MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
- Akima
- Мнения: 7511
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 125 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
- 
				Petar555
- Мнения: 593
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Със сигурност няма да навреди. Това може да се опита.The_legend написа: ↑14 Юни 2024 19:31 Petar555, Благодаря за категоричното "Не", а обезвъздушаване били подобрило леко приплъзване на съединител след 2000 оборота
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
						- Митхат
- Мнения: 3881
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 48 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Така значи актуализация не,не,ама обезвъздушаване може  ами след обезвъздушаването да направи ли актуализация.
 ами след обезвъздушаването да направи ли актуализация.
Голем смех.
			
									
						 ами след обезвъздушаването да направи ли актуализация.
 ами след обезвъздушаването да направи ли актуализация.Голем смех.

- 
				Petar555
- Мнения: 593
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
За "актуализация" не знам, но преобучаване на скоростната кутия - категорично не. Ходът на съединителя ще се коригира сам след обезвъздушаването.
			
									
						Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
						- 
				Petar555
- Мнения: 593
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Има три вида инициализация:
Те се правят в случаите на подмяна (демонтаж и монтаж) на съответните резервни части, посочени в таблицата.
Когато не сменят части, ИНИЦИАЛИЗАЦИЯ НЕ СЕ ПРАВИ!
			
									
						Когато не сменят части, ИНИЦИАЛИЗАЦИЯ НЕ СЕ ПРАВИ!
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
						- Митхат
- Мнения: 3881
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 48 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ами след обезвъздушаването без обучение,когато се променят двете точки на ко ше стане.
99.9% от случаите когато правите " обезвъздушаване"просто нямате въздух е системата,а имате износени и зле работещи карантии в хидравличният цилиндър.Няма оригинални ремонтни комплекти.
Просто свалете отидете при някой който произвежда гумени пръстени и уплътнения и си поръчайте ако няма нещо готово от нещо друго.
Тогава ще видите разликата в работата на това малко по добро замислено нещо.
			
													99.9% от случаите когато правите " обезвъздушаване"просто нямате въздух е системата,а имате износени и зле работещи карантии в хидравличният цилиндър.Няма оригинални ремонтни комплекти.
Просто свалете отидете при някой който произвежда гумени пръстени и уплътнения и си поръчайте ако няма нещо готово от нещо друго.
Тогава ще видите разликата в работата на това малко по добро замислено нещо.
					Последно промяна от Митхат на 15 Юни 2024 09:32, променено общо 1 път.
									
			
						- 
				Petar555
- Мнения: 593
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Нищо. Системата автоматично се компенсира.
			
									
						Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
						- 
				Petar555
- Мнения: 593
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ами това е робот. Той е по-умен от някои "майстори" и видни дейци на тракторното дело.
			
									
						Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
						- slowtraveler
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Не виждам нищо чудно в това системата да може да се самообучава и да е нужна инициализация само при по-капитални смени на части или подмяна на сензор...
Значително по-сложната автоматична кутия се самообучаваше като изредиш предавките до горе и ги върнеш до долу при съвсем спокойно каране - за да 'хване' момента и темпото на зацепването на всеки от петте фрикциона (съединителя)... Еднократно... От там нататък - тя активно си следеше и актуализираше тези параметри и толкова...
П.С. за пореден път призовавам да се спазва добрият тон, и да се обърне внимание на раздела - ТЕХНИЧЕСКИ
			
									
						Значително по-сложната автоматична кутия се самообучаваше като изредиш предавките до горе и ги върнеш до долу при съвсем спокойно каране - за да 'хване' момента и темпото на зацепването на всеки от петте фрикциона (съединителя)... Еднократно... От там нататък - тя активно си следеше и актуализираше тези параметри и толкова...
П.С. за пореден път призовавам да се спазва добрият тон, и да се обърне внимание на раздела - ТЕХНИЧЕСКИ

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
						Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Проблем с MMT трансмисия на Toyota Auris 2009
Проблем с MMT трансмисия на Toyota Auris 2009
Здравейте.
Търся човек в Пловдив, който разбира и може да ми помогне.
Проблема, който се появи е стандартния - изведнъж трансмисията спира да работи, появява се червеното назъбено колело на таблото, както и N, който премигва. Реално проблема го имаше от миналата година. Правеше го от време на време, като след изчакване няколко минути при загасен двигател се оправяше, и така до февруари месец тази година, когато вече зачестя проблема и колата беше закарана в Тойота Пазарджик, където казаха след диагностика, че съдинителя е за смяна. Смениха го заедно със следните неща: моторче скорости, лагер съединител, като във фактурата е записано също винт[TOY], щипка, обезмаслител. След този ремонт колата се караше без проблем до началото на декември месец. Преди малко повече от една седмица проблема се появи отново, пак в трафика, но този път отне повече време да тръгне пак след изключен двигател - около 20-30 минути. В крайна сметка успях да се прибера, като оставих колата за 3-4 дни да стои без да я карам, също така бях махнал минусовата клема за около 10 минути след като се прибрах, а в понеделник си запазих час пак в Тойота Пазарджик. Проблема се появи в събота в вечерта на 07.12, а часа при тях беше на 11.12 Сряда. Успях да я закарам без проблем. След диагностика казаха, че сензора за задна скорост е за смяна, като имаше и други грешки, включително и P0810. Нищо обаче не казаха за тази грешка. Прикачвам и грешките от диагностиката. След това една седмица нямаше проблем, но тази неделя преди два дни пак се появи точно до вкъщи, като за щастие тъкмо успях да в паркирам. Изключих и след 2-3 минути оак я запалих, проблем нямаше за момента. След това не я карах чак до днес, в рамките на около 20 минути нямаше проблем, но след това пак се появи, като след 15 мин чакане и пробване тръгна. Така до след 10 мин по-късно, когато пак се появи и вече реших да се обадя на пътна помощ и да закарат колата в Тойота Пазарджик за да им я оставя да в гледат колкото е нужно.
Въпроса е, че това, което казват постоянно казват, че ако доагностика покаже нещо, тогава могат да гледат и т.н.
Странното беше също, че въпреки че P0810 се появи при диагностиката миналата седмица не казаха нищо, а сега като ги питах твърдят, че трябва да се видят различни неща, защото и те няма как да знаят и т.н.
Въпроса е, че не знам дали въобще ще могат нещо да направят, затова търся човек в Пловдив, който може адекватно да ми съдейства. Колата лично аз я карам от август месец, преди това баща ми я караше. Казвам го, тъй като преди да се появи този проблем при мен, не бях запознат с тази трансмисия и грешки.
Ще съм благодарен ако мога получа насоки и съдействие.
							Здравейте.
Търся човек в Пловдив, който разбира и може да ми помогне.
Проблема, който се появи е стандартния - изведнъж трансмисията спира да работи, появява се червеното назъбено колело на таблото, както и N, който премигва. Реално проблема го имаше от миналата година. Правеше го от време на време, като след изчакване няколко минути при загасен двигател се оправяше, и така до февруари месец тази година, когато вече зачестя проблема и колата беше закарана в Тойота Пазарджик, където казаха след диагностика, че съдинителя е за смяна. Смениха го заедно със следните неща: моторче скорости, лагер съединител, като във фактурата е записано също винт[TOY], щипка, обезмаслител. След този ремонт колата се караше без проблем до началото на декември месец. Преди малко повече от една седмица проблема се появи отново, пак в трафика, но този път отне повече време да тръгне пак след изключен двигател - около 20-30 минути. В крайна сметка успях да се прибера, като оставих колата за 3-4 дни да стои без да я карам, също така бях махнал минусовата клема за около 10 минути след като се прибрах, а в понеделник си запазих час пак в Тойота Пазарджик. Проблема се появи в събота в вечерта на 07.12, а часа при тях беше на 11.12 Сряда. Успях да я закарам без проблем. След диагностика казаха, че сензора за задна скорост е за смяна, като имаше и други грешки, включително и P0810. Нищо обаче не казаха за тази грешка. Прикачвам и грешките от диагностиката. След това една седмица нямаше проблем, но тази неделя преди два дни пак се появи точно до вкъщи, като за щастие тъкмо успях да в паркирам. Изключих и след 2-3 минути оак я запалих, проблем нямаше за момента. След това не я карах чак до днес, в рамките на около 20 минути нямаше проблем, но след това пак се появи, като след 15 мин чакане и пробване тръгна. Така до след 10 мин по-късно, когато пак се появи и вече реших да се обадя на пътна помощ и да закарат колата в Тойота Пазарджик за да им я оставя да в гледат колкото е нужно.
Въпроса е, че това, което казват постоянно казват, че ако доагностика покаже нещо, тогава могат да гледат и т.н.
Странното беше също, че въпреки че P0810 се появи при диагностиката миналата седмица не казаха нищо, а сега като ги питах твърдят, че трябва да се видят различни неща, защото и те няма как да знаят и т.н.
Въпроса е, че не знам дали въобще ще могат нещо да направят, затова търся човек в Пловдив, който може адекватно да ми съдейства. Колата лично аз я карам от август месец, преди това баща ми я караше. Казвам го, тъй като преди да се появи този проблем при мен, не бях запознат с тази трансмисия и грешки.
Ще съм благодарен ако мога получа насоки и съдействие.
- Прикачени файлове
- 
			
		
				- D9467198-9520-403E-99B9-A86C79466EFC.jpeg (1.12 MiB) Преглеждано 7858 пъти
 
					Последно промяна от Akima на 17 Дек 2024 15:28, променено общо 1 път.
					
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
			
						Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Забравих да спомена също така, че при първия път, в който се появи проблема този месец (на 07.12), докато бях откачил клемата и чаках да мине време, дочух някакъв странен звук някъде зад резервоара за маслото, изпращам линк към видео, което съм направил и се чува този звук. Не знам дали нещо общо, но все пак да съм сигурен.
			
									
						Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост



 
  