Страница 13 от 16

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 08:28
от Shishkovi
С най-голямо уважение към Тойота форума, бих дал алтернативно предложение от съседна Корея, а именно Хюндай Кона. Имат турбо бензин с директно впръскване, също така и хибриди, чисти електрички, истинско 4х4 и истински автоматик. Изглежда много добре както отвън, така и отвътре, качеството е на най-високо ниво и цените са сходни.

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 09:04
от Helleden
KrisChu, благодаря за мнението. Аз ще се кача от кола с доста високо ниво на оборудване, пак японка, и се страхувам да не се разочаровам. Виждам фейслифта е малко по накичен в ниското ниво и се надявам да е добре. Може би екстрата, която най много ще ми липсва е безключовото палене, но все ще го преживея :D Относно кутията, не съм привърженик на автоматик, дори и в задръстване. Разхода си е съвсем приличен. Надявам се и да не е много шумна, че попаднах на много мнения, че е така.

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 09:07
от slowtraveler
Helleden написа: 10 Яну 2020 09:04 Относно кутията, не съм привърженик на автоматик
И аз бях така преди да покарам съвременен автоматик... Като се покара автоматик, и после не ти се връща на 'ръчка' :)

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 10:28
от biro
Shishkovi написа: 10 Яну 2020 08:28 С най-голямо уважение към Тойота форума, бих дал алтернативно предложение от съседна Корея, а именно Хюндай Кона. Имат турбо бензин с директно впръскване, също така и хибриди, чисти електрички, истинско 4х4 и истински автоматик. Изглежда много добре както отвън, така и отвътре, качеството е на най-високо ниво и цените са сходни.
Коната е по-малка от C-HR. Базовото ниво е с 6000лв по-евтино, но липсват: автоматичен двузонов климатик, камера за заден ход, лед къси и дълги (автоматични) светлини. Мултимедията на коната в базово ниво е с 5" монохромен дисплей срещу 8" цветен сензорен дисплей и Android Auto/Apple car play при Тойота. ОТ друга страна 3 цилиндровият мотор с обем 1.0L и изцедените до максимум 120к.с не предвещават дълъг живот срещу четирцилиндровият 1.2L двигател на Тойота. Ускорение от 0 до 100км/ч при Кона е 12сек, а при C-HR 10.9сек. Максимална скорост 181км/ч от Кона и 190км/ч за C-HR.
Ръчната спирачка е в ретро изпълнение (с голяма ръчка) при Кона.
И на последно място гаранция 5 години от Хюндай срещу 6 от Тойота.

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 11:36
от urb
Зависи коя Кона гледаш. Погледни с 1.6Т и ще видиш че бие C-HR по всички дисциплини + 4х4. Иначе за парите на Кона, може да се вземе Спортидж, както направих и аз. Първо гледах C-HR, след това Кона и накрая като се качих в Спортиджа и всичко свърши бързо.
А иначе Кона е с автоматична ръчна, когато е с DSG кутия. Отделно има и Андроид Ауто и 7 инча дисплей. И всичко останало. Гледал си най-ниския пакет а следващия не е много скъп. Плюс това винаги можа да не намери и отстъпка от цената, но не и в IndCommerce, а другаде. На лично бих казал как.

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 12:03
от biro
От 2та модела най-базовите гледам понеже питаха за базов C-HR и Шишков предложи Кона като алтернативен вариант.

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 12:47
от Helleden
slowtraveler написа: 10 Яну 2020 09:07 И аз бях така преди да покарам съвременен автоматик... Като се покара автоматик, и после не ти се връща на 'ръчка' :)
Да, ако е DSG ;)

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 12:56
от Shishkovi
Разбира се, че Спортидж е по-добре от Кона, той е аналог на Тусон, който пък има брутално изчистен и як екстериор! При Тойота обаче трябва да отидем при Рав 4, ако искаме да сме съразмерни ! angel.gif

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 13:07
от BOz
Shishkovi написа: 10 Яну 2020 08:28 и истински автоматик.
И от кога двойния съединител бил истински автомат?
Истински автомат е онзи, за който slowtraveler споменава, а не това менте на автомат. ppp.gif

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 13:14
от slowtraveler
Helleden написа: 10 Яну 2020 12:47 а, ако е DSG ;)
Ами не точно tooth.gif Дори - съвсем не такъв :) Хибридните 'автоматици' на Тойота също са достатъчно добри, макар и за моят начин на експлоатация са малко по-лигави при околонулеви скорости...

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 13:24
от Helleden
BOz написа: 10 Яну 2020 13:07 а не това менте на автомат. ppp.gif
Е хайде сега tooth.gif
Всичко е въпрос на лично мнение и впечатления.
slowtraveler написа: 10 Яну 2020 13:14 са малко по-лигави при околонулеви скорости...
тук вече сме на едно мнение ppp.gif

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 13:25
от BOz
slowtraveler написа: 10 Яну 2020 13:14 по-лигави при околонулеви скорости...
Не съм съгласен. При околонулеви скорости са ултра бързи. По бързи и от бившия ти ЗФ.
Да кажем карам с 2-3 км/ч, натискам педала малко и колата реагира 1:1 с нулево забавяне. Не се усеща никакъв дъмпинг от хидротрансформатор, който да лигави работата. tooth.gif

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 13:29
от sstefan
biro написа: 10 Яну 2020 10:28 3 цилиндровият мотор с обем 1.0L и изцедените до максимум 120к.с не предвещават дълъг живот срещу
Доказателства?Факти? г-н инженер? Или пак си драскаш глупости?

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 15:03
от slowtraveler
BOz написа: 10 Яну 2020 13:25 Не съм съгласен. При околонулеви скорости са ултра бързи. По бързи и от бившия ти ЗФ.
Имам предвид друго - при хибрида пускаш спирачката, и колата може да тръгне, ама може и да не тръгне ако има малко баирче... Докато онова имаше много голяма тяга при празен ход (усилена и от хидротрансформатора) и знаеш, че пуснеш ли спирачката - колата тръгва да пълзи дори и на по-голям баир.. Това бе изключително удобно при маневриране.... За другото - така си е..

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)

Публикувано на: 10 Яну 2020 15:56
от Shishkovi
BOz написа: 10 Яну 2020 13:07
Shishkovi написа: 10 Яну 2020 08:28 и истински автоматик.
И от кога двойния съединител бил истински автомат?
Истински автомат е онзи, за който slowtraveler споменава, а не това менте на авто
BOz написа: 10 Яну 2020 13:07
Shishkovi написа: 10 Яну 2020 08:28
и истински автоматик.
И от кога двойния съединител бил истински автомат?
Истински автомат е онзи, за който slowtraveler споменава, а не това менте на автомат. ppp.gif
Колеги, изобщо не съм имал впредвид какъв вид е автоматичната кутия! Идеята ми беше , че не е роботизирана или безстепенна(CVT/ Multitronic). Разбирам, ако бях написал Класически Автомат, да ме критикуваш ! spell.gif За някои колеги под истински автоматик може да разбират Опелов 3-степенен или 4-скоростен Aisin, който лично много ми липсва от Маздата! За съжаление при новите коли, плащаш торба с пари за модерни технологии и 10" таблети, вместо класически уреди ! Демек много неща не са истински, но трябва да свикнем или да се примирим !