Страница 20 от 30
Публикувано на: 27 Авг 2008 09:03
от ALTEZZA
CTPAX 3? che CTPAX 2 na koia kola e?
Публикувано на: 27 Авг 2008 10:26
от max-2
ALTEZZA написа:CTPAX 3? che CTPAX 2 na koia kola e?
CTPAX 2 е един филм май biggrin.gif
Така със събрана задница как е инерцията laugh.gif
Изглежда много добре колата

Публикувано на: 28 Авг 2008 00:00
от Bass_Man
Публикувано на: 28 Авг 2008 04:31
от ugabuga
taia kola e pravena za drag. za kvo mu e takava?
Публикувано на: 28 Авг 2008 17:29
от V35GTR
Lorde kakvo imash predvid pod "pribraban"?
Na men sushto mi haresva kak stoi!!!
Публикувано на: 29 Авг 2008 00:09
от Bass_Man
ugabuga написа:taia kola e pravena za drag. za kvo mu e takava?
Па на маторя нищо му нема ако е за драг laugh.gif .
Па и други чарколяци има , мислим цената не е лоша ?
Публикувано на: 29 Авг 2008 00:15
от LordDigital
V35GTR написа:Lorde kakvo imash predvid pod "pribraban"?
Na men sushto mi haresva kak stoi!!!
Колата имаше Rear ToeIN 2.5mm ,аз я бъзиках след сека обиколка - във този ваирант карах на оше 2 пълни оборота на задните щанги което дава около +4mm Total ToeIN
Публикувано на: 29 Авг 2008 00:16
от LordDigital
max-2 написа:ALTEZZA написа:CTPAX 3? che CTPAX 2 na koia kola e?
CTPAX 2 е един филм май biggrin.gif
Така със събрана задница как е инерцията laugh.gif
Изглежда много добре колата

разлика ,освен че при отнемане на газта задницата влизаше много по-безпощадно във релси - не усетих

Публикувано на: 29 Авг 2008 00:58
от Bass_Man
LordDigital написа:
разлика ,освен че при отнемане на газта задницата влизаше много по-безпощадно във релси - не усетих

Буржоазни предрасъдаци

.
Публикувано на: 29 Авг 2008 14:58
от agent dust
Публикувано на: 29 Авг 2008 16:44
от LordDigital
Tva ne e Crazy ,a Brutal-NO

Публикувано на: 31 Авг 2008 02:32
от LordDigital
Tuka suprata sa vizda na Videoto ot onBoard kamerata na M3-kata na Dimi:
http://www.youtube.com/watch?v=ZQpCgoUWm8M
Публикувано на: 31 Авг 2008 02:48
от LordDigital
Е тука е досадния проблем със гладните Лагерни турбини ,дето обичат да похапват масълце със привкус на Банан...
http://www.youtube.com/watch?v=Eyhgvthd4a0
Или по друг начин казано ,GT35R ми пуска масло през топлия Seal. Странното е ,че проблема го нема абсолютно винаги.
Не можах да намеря до сега информация от Гарет ,точно колко требе да е налягането след рестриктора - техната мамица ,само си пролилях паричките за система да го меря. Сега съм си наумил да ползвам смог помпи и да вкарам вакум във подкартерната вентилация ,със един прогресивен регулатор ша вакумирам дока не изчезне тоз теч ,па да видим кво ша стане

Публикувано на: 02 Сеп 2008 19:46
от V35GTR
LordDigital написа:
Tva ne e Crazy ,a Brutal-NO

Welcome to 5 years ago!

Публикувано на: 02 Сеп 2008 20:54
от agent dust
тва е голям проблем на Гарет-а. в ръководството има едни разстояния, които трябва да бъдат спазени, за да има добро оттичане на маслото. просто не може да се оттича както трябва и затова прелива. освен вакуум в картерът(много добра идея, полезно е за оттичане на маслото и за маслените сегменти), добре е да провериш дали е застанал добре щуцерът за обратното масло на гарета. можеш даже да го свалиш и да го тунинговаш, като му махнеш ръбчетата за да има по-малко съпротивление. много често при монтажът на турбината малко я завъртат за да могат да сложат крепежните планки и тогава има проблем с оттичане на маслото