Страница 18 от 20

Публикувано на: 25 Окт 2006 09:58
от slowtraveler
Вартбурга имаше на всяка скорост и едва ли е реализирано със съединител.
По-вероятно да е като храповик, защото зацепва твърдо без всякакво преплъзване.
Опцията можеше да я изключиш със едно лостче (от което излизаше жило).
Не се препоръчваше изключване на опцията заради принудителния празен ход - тогава 2Т двигател остава без смазване.

Относно мотоциклетните двигатели - едни луди руснаци (фирмата вече се изнесе в Германия) имаха много добри разработки - ЗАЗ (от гърбавите) със два мотоциклетни двигателя х 150к.с. Коляновите им валове бяха зацепени заедно (през демпфер).
Същите юнаци имаха преди десеттина години много добре направена Волга (с еленчето). Бяха купили ново BMW 850, като му бяха направили пълен външен тунинг и си изглеждаше черна Волга. Вътре си беше с БМВ удобствата, като само бяха добавили синия прозрачен скоростомер на Волгата......
По тяхна преценка сумата, която им излязла колата над 500х.евро...

P.S. май това беше колата:
http://forum.kievnet.com.ua/viewtopic.p ... 111612bbb1

Публикувано на: 25 Окт 2006 10:48
от jamie
Умната със съкращенията - 2Т е и обозначение на Тойота двигател biggrin.gif

Фрайлауф-а е просто муфа за свободен ход. Всички сте карали велосипед - като спрете да въртите той не спира движението си нали ?

Публикувано на: 25 Окт 2006 20:42
от agent dust
бе кажи тресчотка да зацепим по-лесно smile.gif на някои джипове има такива неща да не се товари кутията и дифа от двигателната спирачка

Публикувано на: 30 Окт 2006 19:53
от El Camino
Doors(x2)---30kg----------9Kg
Tailgate-----10kg----------5kg
Bonnet------15kg----------7kg
Wings(x2)---8kg-----------4kg
-----------------------------------------------------------------

101 - 38 = 63

Публикувано на: 30 Окт 2006 20:17
от agent dust
маховик 7.5кг -> 3.5кг

7.5-3.5 = 4

въртящо се 4>>>> возещо се 63 laugh.gif

каква е точно тази сметка която си направил - олекотяване на вратите, заден и преден капак, и калници?

Публикувано на: 30 Окт 2006 20:25
от El Camino
maggkrabar написа:маховик 7.5кг -> 3.5кг

7.5-3.5 = 4

въртящо се 4>>>> возещо се 63 laugh.gif

каква е точно тази сметка която си направил - олекотяване на вратите, заден и преден капак, и калници?
Smetkata shte prodyljawa, kato mi popadat tochni tegla na chastite.

Публикувано на: 30 Окт 2006 20:26
от jamie
maggkrabar написа:маховик 7.5кг -> 3.5кг

7.5-3.5 = 4

въртящо се 4>>>> возещо се 63 laugh.gif

каква е точно тази сметка която си направил - олекотяване на вратите, заден и преден капак, и калници?
Да, но маховика "тежи" различно на 1, 2 и 3-та. Нагоре ИЗОБЩО не дава отражение.

Публикувано на: 30 Окт 2006 21:52
от agent dust
ми набира по-добре на всички предавки с по-лек маховик. ако гони максимална скорост - тогава вече не важи. но не вярвам Ел Камино да го интересува максималната скорост.

в неделя при Миро видях една от ладите, която се готвеше за състезанието на писта Дракон, много сериозно направена. едно от важните "оръжия" беше маховик 2.5 кила, само спици и венец за стартера smile.gif

Публикувано на: 30 Окт 2006 22:08
от jamie
Дори на Миро маховика е прекалено изтънен където НЕ трябва. Опасно е така.
Набира по-добре само на ниски предавки, маховик под 4.5 кила е и опасен вече, и създава проблеми с неравномерен ход. На 3 и 4-та е все тая с маховиците - така че за мен това не си струва особено.
Тегла на доста части има в артикъл в Клуб4АГ.

Публикувано на: 30 Окт 2006 22:50
от agent dust
аз точно поради тази причина не съм привърженик на престърганите чаркове, макар че хора с доста опит ме убеждават, че като се балансира правилно няма проблеми. $300 за фабричен все пак е цифра, но в комбинация с керамичен диск($100) става голяма работа

а защо на горните предавки да няма отражение? там маховика действа по същия начин, него го касаят оборотите, а не предавката, защо да "тежи" различно на различни предавки. според мен точно на високите предавки най-добре се усеща лекия маховик, когато има най-малък въртящ момент към колелата

Публикувано на: 30 Окт 2006 23:01
от jamie
Защото масата на маховика има значение когато се ускорява или забавя.

Публикувано на: 30 Окт 2006 23:15
от agent dust
ми да де - нали по-добро ускорение и динамика се търси. за круиз не става това е ясно. имам предвид че ускорението на горните предавки също ще се подобри, отделно двигателната спирачка става по-агресивна, което също е полза - ще задържа по-добре тежестта върху предните колела вътре в завоя

Публикувано на: 30 Окт 2006 23:18
от jamie
За двигателна спирачка никога не съм мислил в контекста на спортно каране rolleyes.gif
Не, няма да се подобри нищо на горните предавки. За съжаление. Инак щеше да е много готин мод. за много малко пари...

Публикувано на: 01 Ное 2006 23:49
от V35GTR
Vupros kum expertite!

Kakvo mislite za kola(malka) okolo 700kg sus ~600 cc motor?
Moje li da bude? teoritichno? Dali shte e umriala?

Magkrabar? Jamie? El-Cam? Bad_Dog? etc...????

Публикувано на: 02 Ное 2006 08:03
от Xeku
V35GTR написа:Vupros kum expertite!

Kakvo mislite za kola(malka) okolo 700kg sus ~600 cc motor?
Moje li da bude? teoritichno? Dali shte e umriala?

Magkrabar? Jamie? El-Cam? Bad_Dog? etc...????
Да, може да има, и има! Да, ще бъде умряла!