Страница 16 от 21

Публикувано на: 22 Сеп 2009 08:43
от Georgimitrovich
Бургаското мр-2 било 1,6 каза момчето и уж било сток, но когато бях в евото то даваще времена 1:02 а малката чарвена буба 1,04 :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 22 Сеп 2009 09:03
от Troshko
Georgimitrovich написа:Бургаското мр-2 било 1,6 каза момчето и уж било сток, но когато бях в евото то даваще времена 1:02 а малката чарвена буба 1,04 :thumbsup: :thumbsup:
МР-2 то не беше сток ,говорих с пича .Moтора е 4аге 20в силвър топ
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_e ... 0-valve.29

Re: ...

Публикувано на: 22 Сеп 2009 09:32
от rudolf
maggkrabar написа:
рудолфо, можем да пием, но можем и да караме. мисля че отсрамихме пиянската групичка достойно, трошко също даде страхотно време. тва че койотите няколко пъти напуснаха обекта не се брои - на дрифт всичко е позволено laugh.gif
:thumbsup: мен ми е леко криво ,че много гледах, дупих се, гъзих се,,,и ми артиса бензина в тубичките

...

Публикувано на: 22 Сеп 2009 09:41
от rudolf
момци вчера открих времената на републиканския шампионат на дракона от 07.06.2009 г,,,,разпределението на пистата същото като онзи деншното ли е??

x1/x2

http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-1.pdf

x3/x4

http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-2.pdf

A/N do 1600

http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-3.pdf

A/N nad 1600cc

http://www.motorsport.bg/images/stories ... 2009-4.pdf

Публикувано на: 22 Сеп 2009 09:47
от Georgimitrovich
Мисля че да. Това са им най-добрите обиколки в състезанието. Така предполагам.

Re: ...

Публикувано на: 22 Сеп 2009 10:45
от LiakaDJ
lz2lps написа:Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления :thumbsup:
БЛОГОДАРЯ ! biggrin.gif

Публикувано на: 22 Сеп 2009 11:51
от Svetlix
Ето малко говор и картина от срещата през моя поглед/обектив:

Изображение
Към 6 сутринта тръгнахме с Миленчо от Плевен ...

Изображение
Часът и мястото на срещата бяха известни и на LiakaDj ..

... през целия път до Троян ни посрещаха красиви гледки ...
Изображение

С пристигането ни на пистата някои хора нямаха търпение да покарат ..
Изображение

LiakaDj: Ако не престанеш да снимаш ще сляза и ...! Svetlix: "Ще си снимам! А ако слезеш, пак ще се качиш".
Изображение

На паркинга се забелязваше един интересен автомобил с номер "ЕНМиленчоМ".
Изображение

По едно време паркинга се понапълни ...
Изображение

..но за съжаление не мина без инциденти по пистата :(
Изображение

Това не попречи обаче на състезателния дух на повечето :)

Смолянската Celica GT бягаше повече от всякога ...
Изображение

Ето защо ...
Изображение

Изображение
А това бургазлийско MR2 ми скри шапката! Цял ден тоя пич не спря да му дава газ до ламарината и все пак двигателя му оцеля :) Евала на японците за якия мотор :)

Победителят от миналата година в дисциплината "Майсторско шофиране" също уважи събитието ...
Изображение

Една жива класика показва мускули ..
Изображение

Много ми е интересно този пич какво време даде ..
Изображение

Дрифтмастъра показва защо мухите му са по странишните джамове ...
Изображение

Един автомобил който наистина заслужава внимание ..
Изображение

... който за съжаление финишира извън пистата но важното, е че шофьорът е ок!
Изображение

Освен на пистата, доста адреналин имаше и извън нея ..
Изображение


Срещата беше на ниво! Който е чул нещо друго от моята уста и в същото време съм държал телефон в ръката си - да знаете, че е ставало на въпрос за дрифта в Плевен :D
На следващия събор живот и здраве от сега ме бройте и мен :)

Всички мои снимки от двата събора могат да се видят:
Първия събор: http://svetlix.snimka.bg/automobiles/i- ... 23.7758145

Втори събор: http://svetlix.snimka.bg/automobiles/ii ... 6.14967301

Публикувано на: 22 Сеп 2009 13:05
от Troshko
Адрианката ще го санкционирам за едни снимки който е постнал whistle.gif
пак трябва да давам ясни, точни и отчетливи обяснения unsure.gif

Публикувано на: 22 Сеп 2009 13:56
от Ivche
На Андрианката снимките са най-забавни определено, ама си е за бой за неподходящите пози и ситуации дето е хванал и постнал ..съответно biggrin.gif ще ни падне пак на екото.. biggrin.gif

Публикувано на: 22 Сеп 2009 14:15
от Elboriso
maggkrabar написа:а някой да знае нещо по случая с тези каки? фотосесията я мернах съвсем случайно - не бяхме подготвени за такива неща, иначе щяхме да извадим конкуренцията.
Следващия път ще предопредя :thumbsup:

Публикувано на: 22 Сеп 2009 14:21
от Georgimitrovich
Elboriso написа:
maggkrabar написа:а някой да знае нещо по случая с тези каки? фотосесията я мернах съвсем случайно - не бяхме подготвени за такива неща, иначе щяхме да извадим конкуренцията.
Следващия път ще предопредя :thumbsup:
Кво ще предупреждаваш, нали каза че ще е тайина изненада. Както виждаш още не съм те издал :thumbsup:

Re: ...

Публикувано на: 22 Сеп 2009 14:47
от Georgimitrovich
LiakaDJ написа:
lz2lps написа:Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления :thumbsup:
БЛОГОДАРЯ ! biggrin.gif
BTW Едно от най-слабите времена е моето, но на мен целта ми бе да сляз под 1:20 и ако може още малко надолу с тия гуми. Краиния резултат е за 5 обиколки 1,12.96 Следващия път ще се целя в времена под 1,10, да видим дали няма да са и под 1,09 с нови гуми :thumbsup:

Публикувано на: 22 Сеп 2009 16:08
от rudolf
аз си цъкам над любчовото време...:
94. lz2lps ****** Honda Civic 1,5 - Разград
1.05.54"
нормални гуми,люлееща се,,,невидях нещо да е олекотявана....
# Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
# Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
# Compression : 9.2:1
# Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm
# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
# Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

преди си мислех че маграбар кара--но останах впечатлен,,,

съжалявам,че никога не съм виждал CJ- на бърза писта....

мислех че суприте са малко по бавни и малко по смешни на писта,но недков ги отсрами,,,

мислех ,че селиките са по сполучливи,но ми приличаха на гмуркачи по пистата,,,предните им колела ъндърстийраха кат на снегорин-лопатата
lz2lps написа:
Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления :thumbsup:
евала и на момчето с яриса,,който се бори с тая буболечка и единствен представи съвременен модел на тойота...и Ню' миро :thumbsup:

Публикувано на: 22 Сеп 2009 16:24
от Troshko
rudolf написа:аз си цъкам над любчовото време...:
94. lz2lps ****** Honda Civic 1,5 - Разград
1.05.54"
нормални гуми,люлееща се,,,невидях нещо да е олекотявана....
# Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
# Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
# Compression : 9.2:1
# Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm
# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
# Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

преди си мислех че маграбар кара--но останах впечатлен,,,

съжалявам,че никога не съм виждал CJ- на бърза писта....

мислех че суприте са малко по бавни и малко по смешни на писта,но недков ги отсрами,,,

мислех ,че селиките са по сполучливи,но ми приличаха на гмуркачи по пистата,,,предните им колела ъндърстийраха кат на снегорин-лопатата
lz2lps написа:
Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления :thumbsup:
евала и на момчето с яриса,,който се бори с тая буболечка и единствен представи съвременен модел на тойота...и Ню' миро :thumbsup:
Май си пропуснал ,че Любо направи 1.04.xx'' :whistle:

Публикувано на: 22 Сеп 2009 17:26
от lz2lps
Troshko написа:Май си пропуснал ,че Любо направи 1.04.xx'' :whistle:
1:05:54 ми е най-доброто време. Някъде просто бях написал че е възможно да се слезе и до 1:04:хх, защо не и до 1:03:7/8. Няма нищо толкова учудващо 1:05:54 за Хондата.

За да придобиеш по-пълна картинка ето какво точно е правено:
  • Махнат асфалта от пода
  • Махната хидравлика на волана
  • Махнат климатик
  • Някакъв Short Ram Air Intake - AEM
  • Гърнето е само за шум laugh.gif. Цялата генерация до него си е фабрична. Някой беше изтърбушил катализатора преди мен. Дали се отразило добре или зле няма идея.
  • Външна бобина MSD, защото фабричната е в делкото и бях я изгорил.
  • Разпределителен вал от 1.6 (D16A6), но на практика е със същият лифт и градуси. Търсих си занимание преди 1-2 години какво да човъркам.
  • Раздвижно колело на разпределителният вал, за да мога да компенсирам това че е от 1.6 (Има разлика в блока на D15B7 и D16A6, но не и в главата. Компенсира се разликата в deck height, каквото и да значи smile.gif. Трябваше да се коригира с 4.5 градуса).
  • Чипнал съм си ECU-то, но сега си беше с оригиналната програма и таблици. По-скоро го използвах за да логвам. Така и не си играх да настроя добре таблици на горивото в допълнителният чип, защото батерията на лаптопа ми се скапа и от тогава съм го зарязал. От предното каране нещо с другият чип (където има код за data logging) почна да влиза в авариен режим и махнах jumper-а, за да си чете оригиналната програма и таблици.
  • Прекъсвача е на около 6500 оборота.
  • Пружини от Honda Civic VTi. Около 1.5 до 2 пъти по-твърди.
  • Ferodo DS Performance накладки. Motul RBF 600 спирачна течност, защото най-големият проблем беше че обикновената кипваше и педала потъваше.
  • Отпред със MAXXIS Victra MA-Z1 205/50/15; Отзад със Yokohama Parada 195/50/15
  • Реглажа на предницата го правих предният ден на око, защото нещо ми седеше накриво волана след като смених гумите. Иначе едното предно колело има 2 градуса отрицателен camber от удар laugh.gif
  • Фабрично има предна стабилизираща щанга. Отзад няма. Няма и разпънки.
Друго май няма.

Накратко: малко олекотена, не повече от 20кг; добри накладки и спирачна течност; по-твърди пружини и чат пат добри гуми - но не полусликове/сликове.

А, да - колата е на 360 000 км. Чат пат доливам масло tongue.gif
rudolf написа:# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
Това е грешно. Максималният въртящ момент е при 5000, не при 3800.
rudolf написа:аз си цъкам над любчовото време
При положение че ти даваш 1:07.ххх, и то в единствената сесия не знам какво толкова се чудиш. Аз останах доволен защото си подобрих предното време, както и осъзнавах къде и защо се получават нещата (предимно при спирането след голямата права). Heel & Toe със двойно амбриране също се получаваше чат пат добре. Бях и доста по-постоянен. Имай в предвид че сигурно съм направил 100тина обиколки. Като крайно време има още много да уча...