копче, като го натисна светва, но не усещам никаква разлика във времето за загряване. Утре ще отида да ми я погледнат.
Колега, ти май очакваш от печката да ти загрее по-бързо двигателят!? wacko.gif
Това няма да стане! Тази печка започва да топли почти веднага купето, но не помага на двигателя да загрява по-бързо. :thumbsup:
Със сигурност загрява по-бързо двигателя. Стрелката на температурата мръдва на 4 до 5 минута.
Аз си мисля, че това е плод на въображение, след като си пуснал печката.
Аз пътувам всяка сутрин по един маршрут и при една и съща минусова температура съм си правил експерименти с и без печка и забелязвам, че двигателят загрява до 90С на едно и сящо място.
Разликата е само в топлото в купето.

.

Публикувано на: 17 Дек 2010 20:35
от kaloian311
За два дена си направих експеримента да видя разликата със и без печка,резултата е такъв че наистина колата си загрява на едно и също място както обясни Кики а разликата е че за 5км. студа в купето си е се един и същ biggrin.gif за съжаление .За догодина се замислям за едно Webasto с програматор и дистанционно палене :thumbsup:

Публикувано на: 17 Дек 2010 21:46
от jovko
Тази вечер ще го документирам със снимки и ще се види дали е плод или зеленчук на моето въображение. Ще снимам в колко часа я запалвам и в колко стрелката за температура започва да се движи.

Не забравяйте, че е възможно да става въпрос за различни подгреватели!!

Моята кола е внос от Англия. Но снимките ще покажат какво се случва, дано само да не се блъсна някъде в тоя сняг :) :) :)