Страница 2 от 2

Публикувано на: 25 Авг 2010 16:55
от digitalpr
madafaka написа:Четох че ако не е карана мн време раждасвали дисковете на спирачките, тфа да погледнеш,че и те не са евтини!
Основен проблем на този мoдел :D

Публикувано на: 25 Авг 2010 16:59
от jim_beam
е кво като ръждясват,то на всяка кола е така освен ако не са керамични.после като се поразкара ще си се лъснат пак.
това да и е кусура. wink.gif

Публикувано на: 12 Май 2012 19:13
от carrion
За да не пускам нова тема имам няколко питания относно селика 1.8 :

-с ремък ли е ?
-гледам че на някои обяви пише 6 ск . всички ли са с 6 или от определена -година на татък ?
-твърдо ли вози ? примерно сравнено с е46 или друг подобен автомобил
-окачването как е спрямо нашите пътища ? с алуминиеви носачи ли ? има ли някакво слабо звено ?
- Ориентировъчен разход с нормално спокойно каране и по специално ако има някой колега с газов инжекцион понеже 100% ще и сложа ако я взема .

Имам Авенсис 2005-та година 2.0 д4д 116к.с. и ето малко разходи по него за 20 000 км .

Двигател : Цялостно обслужване 350лв. Масло + филтри 140 лв . 2 амортесиора KYB предни за 120 лв бр . Понеже единият си беше заминал още от предния собственик . Цените са от евро 07 с много сериозни отстъпки . Окачването не е мръднало за тезки километри като е бита много всяка седмица София-Плевен-София по дупките .

Или всяка полезна информация относно модела ще съм ви ужасно благодарен .

Публикувано на: 12 Май 2012 22:32
от Raya
Авенсиса с газов инжекцион ли е?

Публикувано на: 12 Май 2012 22:40
от carrion
Raya написа:Авенсиса с газов инжекцион ли е?
Ако питаш за моя авенсис не е с газов инжекцион той е дизел :)

Публикувано на: 12 Май 2012 22:47
от Raya
Мислих да ти предложа първо на Авенсиса да пробваш инжекциона wink.gif . Не мисля, че Селиката е подходяща за това, както и Авенсиса.

Селиката определенно няма да е на цени както на Авенсис.
Например: акумулатора й малък и с обърнати полюси, такъв не се намира от път и на път, в Тойота е 360 лв.

Публикувано на: 12 Май 2012 23:02
от carrion
Raya написа:Мислих да ти предложа първо да Авенсиса да пробваш инжекциона wink.gif . Не мисля, че Селиката е подходяща за това, както и Авенсиса.

Селиката определенно няма да е на цени както на Авенсис.
Например: акумулатора й малък и с обърнати полюси, такъв не се намира от път и на път, в Тойота е 360 лв.
Първо в Тойота не мисля да пазарувам :) Там за пластмасово капаче което покрива страничното огледало ми искат 80 лв . Не помня от кой колега от форума си (toyota_forever мисля че беше ) поръчах ново за 32 лева .

Обслужването ремаци ролки водна помпа масло филтри от евро 07 ми излезна 490 лева г/д с голяма отстъпка + 120 лева 1 приятел ми ги смени . Тези неща в тойота сигурно щяха да са 1500 лева примерно .

А за газовият инжекцион за момента не виждам причина да не сложа ако я взема .

Публикувано на: 20 Май 2012 17:06
от JXT
Привет на всички!
Надявам се, че тук пишат хора, които притежават Celica (T23) и ще споделят опит и информация относно модела. :)

В момента се оглеждам за покупката на такава кола. Преди дни гледах една, която ми хареса, но забелязах, че маншоните зад предните гуми бяха в ужасно състояние (разпадаща се гума), което ми говори, че окачването вероятно е в лошо състояние и не са му правени ремонти. Някъде четох, че половината от рекламациите на този модел били във връзка с окачването. Бих искал да попитам какви са най-честите проблеми с окачването и горе-долу колко струва да бъде ремонтирано с горе-долу читави aftermarket части?

Също така, четох, че голяма част от селиките с VVT-i имат някакъв вриден проблем с двигателя и почвал да гори много масло.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Това вярно ли е и ако да - как може да се познае преди покупката дали конкретната кола има този проблем? Ако взема кола с такъв проблем колко би струвал ремонта?

Освен проблемите с маслото и окачването има ли други съществени проблеми, които се проявяват при този модел и за които трябва да обърна внимание при избора?

И последно - понеже не разбирам нищо от коли и с неопитно око бих пропуснал доста дефекти, можете ли да ми препоръчате къде в София бих могъл да закарам избраната от мен бройка за пълна диагностика преди покупката? Освен преглед на окачването от майстор и компютърна диагностика какво още е добре да се направи като прегледи/тестове в сервиз преди да се купи колата (проверка компресия на двигател, нещо друго...)? Колко горе-долу струва такава комплексна услуга?

Посъбраха се доста въпроси, надявам се да се включат повече хора и да дадат съвети. cool.gif

Публикувано на: 27 Май 2012 00:12
от stefo91
Аз карам рядко срещаната Селика 1.8 VVTL-I 192 коня в общи линйи е същата като тази с по-слабия мотор 1.8 VVT-I 143 коня, но двигателите са напълно различни. Моята е с двигател който е разработка на Ямаха и е сглобяван в Япония, като нея на дали има повече от 20-30 в цяла БГ(с този двигател). Спецялно тази с по слабия мотор 1.8 VVT-I 143 коня ако е преди 2003 г. има проблем с това че харчи много масло, след 2003-та уж са управили този проблем, но имам приятел който има такава 2003г. (фейслифта) и неговата харчи по около 1 л. на 10000 км. което е на границата на нормалното! С окачването няма да имаш проблем повярвай ми освен ако не я е карал някой пълен олигофрен! Много е здраро! На колата и дават 12 години гаранция срещу корозия така че и там няма да имаш проблем! По-горе четох, че и раждясвали дисковете като не се кара известно време :D да така е и моята като не я карам 1-2 дена и завали дъжд почват да раждясват, но като я покарам малко се изчистват то при всички коли е така че споко! :D на моята я имам от 5 месеца и не съм имал никви проблеми! Само кунсомативи съм сменил! Само да знаеш че ако си вземаш Селика от този модел гледай да е с мощния двигател 192 коня ще останеш много доволен подминава 8 хиляди оборота и прави много кеф и върви значително повече от тази 143 коня, а и двигателя и е бетон (не харчи масло нито пък има др. проблем)! Ако си от София може да се разберем да те повозя да видиш за кво иде реч. :) Ако нямаш достатъчно средства за по-мощната вземи по-слабата 143 коня, но НЕ И ОТ БЪЛГАРИЯ! Разглегай обявите в немския саит mobile.de там има добър избор. Моята си я взех от Шбейцария и ми излезе около 14 000 лв.(с митото 1000 лв.) но там хората си гледат колите не като в БГ. И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си копувай оригинални части ако ще си вземаш боключиви части по-добре не вземай тази кола, тя иска гледане. Аз за моята дадох 140 лв. за Denso запалителни свещи (иридиеви), но тези бяха оригиналните за колата (с такива е излязла от завода). Ако имаш някакви конкретни въпроси пиши с радост ще ти отговоря!
Успех в избора колега!

Публикувано на: 02 Юни 2012 16:11
от stefo91
Ето клипче с моята Селика корто съм снимал аз!

Публикувано на: 03 Юни 2012 01:17
от CuMo
diver написа:Пример ролки ремъци масла филтри тойота карина 450лв. За старлета ми беше подобна цифрата.
Ко праиш ти :)
Трите пистови ремъка са 55лв. Ангренажния с ролката е 65лв.
Масло и филтри сменям за под 100лв по два пъти в годината.

Пистовите ги сменям сам. Ангренажния следващия път може и сам да го сменя. wink.gif