колеги в тойота работят ХОРА, хората имт длъжности - търговец, приемчик, механик , управител на сервиза, и т.н. също и имена ...Lamdon написа:благодаря ти Jovko, Но при всички гореописани условия при мен не се наблюдава разлика във времето на загряване.. А в Тойота ми казаха, че това копче подгрявало предното стъкло...
Зимен пакет на Авенсис
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Колега, това ме заинтригува. Виж аз какво изкопах: http://www.beru.com/english/produkte/gluehkerzen/gn.phpicoc написа:Колеги,искам да драсна два реда и аз по тази тема и дано бъда полезен.Аз нямам такова копче обаче имам три подгряващи свещи като тези на запалването само че са поставени да подгряват антифриза.намират се от страни на двигателя до ABS-a.При студен мотор като ги включа започва да духа топличко след около половин минута-достатъчно да разтуши стъклото и да подгрее мотора по-бързо.Включвам ги от кръглите копчета за регулиране на температурата на климатроника.най-дясното го завъртам в крайно дясно положение на червената точка и вентилатора на първа или втора степен.На положение ..ауто. нестава.Дано съм бил полезен-желая ви успех и безаварийно шофиране.
За нещо такова ли става въпрос? Ако може да пуснеш снимка на устройството или ако има етикет на производителя, ще е полезно. Това ми се струва най-елементарното решение на въпроса.
Toyota Avensis D4D 2001
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Колеги,
имам спомен че в брошурата за Авенсиса, който карам (2.2 Д-4Д изпълнение "луксозно") (2008-фейслифт) пишеше .... "зимен пакет"
За какъв зимен пакет иде реч (100 % не е печка). Подгравянето ан седалките, на пр. стъкло ?!?
В упътването няма нищо по въпроса.
Може би просто рекламен трик ?!?
Някой с подобен модел да знае нещо по въпроса !?!
имам спомен че в брошурата за Авенсиса, който карам (2.2 Д-4Д изпълнение "луксозно") (2008-фейслифт) пишеше .... "зимен пакет"
За какъв зимен пакет иде реч (100 % не е печка). Подгравянето ан седалките, на пр. стъкло ?!?
В упътването няма нищо по въпроса.
Може би просто рекламен трик ?!?
Някой с подобен модел да знае нещо по въпроса !?!
Новоколец написа:Колега, това ме заинтригува. Виж аз какво изкопах: http://www.beru.com/english/produkte/gluehkerzen/gn.phpicoc написа:Колеги,искам да драсна два реда и аз по тази тема и дано бъда полезен.Аз нямам такова копче обаче имам три подгряващи свещи като тези на запалването само че са поставени да подгряват антифриза.намират се от страни на двигателя до ABS-a.При студен мотор като ги включа започва да духа топличко след около половин минута-достатъчно да разтуши стъклото и да подгрее мотора по-бързо.Включвам ги от кръглите копчета за регулиране на температурата на климатроника.най-дясното го завъртам в крайно дясно положение на червената точка и вентилатора на първа или втора степен.На положение ..ауто. нестава.Дано съм бил полезен-желая ви успех и безаварийно шофиране.
За нещо такова ли става въпрос? Ако може да пуснеш снимка на устройството или ако има етикет на производителя, ще е полезно. Това ми се струва най-елементарното решение на въпроса.
Идяета е много добра, ма дали няма да му презлее на динамото, че и на акумулатора biggrin.gif ->3 или 4 свещи по 11....12А, мотора на парното (около 100W )+ фарове (~120W)

Ето аз какво открих:
http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 63&t=59541
а това май е фабрично:

a това сериозно ме впечатли и замисли:

Колеги, устройството(не му знам принципа) работи. Снощи в 00:15 при -9 градуса за 2 мин се появи топлина и ми изсуши предното стъкло. след още 2 се мръдна и стрелката на температурата на двигателя. Много се впечатлих и умрях от яд, че миналата зима не съм ползвал това удобство.
TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0
Колега я "ЦЪКНИ" една снимка на това нещо заедно с копчето му дето те стопли за 4 мин. , току виж се намери от някоя дето се продава на "части" .jovko написа:Колеги, устройството(не му знам принципа) работи. Снощи в 00:15 при -9 градуса за 2 мин се появи топлина и ми изсуши предното стъкло. след още 2 се мръдна и стрелката на температурата на двигателя. Много се впечатлих и умрях от яд, че миналата зима не съм ползвал това удобство.
- TATI
- Мнения: 3043
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
Ц, ц, ц
3 страници писания, вместо колегата да си прочете условията, при които работи този подгревател.
Това копче не подгрява двигателя,а просто обръща фреона на климатика, както е при домашните климатици и за да затопли трябва вентилатора ти да работи, температурата на околния въздух под 7 градуса, охлаждащата течност (антифриза) да е под 70 градуса и т.н.
Миналата зима на -21 във Варна, точно на 2-рата минута започна да духа топло.
3 страници писания, вместо колегата да си прочете условията, при които работи този подгревател.
Това копче не подгрява двигателя,а просто обръща фреона на климатика, както е при домашните климатици и за да затопли трябва вентилатора ти да работи, температурата на околния въздух под 7 градуса, охлаждащата течност (антифриза) да е под 70 градуса и т.н.
Миналата зима на -21 във Варна, точно на 2-рата минута започна да духа топло.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Ей, колега, ти къде беше досега да ни светнеш как става? А миналата зима като разпитвах?TATI написа:Ц, ц, ц
3 страници писания, вместо колегата да си прочете условията, при които работи този подгревател.
Това копче не подгрява двигателя,а просто обръща фреона на климатика, както е при домашните климатици и за да затопли трябва вентилатора ти да работи, температурата на околния въздух под 7 градуса, охлаждащата течност (антифриза) да е под 70 градуса и т.н.
Миналата зима на -21 във Варна, точно на 2-рата минута започна да духа топло.
И от къде да прочетеш условията когато нямаш книжка?
Изтеглих си от нета ръководство и там не пишеше точно как се пуска.
И не съм сигурен дали обръща фреона, но съм сигурен, че двигателят ми загря 3-но по бързо отпреди. Така че явно подгрява и двигателя!
ето какво намерих:
Y`re rigtht, but still wrong . Your description is the normal system that reverses the AC. But the D4-D cars going to areas with colder climate (as Norway) is originally fitted with an Eberspaecher Hydronic system. This is an diesel fueled heater (5 KW) that heats the engine coolant.
This morning it was -17°C and I can promise you - WE DESPERATLIY NEED IT.
When not using it at these temperatures the engine will barely reach its normal working temperature while driving to work (40 km). And then its the comfort inside the car.
The original system its a simpel version that only can be run when the engine is running, but can be expanded to a complete system with timer and remote for heating up before starting the car.
www.eberspaecher.com/en/heiz/tech/wheiz/wheiz.htm
На линка се вижда и самото устройство на тази печка.
TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: .
Не, нямам качване на оборотите.didak написа:Няма ли осезаемо покачване на оборотите при включена печка?Kiki написа:Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително![]()
На копчето с което се включва да работи, има светодиод, който показва, че печката е вкючена.
Когато я изключиш, този светодиод изгасва и по това разбираш, че печката не работи.
Тази печка качва разхода с около литър на сто километра, но понеже се използва само докато загрее двигателят и след това се изключва, не се усеща голяма разлика в разхода.
Не знам на Хайлукс-а печката на същия принцип ли е, но когато е пусната оборотите се качват с около 800, т.е. няма начин да не разабереш кога работи.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Колега, ти май очакваш от печката да ти загрее по-бързо двигателят!?jovko написа:Аз имам въпросното копче, като го натисна светва, но не усещам никаква разлика във времето за загряване. Утре ще отида да ми я погледнат.

Това няма да стане! Тази печка започва да топли почти веднага купето, но не помага на двигателя да загрява по-бързо.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Със сигурност загрява по-бързо двигателя. Стрелката на температурата мръдва на 4 до 5 минута.Kiki написа:Колега, ти май очакваш от печката да ти загрее по-бързо двигателят!?jovko написа:Аз имам въпросното копче, като го натисна светва, но не усещам никаква разлика във времето за загряване. Утре ще отида да ми я погледнат.![]()
Това няма да стане! Тази печка започва да топли почти веднага купето, но не помага на двигателя да загрява по-бързо.
TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Аз си мисля, че това е плод на въображение, след като си пуснал печката.jovko написа:Със сигурност загрява по-бързо двигателя. Стрелката на температурата мръдва на 4 до 5 минута.Kiki написа:Колега, ти май очакваш от печката да ти загрее по-бързо двигателят!?jovko написа:Аз имам въпросното копче, като го натисна светва, но не усещам никаква разлика във времето за загряване. Утре ще отида да ми я погледнат.![]()
Това няма да стане! Тази печка започва да топли почти веднага купето, но не помага на двигателя да загрява по-бързо.
Аз пътувам всяка сутрин по един маршрут и при една и съща минусова температура съм си правил експерименти с и без печка и забелязвам, че двигателят загрява до 90С на едно и сящо място.
Разликата е само в топлото в купето.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
.
За два дена си направих експеримента да видя разликата със и без печка,резултата е такъв че наистина колата си загрява на едно и също място както обясни Кики а разликата е че за 5км. студа в купето си е се един и същ biggrin.gif за съжаление .За догодина се замислям за едно Webasto с програматор и дистанционно палене 

Тази вечер ще го документирам със снимки и ще се види дали е плод или зеленчук на моето въображение. Ще снимам в колко часа я запалвам и в колко стрелката за температура започва да се движи.
Не забравяйте, че е възможно да става въпрос за различни подгреватели!!
Моята кола е внос от Англия. Но снимките ще покажат какво се случва, дано само да не се блъсна някъде в тоя сняг

Не забравяйте, че е възможно да става въпрос за различни подгреватели!!
Моята кола е внос от Англия. Но снимките ще покажат какво се случва, дано само да не се блъсна някъде в тоя сняг



TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 1 гост