Страница 13 от 16
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 11:07
				от WoLF
				Т.е. освен да се тровят и да не се множат... Кой тогава ще вади метали за батериите  

   Черна шега, не ми се говори за резултата от глобалния потребизъм (моя дума, не я търсете  

 )
 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 11:10
				от Митхат
				Германия тези дни ограничавала мощноста на някои зарядни в страната,...ако вярно то ако се увеличат ЕА какво ли ще стане.
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 11:12
				от itzoa
				WoLF написа: ↑08 Дек 2023 11:07
Т.е. освен да се тровят и да не се множат...
 
Toчно така. И под "да не се множат" не разбирам да не се размножават изобщо, а да не се мултиплицират експоненциално. Щото това е начина да спрем масово да потребяваме, заедно с разбира се и това да свръх-потребяваме, както прави западния свят, особено една част отвъд океана. Примерно Японците - там са също твърде много и затова са спрели да нарастват, но интересното е, че си пазят усърдно горите и не ги заселват или изсичат за храна, а се саможертват да живеят на тясно и ядат малко и не дебелеят 

Ама както гледам натам сме тръгнали де, т.е. ще се опитат да ни намалят рязко ;)
 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 11:19
				от WoLF
				Намирисва на нов офтопик клон, слизам на време 

 Та, надеждата ми е да станат като цигарите - да ги задължат да изписват навсякъде количество вредни емисии при производството и да почнем да мислим малко по-напред от петилетки 

 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 11:20
				от biro
				WoLF написа: ↑08 Дек 2023 10:59
Поредната вредна мода в човешката история. Дано по-бързо отмине в този си вид и да се сетят, че трябва да е по-устойчиво производството и развитието на технологията
 
Едно време така са казвали за ДВГ собствениците на коли с животинска тяга.
Виждам, че се увеличават електричките из наше село, явно е устойчиво производството. А развитието на технологиите никога не спира. Преди 5 години мой човек си купи хюндай йоник чист електрокар с 26kWh батерия. Аз купих (чакам доставка) електрокар с 90kWh батерия. След още 5 години кой знае.
 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 11:27
				от WoLF
				biro написа: ↑08 Дек 2023 11:20явно
 
Отново, не е, чети и ще се изумиш 

 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 11:33
				от biro
				
			
		
				
			
 
						- Untitled-8.jpg (52.96 KiB) Преглеждано 15461 пъти
 
		
		
		
			  
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 12:34
				от WoLF
				Страшнее ми направо като гледам, Норвегия вече почва да дава назад, че там минават 80% 

 Не ме разбирайте погрешно, много ще се радвам да съм в грешка 

 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 13:13
				от biro
				Смятай какво е било в Норвегия като са заменили коня с автомобил. Страшен апокалипсис, но не е имало интернет та форумни разбирачи да обясняват ужасния ужаст.
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 13:16
				от WoLF
				Да, тогава много са мислили за здравето на човека и природата, нали. По същото време също много им е пукало за колониите. Свят мечта! Сега вече разбираш нещата повече от норвежките политици и еколози, същите постигнали с мерки тези над 80%. Вече ще се обръщам с Вие, извинете 

 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 14:33
				от itzoa
				Пак ще офтопиквам, ама е малко иронично да сочим все Норвегия колко са напред, а да не посочваме как са станали толкова напред - ами с продажба на изкопаеми горива ;)
Та, стига с тая Норвегия, там са има няма 5 милиона, кажете как ще накарате 1 милиард индийци да си зареждат колите на ток ;) При китайците може и да стане, ама не ми се мисли как ще се оправят с опашките пред зарядните като стане време за ежегодното задължително посещение на родителите в селата по празниците им ;) 
А иначе имам колега със Зое, сега си блъска главата как да го продаде, защото за една година загуби 1/3 от стойността си.
Иска нещо по-голямо на старо да си вземе и аха да купи Хюндай и се оказа, че батериите им нямат никаква гаранция, ако не си купиш колата от дилър на Хюндай ;)
Та аз съм абсолютно за екологията, но смятам, че стария Тойода беше напълно прав като твърдеше, че хибридите са по-еко, защото не изразходват толкова трудно добиващ се литий, а и батерията е малка и се ползва винаги цялата, докато оная голямата - не винаги я ползваш цялата, но я разнасяш цялата винаги и я хабиш - пак цялата.
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 15:02
				от WoLF
				Напълно съгласен, а Норвегия я ползвам, защото лесно може да се екстраполира тенденцията и резултата. Просто вече се връщат от там, накъдето ние сме тръгнали 

 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 18:48
				от dimkaraganchev
				Интересно, европейците от къде ще взимат тока за зареждане на елекрокарите, когато стана 80%+. От ВЕИ-тата ли... 

 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 19:50
				от ufer
				Нееее, от Белене... 

 
			 
			
					
				Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
				Публикувано на: 08 Дек 2023 19:54
				от mapamop
				dimkaraganchev написа: ↑08 Дек 2023 18:48
Интересно, европейците от къде ще взимат тока за зареждане на елекрокарите, когато стана 80%+. От ВЕИ-тата ли...
 
През нощта ще пускаме ТЕЦ-овете и АЕЦ-овете, за да не се вижда в тъмното че не сме много "еко". На сутринта се гасят и започват да мелят перките и волтаиците.
Но дори и от въглища добитата електроенергия е по-приемлива от горивата, защото ще се монтират евентуално разни каталитични системи и филтри за сажди само на самия ТЕЦ. По-лесно е за следене от регулаторите и след него са по-малко отровите в жилищната площ на градовете.