Страница 2 от 2

Re: !

Публикувано на: 17 Сеп 2008 21:18
от max-2
kofarata написа:
Дон Хуан написа:
kofarata написа:явно сте сипвали 10в40 (мотул) но не ви се е разтракал двигателя от това. А за съмненията за ментетата - купих го от ПроСпийд, които всъщност са му вносители. А този вискозитет се води всесезонен до колкото "знам"..... Ще минавам на 0в40 или 5в40 unsure.gif иде зима!!!
A ima li vazmojnost problema da ne e v masloto a ot dvigatelia ti......
....dokolkoto znam dvigatelite darjat na mnogo i razlichni masla i nemat iadove-imam vpredvid ne sa mngo kaprizni za razlika ot nemskite....

cheers
ами това е първото, което си помислих и затова я закарах в ТМ ауто да я проверат, казаха ми че "няма никакъв проблем, наистина се чува тракане от клапаните но в рамките на нормалното и е заради маслото". А аз като гледам нито ми харчи масло, върви, не изкарва пушеци, компресията е ок, сичко изглежда ток и жици. Затова много се чуда на тоя мотул, ама като чета постовете и други тойотки започват да тракат от него... специално за 10в40 dry.gif
Ами слагайте си 5в40 и ще сте доволни :thumbsup:

Публикувано на: 18 Сеп 2008 19:40
от nenko
добре де,5В40 не е ли по рядко от 10В40??? с по рядко масло - по тънък маслен клин.каква е логиката траканията да изчезнат?

аз даже не 10 а 15 смятам да сложа

Публикувано на: 18 Сеп 2008 20:12
от max-2
По- рядко е само когато е студено. Като загрее е еднакво с 10в40, а като прегрее е по-гъсто от 10в40, защото е по-стабилно на висока температура, а другото по-лесно става на чорба като види зор.

!

Публикувано на: 18 Сеп 2008 21:30
от Дон Хуан
max-2 написа:По- рядко е само когато е студено. Като загрее е еднакво с 10в40, а като прегрее е по-гъсто от 10в40, защото е по-стабилно на висока температура, а другото по-лесно става на чорба като види зор.
Napalno sam saglasens teb :thumbsup:

Публикувано на: 19 Сеп 2008 09:31
от DMDimitrov
Пичове, при температура на двигателя ~90 градуса (образно казано), показателите на маслата почти се изравняват... т.е. дали ще е 5W30, 5W40 или 15W40 - показателите им са почти равни! :thumbsup:
По-важния момент е при запалване на мотора и околна температура под нулата - ако маслото е по-гъсто, то става на боза и мотора работи "на сухо" докато не подгрее малко.

Публикувано на: 19 Сеп 2008 09:54
от kofarata
а каква би могла да бъде причината, двигателя да потраква повече когато загрее... вибрациите също са по-големи, когато я настъпя. shutup.gif

Публикувано на: 19 Сеп 2008 10:00
от DMDimitrov
kofarata написа:а каква би могла да бъде причината, двигателя да потраква повече когато загрее... вибрациите също са по-големи, когато я настъпя. shutup.gif
Ами например кофти масло smile.gif
Ако ти се инвестира малко повечко за качествено масло - купи си Marly Zenox 0W40 :thumbsup: Гарантирам, че ще ти изчезнат вибрациите и шума, който се е появил... Също така, някой би казал - много е скъпо, не си струва - ок, но производителя гарантира 30000км пробег на смяна... ти го смени на 20000 и пак ти излиза по-евтино :thumbsup: или поне същото като инвестиция, в сравнение с две смени на по 10000км с по-обикновено масло.

П.С: Аз съм изключително доволен от това масло - колата просто стана друга smile.gif

Ето и малко инфо:
http://zenox.com/article/view.web?artic ... &siteNav=0

Публикувано на: 19 Сеп 2008 12:07
от kofarata
Благодаря за инфото Димитров. И аз съм чувал, че маслото е добро, както и Мотул 10в40, но уви второто не ми се отразява добре

Публикувано на: 20 Сеп 2008 02:25
от Bass_Man
Пичове не искам да ви развалям седенката обаче разсъжденията ви относно вискозитетите на маслата са доста грешни и противоречиви !!! По принцип повечето себеуважаващи се производители на масла имат едни данни по те техните сайтове , които доста добре показват какви са вискозитетите и възможността за изпомпване при различни температури .
Вземете ги прочетете вместо да си съчинявате :whistle: .