Страница 2 от 3

Публикувано на: 14 Сеп 2008 00:21
от jim_beam
още нещо интересно за разхода на масло: моя мерцедес e220d след смяна на масло изгаряше докато стигне средата между мin/мах на щеката и после до следваща смяна не го бараше.казват,че мерцедесите дизел искали нивото да е по средата,интересна работа.но при тойотите явно не е така,трябва да се хвърля по едно око на щеката.навремето карах мазди 626 бензин,хонда акорд бензин,нямаше нужда да се отваря капака между смените на маслото.
мечо мерси за препоръката,но имам още 10к до следващата смяна.ще сложа друго масло при всички случаи,макар че мотула изглежда не го гори за сега.

Публикувано на: 14 Сеп 2008 09:00
от REX_TAXI
До тук излиза че в сервизите на Тойота ни сипват калпаво масло. НО едно не мога да си обясня ЗАЩО Авенсиса 2.2 харчи а Яриса 1.4 не мърда на щеката - като маслото и на двете е еднакво????? И двете коли са нови и не са пипани по двигателите unsure.gif unsure.gif

Публикувано на: 14 Сеп 2008 09:34
от antoanto
Има една книжка с инструкции като си купиш автомобила та в нея пише че при всяко зареждане трябва да се проверява маслото wink.gif
Аз имам кор.версо и ярис 2006 дизели и впечатленията ми са че с калпавия "кастрол" от тойота на версото му светна лампата, тъкмо беше за смяна. Малка подробност колата беше на 7-8 х.к. и я карах с 210 по цялята Варненска магистрала и в двете посоки. От тойота ми предложиха мотул след панаира който направих, и вече няма проблеми, въпреки че не съм ходил скоро с него към Варна. Сега версото го кара баща ми, защото малката кола ми е по удобна за града. Яриса ми е втора ръка и още не съм му сменял маслото, но от последното ходене до Варна да му разработвам мотора със средната скорост на магистралата 170, маслото от макс. сега е по средата. За дизели при такъв напън е нормално да има малки загуби.
Като гледам постовете никой не пише какъв му е стила на каране и с каква скорост е карал че има или няма загуби.

Публикувано на: 14 Сеп 2008 10:08
от Vesko
antoanto написа:Има една книжка с инструкции като си купиш автомобила та в нея пише че при всяко зареждане трябва да се проверява маслото wink.gif
Аз имам кор.версо и ярис 2006 дизели и впечатленията ми са че с калпавия "кастрол" от тойота на версото му светна лампата, тъкмо беше за смяна. Малка подробност колата беше на 7-8 х.к. и я карах с 210 по цялята Варненска магистрала и в двете посоки.
Това с проверката на всяко зареждане си е измиване на ръцете от страна на производителя. Ако наистина е толкова важно щеше да сложи сериино датчик на нивото с червена лампа, а не да го слага само на по-скъпите коли. Все пак един поплавък няма да вдигне много цената на колата. Има го във всяко казанче с тоалетнта и никой не мрънка че е скъпо.

И каква е тази смяна на 7-8х.к.? Да не е американска колата? А иначе 2.2Д4Д авенсис като го карах веднъж по същият начин не остана лампа по таблото дето не светна и очна да се движи без турбо.... и се прибрах с пътна помощ smile.gif А в сервиза само му изчистиха грешката и си се движи вече 2г без проблеми

Публикувано на: 14 Сеп 2008 10:10
от перилто
мисля 4е колегата е прав и аз имам някави самнения 4е стила на каране си оазва влияние ако се понастава си понагаря масалце моите впе4етления корола версо 2.2 136 кс софия стара загора +градско 2 пати в седмицата с понастапване 160 180 км/ч горе6е около 1-1,5 л за 15000км от маслото което слагаха в ТМ марка не знам след като мина гаранцията 100000км сложих ESSO което сменям на 10000 и пак по са6тия мар6рут но ве4е 130 на авто пилот и няма проблеми с маслото като се има на впредвид 4е сам салахал ESSO ве4е два пъти сега пак сложиха от на тойота маслото преди два дни и като се покара малко 6те дам мнение но сам сугласен 4е много зависи от това дали се изпава десния крак

Публикувано на: 14 Сеп 2008 10:17
от перилто
мисля 4е колегата е прав и аз имам някави самнения 4е стила на каране си оазва влияние ако се понастава си понагаря масалце моите впе4етления корола версо 2.2 136 кс софия стара загора +градско 2 пати в седмицата с понастапване 160 180 км/ч горе6е около 1-1,5 л за 15000км от маслото което слагаха в ТМ марка не знам след като мина гаранцията 100000км сложих ESSO което сменям на 10000 и пак по са6тия мар6рут но ве4е 130 на авто пилот и няма проблеми с маслото като се има на впредвид 4е сам салахал ESSO ве4е два пъти сега пак сложиха от на тойота маслото преди два дни и като се покара малко 6те дам мнение но сам сугласен 4е много зависи от това дали се изпава десния крак

Публикувано на: 14 Сеп 2008 10:39
от antoanto
И каква е тази смяна на 7-8х.к.? Да не е американска колата?
Vesko

На толкова бях решил да направя втора смяна, първата я направих на 3000. Това е.

Публикувано на: 14 Сеп 2008 10:45
от Vesko
Не е ли по-евтино да доливаш 1-2л масло за 15х.км, от колкото да го сменяш на 3-4х.км?

Публикувано на: 14 Сеп 2008 17:37
от Kiki
Колеги, установих, че ако не вдигаш повече от 3 000 оборота, маслото не мърда. И аз имах същия проблем и след като започнах да експериментирам, установих, че е така. Отначало я юрках стабилно и си харчеше яко. След това започнах да карам по-бавно и не го пипаше. След това отново бързо и пак харчеше. Става въпрос за D4D 2000- 116коня. А имайте предвид, че 3000 оборота са около 140км. Не са малко и ако се спазва това няма да имате проблем с маслото.Колата в момента е на 145 000км.

Публикувано на: 15 Сеп 2008 10:30
от vasilev
Мечо,D4D 2,2 Корола Версо.Дай телефон за контакт ?

)))

Публикувано на: 15 Сеп 2008 10:44
от vasilev
Относно стила на каране....Колеги на магистрала се движа с не повече от 150 --а обикновенно с 140 на автопилот.За 1 година колата има пробег 37 000...За сравнение ще кажа.2004 година взех чисто нова Шкода фабия ТD 101 кс.Нямаше никакъв разход на масло!!!Маслото с което я карах беше на ШЕЛ.Карах я до 76 000.За мен не е нормално нов автомобил да харчи по 2,5 - 3 л.....масло.Има някакъв проблем.Иначе в кжижките на Тойота пише,че е нормален разход от 1 л. на 1000 км?????))))))))))))))))))))

Re: )))

Публикувано на: 15 Сеп 2008 21:27
от jim_beam
vasilev написа:Относно стила на каране....Колеги на магистрала се движа с не повече от 150 --а обикновенно с 140 на автопилот.За 1 година колата има пробег 37 000...За сравнение ще кажа.2004 година взех чисто нова Шкода фабия ТD 101 кс.Нямаше никакъв разход на масло!!!Маслото с което я карах беше на ШЕЛ.Карах я до 76 000.За мен не е нормално нов автомобил да харчи по 2,5 - 3 л.....масло.Има някакъв проблем.Иначе в кжижките на Тойота пише,че е нормален разход от 1 л. на 1000 км?????))))))))))))))))))))
това го пишат всички производители да се застраховат.такъв разход ми даваше една единствена кола досега- волво 244 gl d6 с ауди мотор,пълен боклук.същия го слагаха на lt бусовете на vw.е как да си вземеш vw audi,не ща да ставам спонсор на минералната индустрия. biggrin.gif но от тая гледна точка тойота не е образец в никакъв случай.

Публикувано на: 15 Сеп 2008 23:16
от antoanto
За дизелите на фолксваген се носят легенди 2,0 - 140кс, че горят или губят масло, колко е вярно нямам представа. Едно е сигурно новите собственици на дизели, повечето бивши собственици на бензинови автомобили впечатлени от добрите динамични характеристики на новите дизели, обикновенно ги карат като бензинки. След като изчерпахме темата с маслото, истината е че и старите и новите дизели при натоварен режим на работа да не кажа душмански губят масло. Не напразно производителя в нашия случай тойота се е презастраховал като е вписал проверка преди всяко зареждане, което ще рече че изразходвайки един резервоар на пълна газ по магистрала със сигурност ще има нужда от доливане. Това е, дизелите не са съвършени, утеха е че вече не пукат глави biggrin.gif

Публикувано на: 15 Сеп 2008 23:23
от Kiki
antoanto написа:. Това е, дизелите не са съвършени, утеха е че вече не пукат глави biggrin.gif
И са доста по-икономични.

Публикувано на: 16 Сеп 2008 00:13
от antoanto
Да икономични са и главно не се умарят от климатика, багажа и пътниците по време на пътуването. :thumbsup: