Мнения за Corolla E170 (2013- )
Публикувано на: 28 Мар 2016 21:22
Привет, при Корола Е15 с една светлина за задна се вижда на тъмно идеално! Предполагам и при новата е така, а ако не и по-добре! Поздрави
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://toyotabg.eu/
При мен, дори и при липсата на каквото и да е външно осветление, картината е достатъчно добра и се вижда (има шум - "снежинки", но се вижда ясно)penywise написа: И един резонен въпрос, как се представя камерата на тъмно?
До някъде съм съгласен Нека "спора" приключи с това, че при нормален лизинг, си на огромна загуба, при закупуване в кеш, си на огромна загуба и при отпимал лизинг, също си на огромна загуба. Но пък караш чисто нова Тойота
Теорията съм я играл многократно на практика Не с 'оптимал лизинг', но това няма значение, защото това си е вариант на лизингова схема.
Твоята мазда е частен случай . Винаги са се продавали лесно коли , които нямат километри и са обслужвани в оторизираните сервизи на марката. Аз за такъв пробег , най-вероятно нямаше да вложа пари в нов автомобил. Получава се така , че първият собственик брои най-големите пари и вижда най-малко от колата , защото я продава малко след разработване на двигателя. Говоря малко по спомен , но твоята мисля , че нямаше 100 000 км.slowtraveler написа: А дали и как се намира купувач за 17 - 19х.лв - пак на практика, а не на теория мога да ти кажа, че Маздата ми замина за 3-4 дни след пускане на обявата в този ценови диапазон, въпреки, че бе 5-6 годишна..
Има го и този момент, но аз го разгледам и от малко по-различна гледна точка. Обикновено лизинговата кола (да речем 60,000-75,000км за 5 години) се продава около или преди да започнат "големите обслужвания" - ангренажен комплект, горивни, поленови и всякакви други филтри, масла и течности, наклади и/или дискове, водна помпа, пълнене на фреон и профилактика на климатичната система, обслужване на скоростна кутия, почистване на дроселова клапа, стъпков мотор. Възможно е около тия километри или години (извън гаранцията) да започнат да се появяват разни болежки с релета, бушони, крушки, ламбда сонда, дебитомер, амортизация на ходова част с прилежащите и ремонти и т.н. Нещата се натрупват едно по едно след гаранцията, неминуемо. Вече не говорим за обслужване, а за ремонти. Идва време на 5-тата години да смениш 2 комплекта летни и зимни гуми (за първи или втори път, зависи си от теб), ей ти ги едни ~1000лв за 8 нови гуми 16-ки. Като ги налееш тия няколко хиляди, вече хептен ти става нерентабилна за продажба и т.н.