Страница 17 от 20

Публикувано на: 23 Окт 2006 20:44
от agent dust
WV поло с ДВА двигателя от хаяабуса:
http://youtube.com/watch?v=gkqP0smO4H4

една примамлива оферта:

Код за потвърждение: Избери целия код

AD1068
Hayabusa Cart Kit 2001 Suzuki Hayabusa Engine kit with the following: Complete engine with all covers, generator, starter, clutch, etc., Harness, Radiator, CDI, Regulator, Handlebar switches, clutch master and slave cylinders, oil cooler, radiator, stock headers $3000 + shipping firm, Engine guaranteed good with good transmission, daily rider. Photos available Mike Gifford (740) 324-0875 magifesq2002@yahoo.com
и проектът на Ел Камино с ЕДИН двигател е почти завършен, само табелката АЕ86 я няма smile.gif:
http://videos.streetfire.net/video/8b74 ... 54fc08.htm

BTW, това на някой да му прилича на кола?

Публикувано на: 23 Окт 2006 21:08
от Japanese_fever
maggkrabar написа:WV поло с ДВА двигателя от хаяабуса:
http://youtube.com/watch?v=gkqP0smO4H4
Kak stava nomera s tezi DVA dvigatelq pri Polo-to?!? wacko.gif

Edin za predniq i edin za zadniq most kato raboti edin ot dvata(ili FWD ili RWD) ili rabotqt ednovremenno i kolata e AWD? :help:

Posledniq project be6e AWD s edin dvigatel, no kak srabotvat dva ili sa nezavisimo i kogato ediniq rabi drugiq e ugasen?

Публикувано на: 23 Окт 2006 23:50
от fr3nzy
Japanese_fever написа:
maggkrabar написа:WV поло с ДВА двигателя от хаяабуса:
http://youtube.com/watch?v=gkqP0smO4H4
Kak stava nomera s tezi DVA dvigatelq pri Polo-to?!? wacko.gif

Edin za predniq i edin za zadniq most kato raboti edin ot dvata(ili FWD ili RWD) ili rabotqt ednovremenno i kolata e AWD? :help:

Posledniq project be6e AWD s edin dvigatel, no kak srabotvat dva ili sa nezavisimo i kogato ediniq rabi drugiq e ugasen?
Колата е AWD и работят постоянно.

Публикувано на: 24 Окт 2006 00:22
от agent dust
fr3nzy написа: Колата е AWD и работят постоянно.
нъ

Публикувано на: 24 Окт 2006 00:55
от fr3nzy
maggkrabar написа:
fr3nzy написа: Колата е AWD и работят постоянно.
нъ
Е как е? Предполагам, че е правено като рено5цата дето идва на божура?

Публикувано на: 24 Окт 2006 01:24
от agent dust
не вярвам да е като реното - това правеше FWD бърнаут - как ще стане с AWD?

Публикувано на: 24 Окт 2006 01:42
от Japanese_fever
maggkrabar написа:не вярвам да е като реното - това правеше FWD бърнаут - как ще стане с AWD?
Da to4no taka, ama predi tova se vurte6e v krug kak stava tova samo s FWD?

Az mislq, 4e sa mu ka4ili na tova Polo po edin dvigatel na vseki most i dvata dvigatelq rabotqt nezavisimo, no raboti samo edin ot dvata. Tova vuzmojno li e?!? wacko.gif

p.s.
Kakvo e tova Renault 5 deto e idvalo na Bojuri6te?

Публикувано на: 24 Окт 2006 01:47
от fr3nzy
maggkrabar написа:не вярвам да е като реното - това правеше FWD бърнаут - как ще стане с AWD?
Ами то реното е така - по един двигател за всеки мост и са и изкарали газ на двата мотора по отделно. Кеф му да дава газ на предните колела кеф му на задните кеф му на всичките.

Публикувано на: 24 Окт 2006 02:04
от Japanese_fever
fr3nzy написа:
maggkrabar написа:не вярвам да е като реното - това правеше FWD бърнаут - как ще стане с AWD?
Ами то реното е така - по един двигател за всеки мост и са и изкарали газ на двата мотора по отделно. Кеф му да дава газ на предните колела кеф му на задните кеф му на всичките.
Ne znam kak stava podavaneto na gaz ednovremenno, no spored men pri nezavisimo rabote6ti dvigateli, t.e. bez centralen diff(abe i az to4no ne znam kakvo) ne moje da izpolzva6 silata im ednosvremenno, za6toto vinagi ediniq 6te tegli edna ideq pove6e i 6te se precaka edna ot dvete transmisii.
+ tova kak se prevkliu4vat skorostti na dve razli`ni transmisii ili tq e samo edna v sredata?!?
Tova Reno e mnogo interesno za6to ne napravite nqkolko snimki na dvigatelite i kak sa svurzani.

Публикувано на: 24 Окт 2006 02:35
от fr3nzy
Japanese_fever написа:
fr3nzy написа:
maggkrabar написа:не вярвам да е като реното - това правеше FWD бърнаут - как ще стане с AWD?
Ами то реното е така - по един двигател за всеки мост и са и изкарали газ на двата мотора по отделно. Кеф му да дава газ на предните колела кеф му на задните кеф му на всичките.
Ne znam kak stava podavaneto na gaz ednovremenno, no spored men pri nezavisimo rabote6ti dvigateli, t.e. bez centralen diff(abe i az to4no ne znam kakvo) ne moje da izpolzva6 silata im ednosvremenno, za6toto vinagi ediniq 6te tegli edna ideq pove6e i 6te se precaka edna ot dvete transmisii.
+ tova kak se prevkliu4vat skorostti na dve razli`ni transmisii ili tq e samo edna v sredata?!?
Tova Reno e mnogo interesno za6to ne napravite nqkolko snimki na dvigatelite i kak sa svurzani.
Значи двигателите се синхронизират с пътя, така че те си помагат един на друг и не могат да се счупат трансмисиите. Предполагам, че 2-те жила са вързани едновременно и се дава от едно място газ, а скоростите най-вероятно се сменят чрез някакъв лостов механизъм.

Публикувано на: 24 Окт 2006 20:48
от agent dust
реното на божура не знам как е направено, само знам че е с два мотора - един отпред и един отзад и са синхронизирани. а това поло от филмчето определено може да си регулира предавателното число към задния мост - може двата двигателя да са отпред, а да има централно виско с електронно управление - на много коли го има и с един контролер може да се регулира как да се разпределя въртящият момент - по-новите импреси STi с 6-степенната кутия фабрично имат такъв контролер и с него напълно може да се изключва единия мост - може да стане само със задно примерно, но не може да стане само предно. предполагам, че на полото е нещо такова

Публикувано на: 24 Окт 2006 21:25
от jamie
Е то и без синхронизация един "фрайлауф" е достатъчен.

Публикувано на: 24 Окт 2006 22:05
от fr3nzy
maggkrabar написа:реното на божура не знам как е направено, само знам че е с два мотора - един отпред и един отзад и са синхронизирани. а това поло от филмчето определено може да си регулира предавателното число към задния мост - може двата двигателя да са отпред, а да има централно виско с електронно управление - на много коли го има и с един контролер може да се регулира как да се разпределя въртящият момент - по-новите импреси STi с 6-степенната кутия фабрично имат такъв контролер и с него напълно може да се изключва единия мост - може да стане само със задно примерно, но не може да стане само предно. предполагам, че на полото е нещо такова
Според мен двата двигателя нямат пряка връзка, защото по едно време започна да въртят предните колела напред, а задните на зад ... ако има някаква механична синхронизация както казваш като среден диференциал, това едва ли ще е възможно ... само не мога да си обясна, как са сложили задна скорост на единия мотор ...

BTW какво е "фрайлауф"?

Публикувано на: 24 Окт 2006 22:36
от Japanese_fever
jamie написа:Е то и без синхронизация един "фрайлауф" е достатъчен.
Trabant-a ima takova na 4-ta skorost. Celta mu e kato kara6 nadolu po naklon da izkliu4va ot skorost kogato podava6 gaz. Ne mi e qsno kakvo to4no predstavlqla.

Публикувано на: 25 Окт 2006 01:17
от fr3nzy
Japanese_fever написа:
jamie написа:Е то и без синхронизация един "фрайлауф" е достатъчен.
Trabant-a ima takova na 4-ta skorost. Celta mu e kato kara6 nadolu po naklon da izkliu4va ot skorost kogato podava6 gaz. Ne mi e qsno kakvo to4no predstavlqla.
Тази система на трабанта май беше за да не остава мотора без бензин и респективно масло и е със съединител, ако не се лъжа ...