Страница 2 от 2
Публикувано на: 25 Авг 2010 16:55
от digitalpr
madafaka написа:Четох че ако не е карана мн време раждасвали дисковете на спирачките, тфа да погледнеш,че и те не са евтини!
Основен проблем на този мoдел

Публикувано на: 25 Авг 2010 16:59
от jim_beam
е кво като ръждясват,то на всяка кола е така освен ако не са керамични.после като се поразкара ще си се лъснат пак.
това да и е кусура.

Публикувано на: 12 Май 2012 19:13
от carrion
За да не пускам нова тема имам няколко питания относно селика 1.8 :
-с ремък ли е ?
-гледам че на някои обяви пише 6 ск . всички ли са с 6 или от определена -година на татък ?
-твърдо ли вози ? примерно сравнено с е46 или друг подобен автомобил
-окачването как е спрямо нашите пътища ? с алуминиеви носачи ли ? има ли някакво слабо звено ?
- Ориентировъчен разход с нормално спокойно каране и по специално ако има някой колега с газов инжекцион понеже 100% ще и сложа ако я взема .
Имам Авенсис 2005-та година 2.0 д4д 116к.с. и ето малко разходи по него за 20 000 км .
Двигател : Цялостно обслужване 350лв. Масло + филтри 140 лв . 2 амортесиора KYB предни за 120 лв бр . Понеже единият си беше заминал още от предния собственик . Цените са от евро 07 с много сериозни отстъпки . Окачването не е мръднало за тезки километри като е бита много всяка седмица София-Плевен-София по дупките .
Или всяка полезна информация относно модела ще съм ви ужасно благодарен .
Публикувано на: 12 Май 2012 22:32
от Raya
Авенсиса с газов инжекцион ли е?
Публикувано на: 12 Май 2012 22:40
от carrion
Raya написа:Авенсиса с газов инжекцион ли е?
Ако питаш за моя авенсис не е с газов инжекцион той е дизел

Публикувано на: 12 Май 2012 22:47
от Raya
Мислих да ти предложа първо на Авенсиса да пробваш инжекциона

. Не мисля, че Селиката е подходяща за това, както и Авенсиса.
Селиката определенно няма да е на цени както на Авенсис.
Например: акумулатора й малък и с обърнати полюси, такъв не се намира от път и на път, в Тойота е 360 лв.
Публикувано на: 12 Май 2012 23:02
от carrion
Raya написа:Мислих да ти предложа първо да Авенсиса да пробваш инжекциона

. Не мисля, че Селиката е подходяща за това, както и Авенсиса.
Селиката определенно няма да е на цени както на Авенсис.
Например: акумулатора й малък и с обърнати полюси, такъв не се намира от път и на път, в Тойота е 360 лв.
Първо в Тойота не мисля да пазарувам

Там за пластмасово капаче което покрива страничното огледало ми искат 80 лв . Не помня от кой колега от форума си (toyota_forever мисля че беше ) поръчах ново за 32 лева .
Обслужването ремаци ролки водна помпа масло филтри от евро 07 ми излезна 490 лева г/д с голяма отстъпка + 120 лева 1 приятел ми ги смени . Тези неща в тойота сигурно щяха да са 1500 лева примерно .
А за газовият инжекцион за момента не виждам причина да не сложа ако я взема .
Публикувано на: 20 Май 2012 17:06
от JXT
Привет на всички!
Надявам се, че тук пишат хора, които притежават Celica (T23) и ще споделят опит и информация относно модела.
В момента се оглеждам за покупката на такава кола. Преди дни гледах една, която ми хареса, но забелязах, че маншоните зад предните гуми бяха в ужасно състояние (разпадаща се гума), което ми говори, че окачването вероятно е в лошо състояние и не са му правени ремонти. Някъде четох, че половината от рекламациите на този модел били във връзка с окачването. Бих искал да попитам какви са най-честите проблеми с окачването и горе-долу колко струва да бъде ремонтирано с горе-долу читави aftermarket части?
Също така, четох, че голяма част от селиките с VVT-i имат някакъв вриден проблем с двигателя и почвал да гори много масло.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Това вярно ли е и ако да - как може да се познае преди покупката дали конкретната кола има този проблем? Ако взема кола с такъв проблем колко би струвал ремонта?
Освен проблемите с маслото и окачването има ли други съществени проблеми, които се проявяват при този модел и за които трябва да обърна внимание при избора?
И последно - понеже не разбирам нищо от коли и с неопитно око бих пропуснал доста дефекти, можете ли да ми препоръчате къде в София бих могъл да закарам избраната от мен бройка за пълна диагностика преди покупката? Освен преглед на окачването от майстор и компютърна диагностика какво още е добре да се направи като прегледи/тестове в сервиз преди да се купи колата (проверка компресия на двигател, нещо друго...)? Колко горе-долу струва такава комплексна услуга?
Посъбраха се доста въпроси, надявам се да се включат повече хора и да дадат съвети.

Публикувано на: 27 Май 2012 00:12
от stefo91
Аз карам рядко срещаната Селика 1.8 VVTL-I 192 коня в общи линйи е същата като тази с по-слабия мотор 1.8 VVT-I 143 коня, но двигателите са напълно различни. Моята е с двигател който е разработка на Ямаха и е сглобяван в Япония, като нея на дали има повече от 20-30 в цяла БГ(с този двигател). Спецялно тази с по слабия мотор 1.8 VVT-I 143 коня ако е преди 2003 г. има проблем с това че харчи много масло, след 2003-та уж са управили този проблем, но имам приятел който има такава 2003г. (фейслифта) и неговата харчи по около 1 л. на 10000 км. което е на границата на нормалното! С окачването няма да имаш проблем повярвай ми освен ако не я е карал някой пълен олигофрен! Много е здраро! На колата и дават 12 години гаранция срещу корозия така че и там няма да имаш проблем! По-горе четох, че и раждясвали дисковете като не се кара известно време

да така е и моята като не я карам 1-2 дена и завали дъжд почват да раждясват, но като я покарам малко се изчистват то при всички коли е така че споко!

на моята я имам от 5 месеца и не съм имал никви проблеми! Само кунсомативи съм сменил! Само да знаеш че ако си вземаш Селика от този модел гледай да е с мощния двигател 192 коня ще останеш много доволен подминава 8 хиляди оборота и прави много кеф и върви значително повече от тази 143 коня, а и двигателя и е бетон (не харчи масло нито пък има др. проблем)! Ако си от София може да се разберем да те повозя да видиш за кво иде реч.

Ако нямаш достатъчно средства за по-мощната вземи по-слабата 143 коня, но НЕ И ОТ БЪЛГАРИЯ! Разглегай обявите в немския саит mobile.de там има добър избор. Моята си я взех от Шбейцария и ми излезе около 14 000 лв.(с митото 1000 лв.) но там хората си гледат колите не като в БГ. И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си копувай оригинални части ако ще си вземаш боключиви части по-добре не вземай тази кола, тя иска гледане. Аз за моята дадох 140 лв. за Denso запалителни свещи (иридиеви), но тези бяха оригиналните за колата (с такива е излязла от завода). Ако имаш някакви конкретни въпроси пиши с радост ще ти отговоря!
Успех в избора колега!
Публикувано на: 02 Юни 2012 16:11
от stefo91
Ето клипче с моята Селика корто съм снимал аз!
Публикувано на: 03 Юни 2012 01:17
от CuMo
diver написа:Пример ролки ремъци масла филтри тойота карина 450лв. За старлета ми беше подобна цифрата.
Ко праиш ти

Трите пистови ремъка са 55лв. Ангренажния с ролката е 65лв.
Масло и филтри сменям за под 100лв по два пъти в годината.
Пистовите ги сменям сам. Ангренажния следващия път може и сам да го сменя.
