Публикувано на: 29 Сеп 2010 17:54
Scott какви са тия 'Marked Parts ' в 'Security' дето ги има при yaris, а ги няма при fiesta и mazda2?
Мисля, че след 2000г. няколко големи производители (вкл. Тойота) възприемат политика на маркиране на едрогабаритните части - калници, врати, капаци, стъкла и т.н. Ако погледнеш колата си има едни лепенки с бар-код по вътрешните ръбове на изброените части (поне моята имаше biggrin.gif), а прозорците имат ецван код.didak написа:Scott какви са тия 'Marked Parts ' в 'Security' дето ги има при yaris, а ги няма при fiesta и mazda2?
Па моето маторче май го има там нейде на първо място-3 цил.998 см.куб.-да или греша?Scott написа:http://www.whatcar.com/Review/EditionCo ... onId2=7946Bass_Man написа:Разхода на 1.8TFSI и един Мармот завива шоколада в станиол .........
За БМВ също и те така .
Разходи се по Running Costs и Performance and Measurements.
Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие - International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен'
Ти , както винаги , си напълно дезинформиран, но драскаш, колкото да дразниш.Scott написа: Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие - International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен'
БМВ имат много високо-технологични двигатели. Ауди обаче вадят параметрите с турбо плюс компресор. Това не е атмосферен двигател, с което най-малкото поддръжката е изключително усложнена. TSI печели двигател на годината ,защото е чудесен двигател, но не и здрав и безпроблемен, както тази година писа Ауто-Билд в прегледа си на качеството. Даже те казаха,че 1 двигател, за да спечели енгин оф дъ иър , трябва да е изпитан не са мо като характеристики, а и като надеждност и гладка работа във времето.Scott написа:BMW вадят този разход от 1.8i при 10% повече мощност и 20% по-голям въртящ момент. Ауди вадят същия разход от 1.8ТFSI при 20% повече мощност и върт. моментLEXUS написа:...И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност....Щракни и задай и 1.6 Valvematic 6-Gang Multimode и да видиш разхода му градско е 8/100км., което е много икономично за такъв двигател. С 6 ск.кутия Механични градско е 8.6/100км., което също е много икономично за такава мощност и кубатура бензин.
Едно време имаше едни хуморески на Мирча Кришан (не знам дали има толкова стари представители тук), та и ти като него - '...краставицата се състои от 98% вода...'; демек едно си баба знае, едно си бае... biggrin.gifLEXUS написа:...с хибридната си висока технология, която задължително включва в себе си компонента високотехнологичен двигател с вътрешно горене, ти можеш да им наречеш тогава двигателите високотехнологични и да оспориш високата технология на двигателите на Тойота. Точно в тоя кОнкурс Тойота постоянно е номер 1 за хибридна технология, която включва в себе си висока двигателна технология!
Аз казвам , че 1,8 турбо Ауди няма как да харчи 8 и нещо градско , а иначе вие с Лексус си коментирайте каквото искате .Scott написа: Разходи се по Running Costs и Performance and Measurements.
Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие - International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен'
Първо, говорим за данни на производителя (ти бъркаш LEXUS с някой дето е карал повече от Корола явноBass_Man написа:Аз казвам , че 1,8 турбо Ауди няма как да харчи 8 и нещо градско...
Ти пак не си разбрал за какво говорим, но важното ,че си в играта.Scott написа:Едно време имаше едни хуморески на Мирча Кришан (не знам дали има толкова стари представители тук), та и ти като него - '...краставицата се състои от 98% вода...'; демек едно си баба знае, едно си бае... biggrin.gifLEXUS написа:...с хибридната си висока технология, която задължително включва в себе си компонента високотехнологичен двигател с вътрешно горене, ти можеш да им наречеш тогава двигателите високотехнологични и да оспориш високата технология на двигателите на Тойота. Точно в тоя кОнкурс Тойота постоянно е номер 1 за хибридна технология, която включва в себе си висока двигателна технология!
И понеже говорим за 'високотехнологичния' 1.6VVTi, ти кажи кой европейски производител няма по-добър двигател в този клас?
И понеже си отвори твоя тема в тая тема, аз пък да попитам кой друг производител, по-точно колко други производителя имаха по-добри двигатели в този клас 2000 година? Защото 1.6 VVT-i излезе преди доста време. Тогава, когато Фолксваген слагаше 1.6 75 коня, а Ауди 1.6 102 коня, който смачкан 1.6 na VAG все още го монтират, много е висока технология. laugh.gifScott написа: И понеже говорим за 'високотехнологичния' 1.6VVTi, ти кажи кой европейски производител няма по-добър двигател в този клас?
Добре де, като ти харесва повече думичката V-matic - за него говорим през цялото време. 1.6, който се слага на Аурис. Ако беше погледнал линка, който дадох за сравнение, щеше да си спестиш главните букви.LEXUS написа:КОЙ ТУК ГОВОРИ ЗА ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИЯ 1.6 VVT-I????? .
Абе за твоя знаеме. То и Алхамбрата не ти се чупи, въпреки че е обективно доказано,че е от най-големите трошки на пътя, начело сд Шаран,дето са запълнили последните места на класациите за здравина. Също така на тебе Алхамбрата дизел не ти трака или имаш перманентно запушени ушни канали, което е разбираемо впредвид шофирането на толкова шумен автомобил. Та не се учудвам ,че 1.8 TFSI , което няма нищо общо с атмосферен мотор да ти харчи 8 или 6/100 градско.ОScott написа:Първо, говорим за данни на производителя (ти бъркаш LEXUS с някой дето е карал повече от Корола явноBass_Man написа:Аз казвам , че 1,8 турбо Ауди няма как да харчи 8 и нещо градско...) Второ, тъй като карам BFB (предния модел, който не е с директно впръскване) на А4 Куарто, ти казвам че е напълно възможно TFSI на А3 да гори 8 градско. Моя ми гори под 9.
Защо да не го намесва. Тойота го ползва ,създала е хибридна технология, има си патентите, ами направете и вие нещо от ВАГ или останалите немски марки, та да го коментираме. Кой ви е виновен,че сте напълно безидейни и безсилни пред новите и модерни технологии и тъпчете на 1 място с конвенционални двигатели.Scott написа:А думата е за 1.6VVTi, така че не намесвай и ти цикъла на Аткинсън biggrin.gif
Така, щом говорим за Валвматик, който е много различен от ВВТИ, тогава потвърди си думите кои производители имат по-модерен и с по-добри параметри двигател в клас 1.6??? Щото аз не ги виждам изобщо. И категорично е видно,че това е един от водещите високотехнологични двигатели в момента. biggrin.gifScott написа:Добре де, като ти харесва повече думичката V-matic - за него говорим през цялото време. 1.6, който се слага на Аурис. Ако беше погледнал линка, който дадох за сравнение, щеше да си спестиш главните букви.LEXUS написа:КОЙ ТУК ГОВОРИ ЗА ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНИЯ 1.6 VVT-I????? .
Всичко, което се изписа досега. А и не виждам защо да е 'клас 1.6'. Говореше за мощност, икономии и вредни емисии. Ако някой производител постига същите или по-добри параметри с друга кубатура, това не се брои според тебе, така ли?LEXUS написа:...Така, щом говорим за Валвматик, който е много различен от ВВТИ, тогава потвърди си думите кои производители имат по-модерен и с по-добри параметри двигател в клас 1.6???